Rozdysponowanie taboru
Stare wozy, używane, to i ponumerowane zostały byle jak
- ZielonyJamnik
- Posty: 873
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A poza miłośnikami ktoś jeszcze zyskuje? Ma to jakiś wymiar praktyczny?
Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić, żeby ktoś się nad tym zastanawiał - nawet gdyby to porządkować przy tej dostawie, to poprzednie i tak były losowe, więc budowanie jakiegoś zaufania zawiązanego z tym przyporządkowaniem jest dalekie od sensowności.primoż pisze:A poza miłośnikami ktoś jeszcze zyskuje? Ma to jakiś wymiar praktyczny?
ŁK
Wreszcie mamy debiut 4505 na 178/011.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Wyjechał też 4504 na 06/207
- TranslatorPS
- Posty: 643
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Szczególnie, że one i tak są posortowane – według rejestracji.Łukasz pisze: ↑18 lip 2024, 7:21Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić, żeby ktoś się nad tym zastanawiał - nawet gdyby to porządkować przy tej dostawie, to poprzednie i tak były losowe, więc budowanie jakiegoś zaufania zawiązanego z tym przyporządkowaniem jest dalekie od sensowności.primoż pisze:A poza miłośnikami ktoś jeszcze zyskuje? Ma to jakiś wymiar praktyczny?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Nie przesądzam czy ma to sens, czy nie, ale do tej pory MZA sztywno się tej zasady trzymało...Łukasz pisze: ↑18 lip 2024, 7:21Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić, żeby ktoś się nad tym zastanawiał - nawet gdyby to porządkować przy tej dostawie, to poprzednie i tak były losowe, więc budowanie jakiegoś zaufania zawiązanego z tym przyporządkowaniem jest dalekie od sensowności.primoż pisze:A poza miłośnikami ktoś jeszcze zyskuje? Ma to jakiś wymiar praktyczny?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Moim zdaniem to jeśli jakieś powiązania z numerkami miały by być to, żeby dogadali się w Wydziale Komunikacji tak jak ajenci, żeby końcówka numerów rejestracyjnych się pokrywała z numerem bocznym. Oczywiście to nic nie znaczący detal, ale potem łatwiej dopasować w sytuacjach gdzie trzeba identyfikować pojazd po numerze rejestracyjnym (np. w serwisach zewnętrznych).
Seria 14xx wędruje jednak na Stalową. Na Ostrobramskiej pojawił się komunikat o planowanych przenosinach.
-
- Posty: 2887
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A Ostrobramska dostanie może za to coś z Kleszczowej? I czy będzie to wymiana równoważna?
Ostrobramska powinna dostać 10 sztuk Urbino 12 CNG (4330 - 4339) z Kleszczowej.
-
- Posty: 2887
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A tych 14xx przypadkiem nie jest więcej niż 10? Ostrobramska może na tym stracić.
EDIT: Wg OmniBusa 14xx na Ostrej jest aż 20, to jest spora różnica.
EDIT: Wg OmniBusa 14xx na Ostrej jest aż 20, to jest spora różnica.
I generalnie będzie to powrót tych wozów do swej pierwotnej zajezdni...michael112 pisze: ↑22 lip 2024, 22:03A tych 14xx przypadkiem nie jest więcej niż 10? Ostrobramska może na tym stracić.
EDIT: Wg OmniBusa 14xx na Ostrej jest aż 20, to jest spora różnica.
Może Ostrobramska poza swoimi byłymi gazowcami 433x dostanie też z Kleszczowej dziesiątki serii 105x.
No i te przenosiny oznaczają pewnie definitywny koniec szarpaków...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.