Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Mobilis nie chciał realizować przewozów 50 Alpinami, bo prawdopodobniechce wykorzystać część tych pojazdów w innych miastach. Gdyby było inaczej, na pewno przystąpiliby do drugiego przetargu ogłoszonego przez ZTM. Tymczasem Mobilis wolał się dogadać na mniejszą liczbę pojazdów, trzeba się z tym pogodzić i tyle.
Oho, teorie spiskowe Fraktala XD Powiedz nam gdzie niby Mobilis chce wykorzystać te Solarisy XD Wrocław? Odpada. Bydgoszcz? Odpada. Może Kraków? Też nie XD
Jak ITS nie wyjedzie na Twoją brygadę i przyjedzie coś bez guzika przy siedzeniu, to co wtedy?fraktal pisze: ↑29 gru 2023, 9:41Nie żartuj, że chcesz zastąpić dłuższe i wygodniejsze Scanie krótszymi i mało wygodnymi Alpino. Dla mnie absurdem w Alpino jest fakt, że jeden z dwóch guzików dla osób z niepełnosprawnością ruchową znajduje się przy siedzeniach, na które trzeba wspiąć się po stopniach. Te 25 wozów jest do zastąpienia raczej i w końcu przestaną się pojawiać pewnie na liniach typu 107.
Ta firma jest nie przewidywalna i jak na razie to 110 i 736 to jedyne linie które w miarę udaje im się planowo obsługiwać
( priorytet w postaci dużej ilości wzkm?), czy jak?
Chyba nigdy żaden przewoznik tak nie nawalał, wypadające drzwi w Solinach i Scanie PKS zgłoszone planowo do wyjazdu, będące w rzeczywistości wydmuszkami przeznaczonymi na częśc,i to było dobre 10-15 lat temu, teraz ITS jest napiętnowanym przewoznikiem w mieście
O ile przyjedzie. Mnie się już kilkukrotnie zdarzyło, że nic nie przyjechało, bo ZTM nie znalazł zastepstwa. Wtedy tym bardziej nie miałem guzika. A na 110+705 i 736 najrzadziej zdarzają się zastępstwa, choć za Michasia to już nawet KMŁ jeździło.Jurand pisze: ↑29 gru 2023, 10:43Jak ITS nie wyjedzie na Twoją brygadę i przyjedzie coś bez guzika przy siedzeniu, to co wtedy?fraktal pisze: ↑29 gru 2023, 9:41Nie żartuj, że chcesz zastąpić dłuższe i wygodniejsze Scanie krótszymi i mało wygodnymi Alpino. Dla mnie absurdem w Alpino jest fakt, że jeden z dwóch guzików dla osób z niepełnosprawnością ruchową znajduje się przy siedzeniach, na które trzeba wspiąć się po stopniach. Te 25 wozów jest do zastąpienia raczej i w końcu przestaną się pojawiać pewnie na liniach typu 107.
Ta firma jest nie przewidywalna i jak na razie to 110 i 736 to jedyne linie które w miarę udaje im się planowo obsługiwać
( priorytet w postaci dużej ilości wzkm?), czy jak?
Chyba nigdy żaden przewoznik tak nie nawalał, wypadające drzwi w Solinach i Scanie PKS zgłoszone planowo do wyjazdu, będące w rzeczywistości wydmuszkami przeznaczonymi na częśc,i to było dobre 10-15 lat temu, teraz ITS jest napiętnowanym przewoznikiem w mieście
To co , najemcy z Płochocińskiej 33 nie płacą królowej radomskiej, czy jak?
Jest tych najemców dosyć sporo ,a pieniądze na podwyżki dla szoferów jakoś dolecieć nie mogą od kilku lat.
Od pierwszego dnia tego przetargu ZTM już trzymał innych przewożników w pogotowiu, pamiętam jak su12 Arrivy stały na pętli FSO, gdyby ITS nawalił
No i nawalił, przecież na początku kontraktu też miała problemy kadrowe. "Urodzona, by zarządzać"
BTW, od stycznia Relobus robi całkiem sporą podwyżkę stawki kierowcom do 36zł brutto/h, co oznacz że będzie płacił więcej niż MZA.
Ech, ona rozwaliła całkiem fajną firmę. Kiedyś bardzo solidny ajent ZTM - dziś trup na kroplówce.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To co z nimi zrobi, mój Jaśnie Oświecony Flashu. A nie, zapomniałem, że po raz kolejny jest wiem, ale nie powiem, coś całkowicie w Twoim stylu. Albo po prostu nic nie wiesz, tylko po raz kolejny strzępisz klawiaturę na próżno.
Co do ITSu, to mówiłem, co trzeba zrobić. ZTM mógłby nakłonić ITS do wydzierżawienia tych autobusów jakiemuś bardziej solidnemu przewoźnikowi na przykład Relobusowi i wtedy wóz byłby ITSu, a kierowca Relobusa. Czy to pomysł realny nie wiem, ale w teorii możliwy do zrealizowania, gdyby ZTM się włączył jako mediator/organizator tego przedsięwzięcia.Jurand pisze: ↑29 gru 2023, 10:43Jak ITS nie wyjedzie na Twoją brygadę i przyjedzie coś bez guzika przy siedzeniu, to co wtedy?fraktal pisze: ↑29 gru 2023, 9:41Nie żartuj, że chcesz zastąpić dłuższe i wygodniejsze Scanie krótszymi i mało wygodnymi Alpino. Dla mnie absurdem w Alpino jest fakt, że jeden z dwóch guzików dla osób z niepełnosprawnością ruchową znajduje się przy siedzeniach, na które trzeba wspiąć się po stopniach. Te 25 wozów jest do zastąpienia raczej i w końcu przestaną się pojawiać pewnie na liniach typu 107.
Ta firma jest nie przewidywalna i jak na razie to 110 i 736 to jedyne linie które w miarę udaje im się planowo obsługiwać
( priorytet w postaci dużej ilości wzkm?), czy jak?
Chyba nigdy żaden przewoznik tak nie nawalał, wypadające drzwi w Solinach i Scanie PKS zgłoszone planowo do wyjazdu, będące w rzeczywistości wydmuszkami przeznaczonymi na częśc,i to było dobre 10-15 lat temu, teraz ITS jest napiętnowanym przewoznikiem w mieście
- ZielonyJamnik
- Posty: 886
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Mówisz o czasach gdy jeździli starymi MANami z rozwalonymi hamulcami i choinką kontrolek na desce? Zresztą we Wrocławiu do dziś jest ten problem
Mkną po koleinach zielone jamniki...
36 brutto+premie frekwencyjne i motywacyjne to dostaną weterani Arrivy.
Kierowcy z mniejszym stażem w zależności od tego stażu, otrzymają od 31,5 do 35,5 brutto +premie
Czyli szykuje się kolejna podwyżka w Mza skoro i ReloBus może podnieść pensje
Na pewno nie zrobią tego o czym Ty piszesz. Obstawiałbym oddanie do banku a ten wystawi je na sprzedaż.
Już jest, od stycznia z 5800 na 6000 oraz z 6000 na 6200 dla tych co dostali w listopadzie przeszeregowanie z 5800 na 6000. Kolejna planowana podwyżka jest na kwiecień.