Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 477
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 19 lis 2023, 10:34

Wystarczy podbić 165 do jakiejś sensownej częstotliwości typu 7,5/10, a nie duże osiedle wisi na linii jeżdżącej przez większość dnia co 15'.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lis 2023, 10:37

Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:32
ashir pisze:
19 lis 2023, 10:13
Przecież w Łodzi mają krańcówki...
To gdzie mają zajezdnie?
MPK na Limanowskiego i Nowych Sadach, a BP Tour na Smutnej. :P Nie bardzo rozumiem o co Tobie chodzi? W Łodzi mają silne regionalizmy.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 lis 2023, 10:47

Matt Cubis pisze:
19 lis 2023, 10:34
Wystarczy podbić 165 do jakiejś sensownej częstotliwości typu 7,5/10, a nie duże osiedle wisi na linii jeżdżącej przez większość dnia co 15'.
Po pandemii nie przywrócono szczytu co 12. Cały dzień 165 jeździ co 15( poza śmiesznym mikroszczytem rano), wieczorem co 30. W sumie-Wyszczółki ciekawa nazwa. Poprawnie- WY (pokażcie) CZÓŁKI.
Tak ,wiem, czułki . Ale czoło, czółki, czółeczka, czółeńka.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lis 2023, 10:51

ashir pisze:
19 lis 2023, 10:37
Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:32
To gdzie mają zajezdnie?
MPK na Limanowskiego i Nowych Sadach, a BP Tour na Smutnej. :P Nie bardzo rozumiem o co Tobie chodzi? W Łodzi mają silne regionalizmy.
„O co ___Tobie___ chodzi” to też jakiś regionalizm. Gdzieś regionalizmem było mówienie na pętlę zajezdnia - i kojarzyło mi się, że to właśnie w Łodzi.
ŁK

Georg
Posty: 6042
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 19 lis 2023, 11:23

Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:09

Abstrahując od treści (wiadomo, napisanie kilku zdań po polsku to trudna sztuka)
Koszmar dla polonisty. Nic dziwnego, że pasażer nie wyraził zgody na przekazanie danych osobowych. Każdy na jego miejscu by się wstydził.

man1956
Posty: 1592
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 19 lis 2023, 13:33

Może to jakiś obcokrajowiec? Jest ich w Polsce coraz więcej.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3835
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 19 lis 2023, 15:32

Albo ktoś z Wawkomu trolluje ZTM :term:

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 326
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 19 lis 2023, 17:42

Łukasz pisze:
19 lis 2023, 10:32
ashir pisze:
19 lis 2023, 10:13
Przecież w Łodzi mają krańcówki...
To gdzie mają zajezdnie?
Na Podlasiu

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 kwie 2024, 14:58

Tak jak wczoraj patrzyłem, choć to jeden dzień, to w 136 po 20 od mniej więcej Megasamu do Natolina jeżdżą pojedyncze osoby. Domyślam się, że przez lata kompletnie losowego kursowania 136, potoki na tym krańcu stały się nieproporcjonalnie mniejsze do potoków na pozostałej części trasy.

Może zatem to 136 powinno pojechać prosto do Wierzbna, a na Służewiec (Wynalazek) trzeba by wydłużyć 179, które zapewnia dużo bardziej kompleksową całego Ursynowa, więc ma szanse na inne potoki niż Megasam - Metro Imielin?
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4146
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 05 kwie 2024, 15:09

Jakiś czas temu pisałem na ten temat wyciągając w miarę podobne wnioski - zapełnienie 136 na Surowieckiego w dużej mierze zależy od tego jak dawno było 179, Dereniowa w jeździe na Służewiec prędzej używa 504, a dzięki 217 i 263 także na Cynamonowej 136 jest zupełnie zbędne. Przy czym ja raczej jako rozwiązanie rekomendowane widziałbym skrócenie 136 do Dunikowskiego od północnej strony, wydłużenie godzin kursowania 217 na trasie wydłużonej, oraz przekierowanie 192 przez Surowieckiego i KEN do Ursynowa Północnego oraz podbicie go w końcu do częstotliwości i godzin kursowania godnej dowozówki do metra, a nie socjalu. Można by też wygiąć 192 przez Kiedacza i Ciszewskiego zamiast jazdy Cynamonową, żeby południowa Rosoła nie płakała że nie ma dojazdu na SGGW. Cynamonową może sobie jeździć 148 mające trasę przez pół miasta. Swoją drogą, czy nie lepiej żeby odcinek Metro Imielin - CH Ursynów obsługiwało krótsze i przewidywalne 217 zamiast 185 jadącego aż z Gwiaździstej?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 cze 2024, 23:18

Nikt jeszcze nie skomentował proponowanej nowej trasy 192, a zwłaszcza częstotliwości :P . Linia miała dowozić do al. Lotników, a przy okazji być symetryczna do 179 i dowozić do metra. Do al. Lotników nie dowiezie, jako dowózka do metra ze względu na żałosną częstotliwość się nie sprawdzi. I po co to komu? I to tylko dlatego, że Powsin musi mieć koniecznie x39 i trzeba numer zwolnić #-o .

No i jakoś cicho o przywróceniu 195 :P. Proponuję przywrócić na trasie PTK - Ursynów - Krasnowola :P . A 192 zostawić w spokoju.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 cze 2024, 5:37

A zasadniczo to co jest złego w obecnym 239 że trzeba je zmieniać? Dać mu co najwyżej numerek 229 i zostawić jak jest. Jedna z nielicznych linii, która jeździ w tym mieście punktualnie i spełnia swoje zadanie.

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 cze 2024, 6:34

reserved pisze:A zasadniczo to co jest złego w obecnym 239 że trzeba je zmieniać? Dać mu co najwyżej numerek 229 i zostawić jak jest. Jedna z nielicznych linii, która jeździ w tym mieście punktualnie i spełnia swoje zadanie.
Może ich denerwuje łączenie 239+209+809+815…
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4146
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 12 cze 2024, 6:58

Prawidłowo zadane pytanie powinno brzmieć "co jest złego w 192, że trzeba je zmieniać."

Łukasz
Posty: 10699
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 cze 2024, 7:05

Autobus Czerwon pisze:Prawidłowo zadane pytanie powinno brzmieć "co jest złego w 192, że trzeba je zmieniać."
Na Wilanowską dochodzą 2 linie chyba, więc może to tylko pretekst, a chodzi o miejsce.
ŁK

ODPOWIEDZ