Komunikacja na Trakcie Królewskim
Moderator: Wiliam
Jest wspomniany remont Krakowskiego Przedmieścia (wymiana nawierzchni) i skierowanie autobusów na objazdy. Kiedy to ma się odbyć?
Redahtor znowu odpalił kącik historycznego numerka?
W następnym artykule redahtor przeprowadzi wywiad z panią radną, która przedstawi swoje propozycje uśmiercające uzdrawiające komunikację w tym rejonieGeorg pisze:Jedna radna proponuje zdjęcie rozkładów 116, bo są fikcją.
Mam takie samo odczucie wobec wioski Bemowo
Ale jak to tak bez możliwości przecięcia wstęgi i lansu?Glonojad pisze:Mam nadzieję, że M4 pojedzie przez Żoliborz tranzytem, bez żadnych przystanków pośrednich, a z Marymontu (który już jakoś powstać musi) żadnych wyjść na powierzchnię nie będzie - tylko przesiadki na inne linie metra.
A niby czemu nie? 40+ wystarczy by pamiętać te linie.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Jaki kamuflaż
Chyba jest większe prawdopodobieństwo spotkania żoliborzanina, który jeszcze pamięta mistrzowski skład 1. FC Kaiserslautern sezon 1997/1998
Wg. artykułu linia 116 kursuje od 1949 roku.
Już przedstawiła. Zdjąć rozkłady bo wprowadzają pasażerów w błąd.
To wiem, że przedstawiła. Tylko dałem do zrozumienia, że to może nie być koniec.
I codziennie 116 i 180 jest w trybie SB.Georg pisze: ↑14 cze 2024, 11:49Dziś w Stołku kolejny artykuł o opóźnieniach na 116. W skrócie: po południu 116 jeździ stadami, kiedyś było lepiej bo było 6 autobusów na Trakt z Żoliborza (116, 122, 195, 416, 422 i 495), a teraz jest tylko jeden i jeszcze się spóźnia. Jedna radna proponuje zdjęcie rozkładów 116, bo są fikcją.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Problem na razie nie do rozwiązania.
A tak z ciekawości - jak to jest, że ludzie są zadowoleni z dawnej sytuacji (6 linii), skoro jeździły one z niską częstotliwością i się spóźniały? 4xx nie pamiętam ale 122 i 195 jeździły przez całe miasto i były poopóźniane. Ludzie już o tym zapomnieli?
A tak z ciekawości - jak to jest, że ludzie są zadowoleni z dawnej sytuacji (6 linii), skoro jeździły one z niską częstotliwością i się spóźniały? 4xx nie pamiętam ale 122 i 195 jeździły przez całe miasto i były poopóźniane. Ludzie już o tym zapomnieli?
Jak poopóźniane, jak na rozkładach było kursuje w godzinach szczytu co 5 minut, poza co 10. I jeszcze coś było.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
No i początek 4xx, 416 to był na dzisiejsze czasy express, 432 to pendolino po Warszawie, 6 minut trwała podróż po 17 z pl. Krasińskich na obecne metro Słodowiec w powszedni dzień. A później wszyscy chcieli to mieć koło siebie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Myślę że to efekt psychologiczny. Mając 6 słabych linii jak jedna nie przyjedzie to człowiek sobie myśli że ma przecież jeszcze 5 innych do wyboru i na pewno zaraz coś przyjedzie.Georg pisze: ↑14 cze 2024, 17:01Problem na razie nie do rozwiązania.
A tak z ciekawości - jak to jest, że ludzie są zadowoleni z dawnej sytuacji (6 linii), skoro jeździły one z niską częstotliwością i się spóźniały? 4xx nie pamiętam ale 122 i 195 jeździły przez całe miasto i były poopóźniane. Ludzie już o tym zapomnieli?
Czyli zamiast 116 powinno być 116, 316, 416 i jeszcze E-2 i każde co pół godziny? Zawsze myślałem, że powinno się łączyć linie zamiast je mnożyć.
No nie od dziś wiadomo, że liczy się "liczba tarczek"
Rozumiem, że ludzie się denerwują, ponieważ długo czekają na autobus. Nie rozumiem jednak, dlaczego nie korzystają z aplikacji pokazujących położenie lub punktualność autobusów.
Dzięki tym aplikacjom (jeśli działają) naprawdę można znacznie przyspieszyć swoją podróż komunikacją po mieście. Niemal każdy ma smartfona, a jednak czekają...
Dzięki tym aplikacjom (jeśli działają) naprawdę można znacznie przyspieszyć swoją podróż komunikacją po mieście. Niemal każdy ma smartfona, a jednak czekają...