Akurat w kontekście zaginięcia 198 pytanie "Quo vadis, MZA?" jest słuszne.
Quo vadis, MZA?
W związku z tym, że MZA Woronicza powinni wysyłać krótkie elektryki na 106, 118 i 251, to czy na 118 nie powinny jeździć Ursusy ładowane na zajezdni?
Oni chyba już dawno na nich kreskę postawili, czyli tylko krótkie dodatki... I tak dobrze że wyjeżdżają, bo były wakacje, ze wszystkie stały w zajezdni...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To czemu w takim razie mają zwiększony plan na krótkie elektryki, skoro i tak na część z nich wyjeżdżają wozy spalinowe. Może to pytanie retoryczne zresztą.
Jutro na poranny dodatek 729 powinna wyjechać Scania.
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No może dziś się uda po południu, ale nie wiadomo czy będzie widać w aplikacji.
Ogólnie Scanie przychodzą jako wozy trochę zaniedbane i chłopaki będą mieli co robić, szczególnie na początku. Normą jest, że świeci usterka silnik czy jakieś inne felery. Będą zjazdy, oj będą
Ogólnie Scanie przychodzą jako wozy trochę zaniedbane i chłopaki będą mieli co robić, szczególnie na początku. Normą jest, że świeci usterka silnik czy jakieś inne felery. Będą zjazdy, oj będą
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Na razie to i tak tylko na dodatki mają wyjeżdżać.
tak się kończy kupowanie używek od ajenta, który wszystko, czyli i serwis robił po najniższych kosztach...ZielonyJamnik pisze: ↑11 lip 2024, 13:36Ogólnie Scanie przychodzą jako wozy trochę zaniedbane i chłopaki będą mieli co robić, szczególnie na początku. Normą jest, że świeci usterka silnik czy jakieś inne felery. Będą zjazdy, oj będą
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jakby był wybór, przecież MZA było przeciw kupowaniu używek, kiedyś był plan zakupu Mercedesów O405GN2 z BVG Berlin.
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ja nie mówię, że to zły wybór. Jak na mza to uważam za bardzo dobry zakup jak na używki. Tyle, że trzeba będzie je na początku poprawić po Michasiu, choć z tego co pamiętam to wg SIWZ miały przyjść sprawne.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
I pomyśleć, że na 154 też powinny się pojawić, aż ciężko mi to sobie wyobrazić...
Czyżby 1508 został zabytkiem
-----------------------------------------------------------
109, 122, 154, 156, 172, 209, 303, 414, 521, N46, N88, S1, S2, R8, M1, M2
-----------------------------------------------------------
109, 122, 154, 156, 172, 209, 303, 414, 521, N46, N88, S1, S2, R8, M1, M2
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W ogóle to jeśli zakładamy że najstarsze wozy w MZA powinny mieć max. 15 lat, to każdego roku powinno się kupować średnio 90-100 nówek. Średnia za ostatnie 3 lata (2022-2024) wynosi 27 nowych wozów na rok, a perspektyw na żaden duży przetarg nie ma. Wydaje się, że starzenie się floty miejskiego przewoźnika (8% taboru - 110 wozów, ma więcej niż 15 lat, a 139 autobusów nie spełnia normy Euro V) praktycznie nikogo nie interesuje.
Zdaję się, że szarpaki planują w niedługim czasie skasować , a 88xx na razie jeżdżą bo są w przyzwoitym stanie a MZA pewnie szkoda kasować jak nie ma tylu nowszych na zastępstwo, a skoro w godzinach szczytu jako dodatki się sprawdzają to mogą dalej służyćAutobus Czerwon pisze: ↑12 lip 2024, 12:24W ogóle to jeśli zakładamy że najstarsze wozy w MZA powinny mieć max. 15 lat, to każdego roku powinno się kupować średnio 90-100 nówek. Średnia za ostatnie 3 lata (2022-2024) wynosi 27 nowych wozów na rok, a perspektyw na żaden duży przetarg nie ma. Wydaje się, że starzenie się floty miejskiego przewoźnika (8% taboru - 110 wozów, ma więcej niż 15 lat, a 139 autobusów nie spełnia normy Euro V) praktycznie nikogo nie interesuje.
Czyżby 1508 został zabytkiem
-----------------------------------------------------------
109, 122, 154, 156, 172, 209, 303, 414, 521, N46, N88, S1, S2, R8, M1, M2
-----------------------------------------------------------
109, 122, 154, 156, 172, 209, 303, 414, 521, N46, N88, S1, S2, R8, M1, M2