Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 571
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 15 kwie 2024, 8:34

Wolfchen pisze:
14 kwie 2024, 23:15
Łukasz pisze:
14 kwie 2024, 12:00
Po uruchomieniu tramwaju na Sielce nie powinno Gagarina nic jeździć, oprocz 168 maksymalnie do czasu otwarcia Rakowieckiej.
A co ma tramwaj do takiego 141 czy 180 np? :shock:
141 akurat jeździ Chełmską :)

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 kwie 2024, 12:44

Leitner98 pisze:
Łukasz pisze:
14 kwie 2024, 12:00
Po uruchomieniu tramwaju na Sielce nie powinno Gagarina nic jeździć, oprocz 168 maksymalnie do czasu otwarcia Rakowieckiej.
XD

Inaczej tego nie da się skomentować.

Serio? 4 linie autobusowe chcesz zastąpić jedną linią tramwajową kursującą rzadziej niż jedna linia autobusowa? Jeszcze z tak rozrzedzonymi przystankami?

Skąd pomysł, by z ulicy świetnie skomunikowanej z wieloma częściami miasta (nie chodzi mi tu nawet o dalekie Bemowo, ale o Sadybę, Ochotę, rejon pl 3 Krzyży, Gocław, Siekierki robić ulicą skomunikowaną tylko z centrum? Przesiadka co 1-2 przystanki w żaden sposób nie jest atrakcyjna.
Sam jesteś xd.

Wpadłeś w pułapkę, którą sam zastawiłeś. Nie po to się robi linię tramwajową, żeby kursowała rzadziej niż autobusy, a właśnie po to, żeby zastępowała 4 linie autobusowe.

180 gdzieś zgubiłem.
ŁK

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 kwie 2024, 12:54

Łukasz pisze:
15 kwie 2024, 12:44
Nie po to się robi linię tramwajową, żeby kursowała rzadziej niż autobusy, a właśnie po to, żeby zastępowała 4 linie autobusowe.
Czyli ludzie mają się dostosować do jednej linii tramwajowej, która kursuje rzadziej niż przed uruchomieniem kursowało samo jedno 131, nie mówiąc o pozostałych?

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 kwie 2024, 12:57

michael112 pisze:
Łukasz pisze:
15 kwie 2024, 12:44
Nie po to się robi linię tramwajową, żeby kursowała rzadziej niż autobusy, a właśnie po to, żeby zastępowała 4 linie autobusowe.
Czyli ludzie mają się dostosować do jednej linii tramwajowej, która kursuje rzadziej niż przed uruchomieniem kursowało samo jedno 131, nie mówiąc o pozostałych?
Nie.
ŁK

man1956
Posty: 1696
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 15 kwie 2024, 14:57

Przecież wszystkie linie z Gagarina póki co nie znikną. Będzie 131, 141 (do końca tego roku - z uwagi na prace przy skrzyżowaniu Sobieskiego/Chełmska), 168 i 180. Ze 167 już teraz, jak ruszy tramwaj na Sielce, bym coś zrobił, ale zdaje się, że ZTM na razie preferuje status quo.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 kwie 2024, 17:21

Przed wrześniem też bym się zmian na Gagarina nie spodziewał.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 kwie 2024, 20:52

^^ Zastanawiam się, czy nie będzie wariant klasyczny, czyli zawieszamy/zmieniamy czasowo na wakacje, a we wrześniu nie zwracamy (a jak będzie duże niezadowolenie, to się przywróci w październiku).
Matt Cubis pisze:
15 kwie 2024, 8:34
141 akurat jeździ Chełmską :)
Stale tak, odniosłem się do otwarcia Gagarina i ciągnięcia prac na Sobieskiego.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4120
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 15 kwie 2024, 23:14

Wolfchen pisze:
15 kwie 2024, 20:52
^^ Zastanawiam się, czy nie będzie wariant klasyczny, czyli zawieszamy/zmieniamy czasowo na wakacje, a we wrześniu nie zwracamy (a jak będzie duże niezadowolenie, to się przywróci w październiku).
Najprędzej bym się spodziewał pocięcia RJ 131 i strzelam w ciemno, że to będzie jedyny ruch ZTM w kwestii zmian układu autobusowego w tamtym rejonie :-"

wincenty
Posty: 1581
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 16 kwie 2024, 11:54

primoż pisze:
15 kwie 2024, 23:14
Wolfchen pisze:
15 kwie 2024, 20:52
^^ Zastanawiam się, czy nie będzie wariant klasyczny, czyli zawieszamy/zmieniamy czasowo na wakacje, a we wrześniu nie zwracamy (a jak będzie duże niezadowolenie, to się przywróci w październiku).
Najprędzej bym się spodziewał pocięcia RJ 131 i strzelam w ciemno, że to będzie jedyny ruch ZTM w kwestii zmian układu autobusowego w tamtym rejonie :-"
Do momentu zakończenia "konsultacji społecznych" i puszczenia tramwaju także do Wilanowa, to na pewno...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 maja 2024, 20:30

Chyba rzeczywiście najdalej w połowie maja dotrze tramwaj na Sielce, bo w materiałach promocyjnych UM na Noc Muzeów widnieje informacja, że 11 będzie kursowała do 2:30 na trasie: Sielce - Cm. Wolski. :-)

CafeKaskada
Posty: 19
Rejestracja: 08 lis 2023, 21:04

Post autor: CafeKaskada » 07 maja 2024, 12:29

ashir pisze:
06 maja 2024, 20:30
Chyba rzeczywiście najdalej w połowie maja dotrze tramwaj na Sielce, bo w materiałach promocyjnych UM na Noc Muzeów widnieje informacja, że 11 będzie kursowała do 2:30 na trasie: Sielce - Cm. Wolski. :-)
Nieoficjalne plany są na 13 maja

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 07 maja 2024, 14:26

172 wyląduje na pętli Chełmska od 15 maja po zamknięciu Dolnej i otwarciu wlotu Chełmskiej. 141 zostaje na Gagarina. Będą i inne zmiany na razie podane na Infoulice Warszawa z wejście ze strony WTP. 187 w weekend na Chełmskiej

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 07 maja 2024, 15:09

Czyli na odcinku Sobieskiego od Sikorskiego do Bonifacego z czarnych zostaje jedynie 116 :!: Koniec świata, dawniej standardem to było pięć takich linii.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 maja 2024, 18:41

Bo wiecie, TGM liczy standard liczbą tarczek (pomijając, że to tymczasowe).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 maja 2024, 17:59

Ta, jasne. Częstotliwość i regularność ważniejsza od liczby linii. Tylko że nigdzie ta częstotliwość w Warszawie nie wzrasta przy likwidacji.

A tak w ogóle skoro 172 zwalnia miejsce na Stegnach, to chyba jest miejsce na 187? A może ważniejszy jest dojazd na Ochotę z jednego ZP otoczonego domkami niż kilku otoczonych blokami...
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ODPOWIEDZ