Trasa Łazienkowska

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 gru 2005, 1:15

Obrazek
Zniknęły ślimaki Trasy Łazienkowskiej


śmik 23-11-2005 , ostatnia aktualizacja 22-11-2005 17:32

Kończy się rozbiórka wiaduktów na Trasie Łazienkowskiej przy Wale Miedzeszyńskim. Jednak na korki w tym rejonie kierowcy będą skazani aż do późnej wiosny.

Ostatnio estakady były już tak zniszczone, że nie dało się ich pobieżnie wyremontować. Firma Mosty Warszawa je rozebrała, a w ich miejsce wybuduje nowe. Kierowcy skarżą się jednak, że w czasie robót tworzą się ogromne korki na Trasie Łazienkowskiej. - Teraz rano ciągną się aż do zajezdni autobusowej przy Ostrobramskiej. Wszystko przez to, że zabrano nam jeden pas przy rozbieranym wiadukcie - skarży się w liście do redakcji Adam Waśkiewicz z Wesołej.

Wszystko wskazuje na to, że męki kierowców potrwają aż do późnej wiosny, czyli osiem lub dziewięć miesięcy. Dlaczego tak długo? Bo Zarząd Dróg Miejskich dość późno zlecił roboty, które niebawem przerwie zima. Gdyby zaczęły się wiosną, potrwałyby dwa lub trzy miesiące krócej. Urszula Nelken, rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich nie potrafiła jednak nam odpowiedzieć, dlaczego nie udało się przystąpić do remontu w pierwszej połowie roku. Stwierdziła jedynie, że rozpoczęcie prac o dwa miesiące opóźnił miejski inżynier ruchu Janusz Galas, który nie chciał się zgodzić na zamknięcie estakad.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 gru 2005, 11:21

Najwyższy czas było się zabrać za choć drobne remonty TŁ. Jednak tu potrzebny jest gruntowny remont, na który jeszcze sobie trochę poczekamy :wink: ...niestety. Choć juz boję się o chaos komunikacyjny związany z remontem TŁ.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25368
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 gru 2005, 14:38

Z moich oględzin wyjnika, że sam most jest zbudowany na dwóch niezależnych pasach konstrukcji betonowej. Wydaje mi sie więc, że jest możliwe, by remontować pół mostu utrzymując ruch na drugiej połowie (przy czterech zwężonych pasach ruchu). Podobnie jest na estakadzie na Agrykolą. Gorzej niestety sytuacja wygląda nad Wisłostradą i Wałem MIedzeszyńskim. Tam jest jednolita konstrukcja na całej szerokości.
A swoją drogą te Galas to jakiś lepszy yntelygent jest. Po co zamykać do remontu, skoro może się samo rozpaść, a przyanjmniej nie będzie problemu z ruchem póki co. Ehhh...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5269
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 gru 2005, 20:56

Ciekawe co się stanie ze 141 gdy się wezmą za estakady po których jeździ...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 gru 2005, 21:02

TGM pisze:Ciekawe co się stanie ze 141 gdy się wezmą za estakady po których jeździ...
Skierują na trasy objazdowe :wink: Sądze, że w stronę Bokserskiej może pojechać Wisłostradą do zawrotki przy Wioślarskiej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 gru 2005, 22:12

Rzeczywiście, sam most to są dwa obiekty i możliwa jest wymiania po jednym. Chociaż nie wiem, czy nie lepiej zatrudnić dwie ekipy, rozwalić wszystko w diabły i dać im trzy miechy na odbudowanie...
Estakady - szczerze mówiąć, nie wiem, ale niekoniecznie to, że wyglądają na jedną oznacza, ze konstrukcyjnie są związane. Trzebaby popatrzeć na przekrój, jak zbrojenie jest poprowadzone, tudzież na schemat statyczny konstrukcji - może być tak, że zabetonowano na raz, ale nie ma stali w połączeniu, powstały - zaplanowane - rysy i ustrój jest de facto podwójny.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25368
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 gru 2005, 12:48

R-11 Kleszczowa pisze:
TGM pisze:Ciekawe co się stanie ze 141 gdy się wezmą za estakady po których jeździ...
Skierują na trasy objazdowe :wink: Sądze, że w stronę Bokserskiej może pojechać Wisłostradą do zawrotki przy Wioślarskiej.
Pierwsza zawrotka jest juz przy ul. Wilanowskiej (d. Gwardzistów).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 18 gru 2005, 12:53

pawcio pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Skierują na trasy objazdowe :wink: Sądze, że w stronę Bokserskiej może pojechać Wisłostradą do zawrotki przy Wioślarskiej.
Pierwsza zawrotka jest juz przy ul. Wilanowskiej (d. Gwardzistów).
No właśnie. To mnie zastanawia - czy linie, których niemalże sens istnienia opiera się na tych ślimakach (141,187) będą kierowane na kompleksowe objazdy, czy może będą różne zawrotki. Zresztą przegubom czy sztywniakom najlepiej byłoby zawrócić na "rondzie" pod Poniatowskim, a nie przy Wilanowskiej...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 18 gru 2005, 15:51

pawcio pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Skierują na trasy objazdowe :wink: Sądze, że w stronę Bokserskiej może pojechać Wisłostradą do zawrotki przy Wioślarskiej.
Pierwsza zawrotka jest juz przy ul. Wilanowskiej (d. Gwardzistów).
Ale przy Ludnej jest sygnalizacja świetlna, która ułatwiłaby zawracanie :D.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 18 gru 2005, 16:00

R-11 Kleszczowa pisze:
pawcio pisze: Pierwsza zawrotka jest juz przy ul. Wilanowskiej (d. Gwardzistów).
Ale przy Ludnej jest sygnalizacja świetlna, która ułatwiłaby zawracanie :D.
A na Poniatowskim wygodne rondko :P

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 18 gru 2005, 16:17

Też prawda :P Choć nie zdziwię się jak 141 pojedzie objazdem od TŁ przez Wał Miedzeszyński, most Poniatowskiego i Wisłostradą do Torwaru :).......co do 187 to jego widzę na trasie; Czerniakowska, Most Łazienkowski, zawrotka przy Wale Miedzeszyńskim i dalej przez most i stałą trasą do Ursusa.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5269
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 18 gru 2005, 21:44

Chyba 141 powinno być po prostu skrócone do Torwaru. Jest dla leniwców którym się po Trowarze po schodach nie chce biegać. Objazdy by były zbyt czasochłonne, a linii na TŁ jest wystarczająco dużo. 187 - no coż... Przez Waryńskiego.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 10 sty 2006, 22:11

Jeżdżenie Trasą Łazienkowską to ostatnio prawdziwy hard core.........
Pomijam już tradycyjne korki, których na pewno nie odblokuje dokończenie Trasy Siekierwskowskiej, właściwie to chyba nic już nie odblokuje...
Ostatnio ze 3 tygodnie temu jakiś wypadek przy Marszałkowskiej sparaliżował doszczętnie ruch. Autobusy otwierały drzwi, można sobie było iść piechotką.
Potem atak zimy - czyli mega-korki.
Każdy piątek - ludzie wyjeżdżają z Wawy - tu masakra jest dla odmiany zwłaszcza w sezonie ciepłym.
No i dziś - kolejny wypadek na Płowieckiej...
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 10 sty 2006, 23:04

Na szczęście jak jadę na uczelnię to czasem tylko korzystam z trasy pomnik lotnika-pl. na rozdrożu. Tam korków jeszcze nie spotkałem :) Ale z powrotem wolę tłuc się przez Jerozolimskie....przynajmniej jest buspas
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 25 mar 2006, 8:12

[img]http://www.rzeczpospolita.pl/gifs/head.gif[/img] pisze:Hiszpanie na Trasie Łazienkowskiej

Rozpoczęły się przygotowania do modernizacji Trasy Łazienkowskiej od pl. Na Rozdrożu do ronda Jazdy Polskiej.

W ciągu 6 miesięcy hiszpańska firma APIA XXI opracuje studium wykonalności dla inwestycji (w piątek ZDM podpisał stosowną umowę). Studium to dokumentacja niezbędna do ubiegania się o środki unijne. Znajdą się w niej m.in. opracowania rozwiązań architektonicznych, akustycznych i ochrony środowiska. Koszty wykonania studium pokryje dotacja rządu Hiszpanii w wysokości 250 tys. euro. Modernizacja trasy zacznie się najwcześniej w 2008 r.
masz
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ODPOWIEDZ