[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
I to pierwsza roszada z całej serii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Wagony wilanowskie lądują na Mokotowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A nie można było od początku przyporządkować do docelowych zajezdni?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
Docelowo będzie dopiero po oddaniu Annopola.
1 9 15 128 136 154 157 172 186 208 414 N01 N38 N88
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Tym bardziej, więc nie rozumiem na co te przenosiny skoro Wilanów startuje od września
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
Po oddaniu Annopolu tylko wagony Gocławskie wylądują i to w sumie tylko jeden typ i to w komplecie.
Zaś po zamianach R3 z R4. Wagony będą w docelowych zajezdniach.
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
Można było tylko w tym czasie jedna miała miejsce inna nie, potem na odwrót. Budowa torów na T1 też trwała.ZielonyJamnik pisze: ↑10 mar 2024, 8:51A nie można było od początku przyporządkować do docelowych zajezdni?
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
Przede wszystkim bez takich roszad Mokotów musiałby przyjąć 50 wagonów jeden po drugim. A tak proces ten został rozłożony na dwie zajezdnie.beni pisze: ↑10 mar 2024, 10:51Można było tylko w tym czasie jedna miała miejsce inna nie, potem na odwrót. Budowa torów na T1 też trwała.ZielonyJamnik pisze: ↑10 mar 2024, 8:51A nie można było od początku przyporządkować do docelowych zajezdni?
PS. Nie ma już wagonów gocławskich.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na którymś filmie zauważyłem, że na skrzyżowaniu Kasprzaka/Skierniewicka na sygnale zwrotnicy pojawia się ramka wokół strzałki kierunkowej. Nowe oznakowanie, nowy system?
2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13 14
15 17
10 11 12
13 14
15 17
Tak
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Bardzo satysfakconująca odpowiedź.
Wie ktoś coś więcej, co to i po co?
Wie ktoś coś więcej, co to i po co?
2 3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13 14
15 17
10 11 12
13 14
15 17
Potwierdzenie blokady zwrotnicy.
-
Stary Pingwin
- Posty: 5990
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Podwójne pismo obrazkowe dla tych, do których sama strzałka nie przemawia.
miłośnik 13N