Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5325
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 maja 2024, 13:02

Czemu chcesz likwidować coś, co się sprawdza i o co będzie wielki płacz? I słuszny w mojej ocenie.

Georg
Posty: 6027
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 maja 2024, 13:05

Paweł D. pisze:
18 maja 2024, 13:02
Czemu chcesz likwidować coś, co się sprawdza i o co będzie wielki płacz? I słuszny w mojej ocenie.
Skoro tak mówisz, to nie będę się kłócił.

Łukasz
Posty: 10688
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 maja 2024, 13:06

4 to powinna skręcać przy Feminie a potem w Woronicza. Oczywiście przy Feminie te przystanki przed skrzyżowaniem są złe…
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25422
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 maja 2024, 13:18

Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6027
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 maja 2024, 13:29

pawcio pisze:
18 maja 2024, 13:18
Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Na Marymonckiej coś by się przydało. Sama 6 i pół 17 to za mało.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25422
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 maja 2024, 13:47

Tam w razie wybitnej potrzeby czeka drugie pół 17, za które Tarchodwory na pewno by się nie obraziły.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3823
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 maja 2024, 14:04

Georg pisze:
18 maja 2024, 13:29
pawcio pisze:
18 maja 2024, 13:18
Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Na Marymonckiej coś by się przydało. Sama 6 i pół 17 to za mało.
Na pewno nie linia, która będzie relacyjnym dublem M1.

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 18 maja 2024, 15:02

pawcio pisze:
18 maja 2024, 13:18
Zapominacie tylko, że na Marszałkowskiej tramwaje się nie marnują, a na północy i tak nie ma z nimi co zrobić.
Gdyby tylko był pomysł jak niskim kosztem zwiększyć rolę tramwajów na północy ;)
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 58010.html ;)

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3823
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 maja 2024, 16:04

W obecnych realichach odpada, miasto planuje poprowadzić M4 przez os. Ruda.

Georg
Posty: 6027
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 maja 2024, 16:07

Nawet gdyby tak nie było to pewnie wykręciliby się wydłużeniem 15.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36665
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 maja 2024, 16:16

Georg pisze:
18 maja 2024, 12:56
Likwidacja skrętu przy Bankowym.
Co żeś się tak uparł? 4 na tym skręcie pusta bynajmniej nie jeździ. Ponadto to obecnie jedyny dojazd z Centrum na Stare Miasto. I to dość szeroko rozumianego - 175 tam nie dociera, 518 nie dociera do Centrum, a o 178 nie ma co wspominać.

Jeśli wzmacniać 3, to kosztem 25. Ale po co silne 3 na Grochowskiej?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Łukasz
Posty: 10688
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 maja 2024, 16:33

Bastian pisze:
Georg pisze:
18 maja 2024, 12:56
Likwidacja skrętu przy Bankowym.
Co żeś się tak uparł? 4 na tym skręcie pusta bynajmniej nie jeździ. Ponadto to obecnie jedyny dojazd z Centrum na Stare Miasto. I to dość szeroko rozumianego - 175 tam nie dociera, 518 nie dociera do Centrum, a o 178 nie ma co wspominać.

Jeśli wzmacniać 3, to kosztem 25. Ale po co silne 3 na Grochowskiej?
Pusta nie jeździ, ale z góra siedzącymi (nie licząc szczytu), bo 90% ludzi wysiada na Bankowym od południa i na MRA od wschodu. Do 175/128 jest 200 metrów różnicy w poziomie, za to minus 30 w pionie. Nie wszyscy jeżdżą pod kolumnę. Ogólnie też można M1 plus M2 a nawet piechotą - celem zwykle nie jest praca na starym mieście tylko spacer. Czy to zatem taka istotna relacja, to nie wiem - czy akurat większość odwiedzających jeździ z patelni.
ŁK

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3823
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 18 maja 2024, 16:48

Georg pisze:
18 maja 2024, 16:07
Nawet gdyby tak nie było to pewnie wykręciliby się wydłużeniem 15.
Jakim wydłużeniem 15 i co to ma wspólnego z tym co napisałem odnośnie wpisu Gdynianina?

Georg
Posty: 6027
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 maja 2024, 16:53

Link Gdynianina opisywał plan wydłużenia tramwaju do Os. Ruda. Nawet gdyby wybudowano tory, to pojechałaby tam pewnie 15.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25422
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 maja 2024, 16:59

Łukasz pisze:
18 maja 2024, 16:33
Bastian pisze:
Co żeś się tak uparł? 4 na tym skręcie pusta bynajmniej nie jeździ. Ponadto to obecnie jedyny dojazd z Centrum na Stare Miasto. I to dość szeroko rozumianego - 175 tam nie dociera, 518 nie dociera do Centrum, a o 178 nie ma co wspominać.

Jeśli wzmacniać 3, to kosztem 25. Ale po co silne 3 na Grochowskiej?
Pusta nie jeździ, ale z góra siedzącymi (nie licząc szczytu), bo 90% ludzi wysiada na Bankowym od południa i na MRA od wschodu. Do 175/128 jest 200 metrów różnicy w poziomie, za to minus 30 w pionie. Nie wszyscy jeżdżą pod kolumnę. Ogólnie też można M1 plus M2 a nawet piechotą - celem zwykle nie jest praca na starym mieście tylko spacer. Czy to zatem taka istotna relacja, to nie wiem - czy akurat większość odwiedzających jeździ z patelni.
Nawet gdyby, to wciąż do rozwiązania jest zagadka, dokąd od pl. Bankowego puścić pięć slotów z pl. Zbawiciela (Nowowiejska, Służewiec, Wyścigi, dwa razy Wilanów).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ