Trasa tramwajowa na Kasprzaka
Moderator: Wiliam
Czemu piszecie parkendrajd, a nie parkendrajw?
Ile kosztowała ta cała trasa na Kasprzaka? I na ile powstała dla ludzi mieszkających wzdłuż Kasprzaka czy nowozabudowanych Odolanach?
Ile kosztowała ta cała trasa na Kasprzaka? I na ile powstała dla ludzi mieszkających wzdłuż Kasprzaka czy nowozabudowanych Odolanach?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Od 6:11 do 8:16 leci z Błonia do Warszawy 10 pociągów KM, nie wiem jak wam z tego wychodzą 2 pociągi w szczycie.
Popatrz po południu. Doszła przecież też możliwość krzyżowania w Ożarowie. Niech to będą 4 pociągi na godzinę co kwadrans (jak się uda w końcu do równego taktu doprowadzić), to jeśli IC nie uprze się puszczać swoich pociągów jeden po drugim to da się to ogarnąć. Ale jeśli KM upiera się, aby z Zachodniej jednocześnie odjeżdżała przyspieszona Bzura i osobowy do Sochaczewa to oczywiście, że robi się ciasno.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27588
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Odjazd pociągu regionalnego z postojami wszędzie w odbiegu za pociągiem przyspieszonym akurat maksymalizuje wykorzystanie przepustowości.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
W mojej ocenie pociąg który daje zysk rzędu 8-12 minut powinien zostać zamieniony w osobowy i zagęścić częstotliwość. Nawet za cenę 8 minutowego krzyżowania gdzieś po drodze. Sorry, ale dla mnie to absurd, kiedy z Głównej jedzie pusta Bzura na dwóch ER i właśnie w odbiegu dwa nawalone AKMy ze średnicy.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27588
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zamienisz pociągi miejscami i puścisz przyspieszony ze Średnicy, a osobowy z Głównego, to frekwencja też się zamieni miejscami. Absurdem byłoby dopiero puszczanie dwóch osobówek w odstępie paru minut.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
To nie wina Bzury, że jedzie z Głównej.Paweł D. pisze:W mojej ocenie pociąg który daje zysk rzędu 8-12 minut powinien zostać zamieniony w osobowy i zagęścić częstotliwość. Nawet za cenę 8 minutowego krzyżowania gdzieś po drodze. Sorry, ale dla mnie to absurd, kiedy z Głównej jedzie pusta Bzura na dwóch ER i właśnie w odbiegu dwa nawalone AKMy ze średnicy.
Widocznie przyspieszony powinien jechać ze średnicy, a osobowy z Głównej. Wtedy siłą rzeczy by się zmieniły potoki. Pewnie 50% ludzi nie chce się jechać na Główny, a drugie 50% nie wie o istnieniu Bzury z Głównej. Tak by przynajmniej musiało, albo przesiąść się na Zachodnim, co wymaga i tak zmiany peronów (choć teraz to może i nie, bo podmiejskie nie jeżdżą ze swoich), albo dojechać do Głównej. Możliwe, że część tych osób jedzie z ONZ metrem do Śródmieścia.
Od dawna postulowałem 517 przez Towarową, z dwiema przesiadkami po 1 przystanku to do Głównej się jedzie mało atrakcyjnie.
ŁK
I najwyraźniej już pierwszy, pod wpływem czegoś, nie wyrobił na łuku - TVN WarszawaSU89 pisze: ↑04 mar 2024, 7:02Ja tak na pograniczu tematu chciałbym zapytać, jak obstawiacie, kiedy w tym miejscu będzie pierwszy wypadek? Skrzyżowanie moim zdaniem jest beznadziejnie zaprojektowane. Nie chcę wyjść na Janusza, który przed telewizorem mówi "co za debile", ale łuk jest naprawdę ostry.
Pisałem o zagęszczeniu częstotliwości - np. z 30 do 20 minut. Natomiast absurd o który piszesz obecnie ma miejsce. 17:06 Łowicz, 17:10 Błonie. Albo od poniedziałku: 16:00 Sochaczew, 16:01 Bzura(p), 16:06 Błonie. Gdyby najpierw jechało Błonie i zabrało ten tłum do Ożarowa, to bym to jeszcze zrozumiał. Albo 17:58 Błonie, 18:01 Łowicz - tutaj chociaż kolejność rozsądna.
Sugerujesz winę pasażerów, że nie chcą jeździć z Głównej? Bo nie bardzo chcą widać.... Pasażerowie jednak sobie radzą z ciągłymi zmianami rozkładów.
Ledwo co się skończyła kilkuletnia rozpier.... związana z Ożarowem. Nie funduj mi kolejnej....
Gdyby jeszcze ten Chrzanów był czymś jak Seestadt Aspern w Wiedniufik pisze: ↑07 mar 2024, 22:09To jest już bardzo szeroka teza, głębiej związana z planowaniem przestrzennym i polityką mieszkaniową, a nie tylko samym planowaniem transportu raczej. Aczkolwiek na tak ogólnym poziomie trudno się z nią oczywiście nie zgodzić, działania jednostek sektora publicznego mające na celu tylko i wyłącznie poprawę wyników finansowych korporacji winny być piętnowane srodze i stanowczo. Pytanie tylko, gdzie się kończy tylko i wyłącznie, a gdzie się zaczyna mimo wszystko jakaś synergia.
Tymczasem wszystko to jest prywatna deweloperka, nikt nie wie ile z tych mieszkań to spekulacja (przepraszam, "inwestycje"), a miasto budując - jak piszesz - daje jeszcze więcej złotych monet deweloperom
Tak, zdecydowanie miasto nie wykorzystało możliwości Chrzanowa (bo i 30 lat robienia neoliberalnej wody z mózgów, że tylko prywatne to zdrowe i dobre, a publiczne złe, nie mogły skończyć się inaczej...)
-
- Posty: 5914
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tak chwalimy nowe torowisko, że kierowca osobówki też chciał zobaczyć. Dobrze, że nie na tramwaj.
miłośnik 13N
Kiedyś wjeżdżali na dolny poziom Mostu Gdańskiego, teraz na dolny poziom Reduty Wolskiej.
Muszą być jakieś stałe rzeczy we Wszechświecie...
Muszą być jakieś stałe rzeczy we Wszechświecie...
-
- Posty: 5914
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wjeżdżają na torowisko w Centrum, czemu nie tu. Chyba pierwszy w historii atak samochodziarza z góry, a nie z boku lub czołowo.
miłośnik 13N