Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 967
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 24 sty 2024, 12:08

Dzwoniłem do znajomego z Michalczewskiego. Powiedział, że to prawda a propo końca kontraktu i podwyżki. Ponadto Michalczewska niby załatwiła, że kierowcy mogą przejść do MZA z tymi papierami, które mają obecnie. Nie muszą zdawać łuków, badań, wystarczy, że aktualne będą ważne.

Co do Arrivy to kierowcy ponoć nie są chętni przechodzić, ze względu na brak ubezpieczenia AC.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Jurand
Posty: 1259
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 sty 2024, 12:56

ZielonyJamnik pisze:
24 sty 2024, 12:08
Dzwoniłem do znajomego z Michalczewskiego. Powiedział, że to prawda a propo końca kontraktu i podwyżki. Ponadto Michalczewska niby załatwiła, że kierowcy mogą przejść do MZA z tymi papierami, które mają obecnie. Nie muszą zdawać łuków, badań, wystarczy, że aktualne będą ważne.

Co do Arrivy to kierowcy ponoć nie są chętni przechodzić, ze względu na brak ubezpieczenia AC.
Jedyne co im Michalczewska załatwiła, to tyle że od lipca zostają bez pracy (-(
Co za problem samemu iść do MZA i złożyć papiery, o Arrivie już nie wspomnę.
Ciekawe jak MZA potraktuje tych swoich byłych pracowników, co z paragrafami wylecieli i u Michalczewskiej są na przechowaniu :lol:
I Panowie kierowcy już chyba przejrzeli na oczy, bo od piątku jak dostali super informacje od szefowej, znowu po 2-3 brygady ITSu nie wyjeżdzają.
Nie będą raczej czekać do końca czerwca i już się zawijają :lol:

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 967
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 24 sty 2024, 13:20

A no taki, że nie każdy chce zdawać głupi łuk, robić badań itp. A jak ma MZA potraktować ex pracowników skoro samo MZA od dłuższego czasu samo dzwoni do nich i pyta czy nie chcą wrócić?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Jurand
Posty: 1259
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 sty 2024, 13:32

ZielonyJamnik pisze:
24 sty 2024, 13:20
A no taki, że nie każdy chce zdawać głupi łuk, robić badań itp. A jak ma MZA potraktować ex pracowników skoro samo MZA od dłuższego czasu samo dzwoni do nich i pyta czy nie chcą wrócić?
Czyli patologia?
Zwalniają za nie byle jakie przewinienia i teraz proszą żeby wrócili?
Kierowcy z innych firm muszą u nich zrobić badania i zdać egzamin, a kierowcy z ITSu nie?
Czy jak teraz przyjdą do MZA kierowcy ITSu (chyba adres na Włościańską znają? ), a nie w lipcu, to ich nie przyjmą, czy będą musieli robić badania i zdawać egzamin, czy jakaś zmowa/układ/lojalka?
Jak to nazwać?
Proszę, uświadomcie mnie że się mylę i nie jest to patologia.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2324
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 24 sty 2024, 14:03

No fajnie, kierowcy pójdą do MZA. A czym będą jeździć?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

KR88
Posty: 281
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 24 sty 2024, 14:10

Tym co jest, niedługo pewnie przyjdą ekspresowo nowe elektryki z chin. Oczywiście to tylko moje przypuszczenia.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2268
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 24 sty 2024, 16:57

Jurand pisze:
24 sty 2024, 13:32

Czyli patologia?
Zwalniają za nie byle jakie przewinienia i teraz proszą żeby wrócili?
Kierowcy z innych firm muszą u nich zrobić badania i zdać egzamin, a kierowcy z ITSu nie?
Czy jak teraz przyjdą do MZA kierowcy ITSu (chyba adres na Włościańską znają? ), a nie w lipcu, to ich nie przyjmą, czy będą musieli robić badania i zdawać egzamin, czy jakaś zmowa/układ/lojalka?
Jak to nazwać?
Proszę, uświadomcie mnie że się mylę i nie jest to patologia.
Czemu doszukujesz się tutaj jakichś sensacji? Przecież to jest układ wygrany dla obu firm. ITS zaproponował stołecznemu przewoźnikowi, że załatwi kierowców z doświadczeniem, jednocześnie dogadali się by proces zatrudnienia trwał krócej. Dzięki temu ITS ma kierowców do końca kontraktu. Ja tu nie widzę nic złego.

Jurand
Posty: 1259
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 sty 2024, 19:06

MJ pisze:
24 sty 2024, 16:57
Jurand pisze:
24 sty 2024, 13:32

Czyli patologia?
Zwalniają za nie byle jakie przewinienia i teraz proszą żeby wrócili?
Kierowcy z innych firm muszą u nich zrobić badania i zdać egzamin, a kierowcy z ITSu nie?
Czy jak teraz przyjdą do MZA kierowcy ITSu (chyba adres na Włościańską znają? ), a nie w lipcu, to ich nie przyjmą, czy będą musieli robić badania i zdawać egzamin, czy jakaś zmowa/układ/lojalka?
Jak to nazwać?
Proszę, uświadomcie mnie że się mylę i nie jest to patologia.
Czemu doszukujesz się tutaj jakichś sensacji? Przecież to jest układ wygrany dla obu firm. ITS zaproponował stołecznemu przewoźnikowi, że załatwi kierowców z doświadczeniem, jednocześnie dogadali się by proces zatrudnienia trwał krócej. Dzięki temu ITS ma kierowców do końca kontraktu. Ja tu nie widzę nic złego.
Wierzysz w to co mówisz?
To poczekajmy do końca czerwca i liczmy ilość nie zrealizowanych zadań przez ITS.
Zobaczymy ilu kierowców doczeka do końca kontraktu u tego pseudo przewożnika (pomimo podwyżki) i ilu z nich zasili szeregi MZA w lipcu :roll:
Zapewne wszyscy bo nie trzeba będzie robić badań i cofać przegubem po łuku #-o
Wygrany układ powiadasz :lol: Dla trzech firm, bo jeszcze zapomniałeś o ZTM, też pewnie im się należą brawa, bo zapewne wszystko było, jest i będzie ok?
cały ten przetarg to jedna wielka patologia w wykonaniu ITS i ZTM

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1288
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 24 sty 2024, 20:38

ZielonyJamnik pisze:
24 sty 2024, 12:08
Dzwoniłem do znajomego z Michalczewskiego. Powiedział, że to prawda a propo końca kontraktu i podwyżki. Ponadto Michalczewska niby załatwiła, że kierowcy mogą przejść do MZA z tymi papierami, które mają obecnie. Nie muszą zdawać łuków, badań, wystarczy, że aktualne będą ważne.

Co do Arrivy to kierowcy ponoć nie są chętni przechodzić, ze względu na brak ubezpieczenia AC.
:-D :-D :-D :-D
Jeżeli chodzi o badania, to żadna ulga, bo o ile nie minął miesiąc od zakończenia stosunku pracy na poprzednim stanowisku, to poprostu aktualne badania na podobne stanowisko będą wciąż honorowane.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 967
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 24 sty 2024, 20:49

Nieprawda, przechodziłem do MZA od prywaciarza i musiałem robić badania na nowo. Pamiętaj, że to mza
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 393
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 24 sty 2024, 21:18

Co wchodzi w skład tych badań?

KR88
Posty: 281
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 24 sty 2024, 21:51

Cały komplet normalnych badań do zatrudnienia.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3196
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 24 sty 2024, 21:53

karmat pisze:
24 sty 2024, 21:18
Co wchodzi w skład tych badań?
Okulista, Neurolog, pobieranie krwi, psychtesty.
Piszę tutaj jak jest w Mobilisie we Wrocławiu.
W MZA było podobnie, bo kiedyś tam robiłem na Pawińskiego czy jakoś tak.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

KR88
Posty: 281
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 24 sty 2024, 22:11

Jeszcze EKG, cukier, ciemnia, psychotesty.

Jakoś mi się nie chce wierzyć w szybki transfer kierowców z firmy a do firmy b bez wykonania badań... Patrząc na staż kierowców ITS...

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 967
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 24 sty 2024, 22:16

Teraz to i tak trzeba chyba trupem być żeby nie przejść. Jak jest PZU obecnie, to potrafią wystawić 5lat bez badań krwi 😂
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ODPOWIEDZ