W analizach merytorycznych 171 można pomijać. Skasować, żeby odzyskać brygady #niedasie, optymalizować nie ma sensu, funkcji faktycznych nie pełni żadnych.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pełna zgoda. Po uruchomieniu tramwaju na Sielce, na Gagarina linia co 15 min. spokojnie wystarczy - niezależnie czy to będzie się nazywało 131 czy 187. Wtedy też coś będzie można porobić sensownego ze 167.
Po uruchomieniu tramwaju na Sielce nie powinno Gagarina nic jeździć, oprocz 168 maksymalnie do czasu otwarcia Rakowieckiej.man1956 pisze:Pełna zgoda. Po uruchomieniu tramwaju na Sielce, na Gagarina linia co 15 min. spokojnie wystarczy - niezależnie czy to będzie się nazywało 131 czy 187. Wtedy też coś będzie można porobić sensownego ze 167.
ŁK
Tylko co robić ze 167? Sensowne wydaje mi się skierowanie tej linii z Bartyckiej do Trasy Ł. Tylko co dalej? Bastian pisał o skracaniu. Nie znam się na Woli i Bemowie, więc nie wiem, jak daleko ciągnąć 167 w tamtym kierunku.
Po otwarciu tramwaju na Rakowieckiej to chyba jakoś należałoby połączyć 167 i 168. W okresie przejściowym to chyba rzeczywiście połączyć ze 187. Choć jak będzie tramwaj, to dowóz do metra ma też mniejszy sens. Na Ochocie są jeszcze 184 i 136, tym bym się nie stresował jakoś.man1956 pisze:Tylko co robić ze 167? Sensowne wydaje mi się skierowanie tej linii z Bartyckiej do Trasy Ł. Tylko co dalej? Bastian pisał o skracaniu. Nie znam się na Woli i Bemowie, więc nie wiem, jak daleko ciągnąć 167 w tamtym kierunku.
Obstawiam jednak każdą z tych linii (167/168) co 30 na trasie wydłużonej do jakiegoś kataklizmu brygadowego, kiedy uda się wszystkie te śmieciowe linie pozamykać.
ŁK
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
167 DWC/okolice wraz z połknięciem patologii 517/171
108 Rakowiecka
167-zachód pewnie jakieś Szczęśliwice albo połączenie ze 154 w jakiegoś śmiecia
108 Rakowiecka
167-zachód pewnie jakieś Szczęśliwice albo połączenie ze 154 w jakiegoś śmiecia
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
O ile pomysł porządnego połączenia Bartyckiej z centrum popieram, to jednak krańcowanie czegokolwiek na DWC od południa ma ten duży minus, że nie zapewnia dojazdu do M2.
Dojazd do M2 zapewnia M1. Dojazd do M1 i jednocześnie do M2 to chyba zbyt daleko idące oczekiwanie.
171 istnieje tylko dlatego, że wykonuje skręt przy Bankowym i przy patelni, czy pełni jeszcze jakąś funkcję?
Tak 107 też zapewnia ten sam skręt, ale to tylko tymczasowo.
Jest już po wyborach samorządowych. Myślę, że jest to wspaniała okazja, żeby - korzystając z otwarcia linii tramwajowych na Sielce i do Wilanowa - porobić generalne porządki w układzie linii autobusowych i tramwajowych w Warszawie. Bez oglądania się na to, że radni mogą zacząć protestować. Polityczne karty zostały rozdane, prezydent ma mocną pozycję - wydaje mi się, że nic (a przynajmniej: niewiele) stoi na przeszkodzie, żeby zacząć działać.
Za dwa miesiące masz wybory, a potem za rok kolejne. Nie wiesz, że wybory ogólnopolskie w tym kraju wygrywa się przy pomocy liczby tarczek na wyjście na Rodła?man1956 pisze: ↑14 kwie 2024, 18:11Jest już po wyborach samorządowych. Myślę, że jest to wspaniała okazja, żeby - korzystając z otwarcia linii tramwajowych na Sielce i do Wilanowa - porobić generalne porządki w układzie linii autobusowych i tramwajowych w Warszawie. Bez oglądania się na to, że radni mogą zacząć protestować. Polityczne karty zostały rozdane, prezydent ma mocną pozycję - wydaje mi się, że nic (a przynajmniej: niewiele) stoi na przeszkodzie, żeby zacząć działać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tarczki można zostawić z częstotliwością kielecką. Albo ostródzką.pawcio pisze:Za dwa miesiące masz wybory, a potem za rok kolejne. Nie wiesz, że wybory ogólnopolskie w tym kraju wygrywa się przy pomocy liczby tarczek na wyjście na Rodła?man1956 pisze: ↑14 kwie 2024, 18:11Jest już po wyborach samorządowych. Myślę, że jest to wspaniała okazja, żeby - korzystając z otwarcia linii tramwajowych na Sielce i do Wilanowa - porobić generalne porządki w układzie linii autobusowych i tramwajowych w Warszawie. Bez oglądania się na to, że radni mogą zacząć protestować. Polityczne karty zostały rozdane, prezydent ma mocną pozycję - wydaje mi się, że nic (a przynajmniej: niewiele) stoi na przeszkodzie, żeby zacząć działać.
ŁK
A co ma tramwaj do takiego 141 czy 180 np? Bo 131 to wiadomo, 167 też można pożegnać choćby łącząc je z 517, 168 bym mimo wszystko zostawił przynajmniej jeszcze przez rok.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
XD
Inaczej tego nie da się skomentować.
Serio? 4 linie autobusowe chcesz zastąpić jedną linią tramwajową kursującą rzadziej niż jedna linia autobusowa? Jeszcze z tak rozrzedzonymi przystankami?
Skąd pomysł, by z ulicy świetnie skomunikowanej z wieloma częściami miasta (nie chodzi mi tu nawet o dalekie Bemowo, ale o Sadybę, Ochotę, rejon pl 3 Krzyży, Gocław, Siekierki robić ulicą skomunikowaną tylko z centrum? Przesiadka co 1-2 przystanki w żaden sposób nie jest atrakcyjna.