Nowe trasy tramwajowe
Moderator: Wiliam
Są. W PiSie i Konfederacji .
Bardzo ładnie zrobiona grafika. Ale w tekście żadnych konkretów. Kiedy te trasy miały w ogóle powstać? Były jakieś konkrety czy tylko "kiedyś".
W informacjach o dokapitalizowaniu TW była informacja, że trasa na Zieloną Białołękę ma powstać do 2033 roku chyba, że uda się zdobyć dofinansowanie to powstanie szybciej. To, że w ramach funduszy UE na lata 2021-2027 spółka nie stara się o dofinansowanie tej trasy nie znaczy, że wypadła z planów, skoro w tych latach nie była planowana jej realizacja. Cały ten artykuł mam wrażenie ma dodać tylko dramaturgii przed wyborami samorządowymi.
Też tak myślę. Tam był wspomniany jakiś burmistrz czy ktoś taki i w nawiasie podane z jakiej partii. Jakby to miało jakiekolwiek znaczenie dla budowy tramwaju.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27409
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Typowa propagandówka i wystawianie piłeczki Trzaskowskiemu, żeby przed wyborami mógł tryumfalnie ogłosić, że tramwaj jednak się zrealizuje. Oczywiście na ogłoszeniu się skończy, bo to nie metro i po trasie już w sumie mało gruntów zostało do opchnięcia deweloperce.Bywalec pisze: ↑08 sty 2024, 13:26W informacjach o dokapitalizowaniu TW była informacja, że trasa na Zieloną Białołękę ma powstać do 2033 roku chyba, że uda się zdobyć dofinansowanie to powstanie szybciej. To, że w ramach funduszy UE na lata 2021-2027 spółka nie stara się o dofinansowanie tej trasy nie znaczy, że wypadła z planów, skoro w tych latach nie była planowana jej realizacja. Cały ten artykuł mam wrażenie ma dodać tylko dramaturgii przed wyborami samorządowymi.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nie metro, ale też szyna. Poza tym w czym tramwaj na Wilanów jest lepszy od tramwaju na Białołękę?
Z tego tekstu nie zrozumiałem też dlaczego ludzie "wprowadzali się tysiącami na Zieloną Białołękę, słysząc o planach sprawnego dojazdu tramwajem bez korków". Tak jakby było to dla nich jedyne i najważniejsze kryterium, że ten tramwaj nie będzie stał w korku.
O Zielonej Białołęce to nie wiem, ale Wilanów 20-15 lat temu, to owszem.
Oczywiście tramwaje mają parę razy lepszy stosunek zysków do kosztów od metra, zwłaszcza od M3.
Oczywiście tramwaje mają parę razy lepszy stosunek zysków do kosztów od metra, zwłaszcza od M3.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ci dla odmiany rozkręciliby szaleństwo nadmiernej rozbudowy przeskalowanej infrastruktury drogowej w stosunku do zapotrzebowania.
W słupkach poparcia też?
Nie zawsze poważne opinie
Przy rozbudowie infrastruktury drogowej zapotrzebowanie zawsze będzie wzrastać i przekraczać możliwości tej infrastruktury.
A PiS i tak jedyne co by zrobił to rozbudował infrastrukturę pomnikową.
Dlatego w infrastrukturę drogową powinno się inwestować w sposób ostrożny, bo łatwo tutaj sprowokować pobudzenie dodatkowego ruchu kołowego.
Nie zawsze poważne opinie
W artykule nic nie ma o M3, jest o kończeniu M2.
Tramwaj na Zachodni + kończenie M2 (które się toczy) to bardzo mało ambitny program, ale może jedyny realny do 2027.
Tramwaj na Zachodni + kończenie M2 (które się toczy) to bardzo mało ambitny program, ale może jedyny realny do 2027.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Co prawda, to prawda.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Czyli jednak powodem nieoddania tramwaju pod koniec stycznia (ktoś w to wierzył?) nie jest kiepskie zaangażowanie wykonawcy i syf, tylko śnieg i mróz?
ATSD, na lokalnej grupie mieszkańców ptaszki ćwierkają, że chodniki i przejścia dla pieszych docelowe na rondzie Tybetu mogły być spokojnie zrobione w październiku-listopadzie (co i tak uważam za skandalicznie długi czas utrudnień), tylko nikt nie chciał robić kolejnego programu do sygnalizacji i czasowej organizacji, bo piesi wrócą na normalne przejścia wraz z docelową organizacją ruchu w tym miejscu.
ATSD, na lokalnej grupie mieszkańców ptaszki ćwierkają, że chodniki i przejścia dla pieszych docelowe na rondzie Tybetu mogły być spokojnie zrobione w październiku-listopadzie (co i tak uważam za skandalicznie długi czas utrudnień), tylko nikt nie chciał robić kolejnego programu do sygnalizacji i czasowej organizacji, bo piesi wrócą na normalne przejścia wraz z docelową organizacją ruchu w tym miejscu.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43