Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024
Moderator: Wiliam
Jeśli o mnie chodzi to nic nie chcę przywracać, choć trochę jeszcze pamiętam.
A wracając do tematu, to na 79 Mokotów, Żoliborz i Praga. Wola chyba przez Kercelak się nie załapała
A wracając do tematu, to na 79 Mokotów, Żoliborz i Praga. Wola chyba przez Kercelak się nie załapała
W zasadzie, gdyby wprowadzić tę linię na stałe (w wariancie docelowym na Gocław), wówczas można by pokusić się o skrócenie 509 do Żerania, względnie do Dworca Wschodniego.Zacementowany pisze: ↑06 sie 2024, 17:28To chyba pasuje najbardziej do tego wątku:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/08/0 ... ajowej-79/Takiego działania bym się nie spodziewał. Aż prosiłoby się o numer 21W związku z obserwowanymi utrudnieniami w ruchu kołowym w obszarze Pragi od środy 07.08.2024 r. do odwołania uruchamia się linię tramwajową 79 kursującą wyłącznie w dni powszednie na trasie:
ŻERAŃ FSO – Jagiellońska – rondo Starzyńskiego – Jagiellońska – Ratuszowa – Targowa – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Waszyngtona – WIATRACZNA
509 dzisiaj poległo po całości w kierunku Gocławia.Zacementowany pisze: ↑06 sie 2024, 17:28To chyba pasuje najbardziej do tego wątku:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/08/0 ... ajowej-79/Takiego działania bym się nie spodziewał. Aż prosiłoby się o numer 21W związku z obserwowanymi utrudnieniami w ruchu kołowym w obszarze Pragi od środy 07.08.2024 r. do odwołania uruchamia się linię tramwajową 79 kursującą wyłącznie w dni powszednie na trasie:
ŻERAŃ FSO – Jagiellońska – rondo Starzyńskiego – Jagiellońska – Ratuszowa – Targowa – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Waszyngtona – WIATRACZNA
Zabetonowany korek na Jagiellońskiej od pl.Hallera, pięć wozów od wyjazdu z Cyryla w Targową do lewoskrętu z Jagieloońskiej w Cyryla.
Jest to kolejny argument za wprowadzeniem linii tramwajowej w relacji: Żerań - Wiatraczna na stałe w zamian za skróconą 509.
Najbardziej to za zbudowaniem torowiska na Modlińskiej.
Tylko nie ma miejsca gdzie by można było taki tramwaj zmieścić. Gocławek - zawalony, Wschodni - brak miejsca, Wiatraczna - brak miejsca, Kawęczyńska - brak miejsca. Oczywiście można zrobić tak jak jest to aktualnie czyli 0 minut postoju na Wiatraku i postoje na FSO, ale FSO też nie jest z gumy. Na Żeraniu swoje postoje realizuje 20 i 18, które na przeciwległych krańcach mają minimalne postoje, a czasami rozkład jazdy jest tak ułożony, że rozkładowo są trzy składy na jednym torze przez co ten trzeci wjeżdża na dotychczas wolny tor. Niestety, ale na prawobrzeżnej warszawie brakuje pętli/miejsca na pętlach. Dobrym rozwiązaniem byłoby dorobienie skrętu Grochowska (od północy) Waszyngtona bez konieczności przejeżdżania przez tory linii 22 lub 26. Gdyby był taki skręt to idealny miejscem dla takiego tramwaju byłaby Zieleniecka.
Nie żaden dodatkowy skręt, tylko tramwaj na Gocław.
Jak dobrze widzę to to 79 nie ma w ogóle przerw na Wiatracznej? Godzina na kółko i przerwa na Żeraniu.
Są. I w ciągu roku trzeci tor regularnie zajmuje 20 albo 18, bo Boernerowo i Służewiec do długich postojów się nie nadają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Znów wracamy do tego samego… Tramwaj też musi jeść śniadanie?pawcio pisze:Są. I w ciągu roku trzeci tor regularnie zajmuje 20 albo 18, bo Boernerowo i Służewiec do długich postojów się nie nadają.
ŁK
- ZielonyJamnik
- Posty: 1023
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No właśnie, znowu wracamy... Prosiłem żebyś się nie wypowiadał na temat przerw jak nigdy nie jeździłeś. Masz pojęcie o tej pracy tylko zza kabiny kierowcy, a to i tak częściowe.
Nie każda robota się nadaje na sztywne przerwy i jeżdżenia do dozwolonego oporu. Miasto to jest ciężkie do jeżdżenia, a przepisy a propo odpoczynku są takie same dla Pcimia jak i dla stolicy, gdzie nie trzeba mówić jak się tu jeździ.
Nie każda robota się nadaje na sztywne przerwy i jeżdżenia do dozwolonego oporu. Miasto to jest ciężkie do jeżdżenia, a przepisy a propo odpoczynku są takie same dla Pcimia jak i dla stolicy, gdzie nie trzeba mówić jak się tu jeździ.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
79 ma zerowy postój na Wiatracznej. Wymiana pasażerska na torze 6 (przelotowy) i zawrotka na Waszyngtona. Godzina to wcale nie jest tak dużo. 17, 20, 26, 74 czy 78 mają tyle samo albo jeszcze więcej przelotu w jedną stronę.
A jakby tak 20 lub 18 na Ratuszową Zoo wywalić, lub Czynszową? Takie tłumy tymi liniami jeżdżą że muszą na FSO jechać?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
20 nie ma socjalu na Boernerowie. 18 nie ma wystarczająco długich przerw na Służewcu, żeby odstać przerwę ustawową i skorzystać z socjalu.