I głupoty napisali, bo z rozkładu wynika, że na 110 będą rano 3 podjazdy, a po południu 5.person pisze: ↑28 sie 2024, 15:22Komunikat na stronie WTP wciąż ewoluuje.
Dropnęło info o podjeździe kieszeniowym 110:https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/08/26 ... z-wakacji/Nowy rok szkolny przyniesie także kilka nowości. Autobusy linii 110 na obecnej trasie objazdowej będą miały podjazdy pod szkołę podstawową nr 408 na rogu ulicy Estrady i Arkuszowej. W godzinach porannych przyjedzie tam jeden autobus, po południu – gdy kończą się lekcje, będą trzy połączenia.
Za to wciąż wisi info o utrzymaniu wakacyjnego RJ dla linii 204, choć na stronie są już załadowane nowe rozkłady pokazujące podbicie częstotliwości
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2024
Moderator: Wiliam
Podobno ma być mniej, właśnie te 4 Ta linia w tym momencie kompletnie nie ma sensu, większy pożytek byłby jakby wzmocnili 250 i zawiesili 110, lepsza koordynacja, a i trasa krotszaashir pisze: ↑28 sie 2024, 15:30I głupoty napisali, bo z rozkładu wynika, że na 110 będą rano 3 podjazdy, a po południu 5.person pisze: ↑28 sie 2024, 15:22Komunikat na stronie WTP wciąż ewoluuje.
Dropnęło info o podjeździe kieszeniowym 110:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/08/26 ... z-wakacji/
Za to wciąż wisi info o utrzymaniu wakacyjnego RJ dla linii 204, choć na stronie są już załadowane nowe rozkłady pokazujące podbicie częstotliwości
Dlaczego na przystankach jest brak naklejek linii Z-4 i rozkładów jazdy? Powinny wisieć do końca kursowania linii. Nie zwróciłem uwagi czy też tak zrobiono z tramwajami linii 7X.
Praktyka ta jest bardzo zła. Osoby czekające na pl. Konstytucji nie wiedziały czy kursuje.
Praktyka ta jest bardzo zła. Osoby czekające na pl. Konstytucji nie wiedziały czy kursuje.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dokładnie tak samo jest ze 172 na Madalińskiego.Bon Jovi pisze:Dlaczego na przystankach jest brak naklejek linii Z-4 i rozkładów jazdy? Powinny wisieć do końca kursowania linii.
Mniejsze zamieszanie jest, jak czegoś zabraknie niż jakby zostało.
ŁK
Rozkład na przystankach jest dla wykonawcy, czy dla pasażerów? Mnie jako pasażera to nie interesuje. Tylko linia Z-4 miała ten problem.
Nie powinno być takich sytuacji że rozkłady znikają przed zakończeniem funkcjonowania linii. Niech ZTM innej firmie to zleci która nie będzie miała z tym problemu. To nie pierwszy raz się tak dzieje.
Zgłosiłem skargę, mając nadzieje że wykonawca zlecenia tak nie będzie robił.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Pomyśleć, że gdyby na przystankach były rozkłady e-papierowe, to nie byłoby tego problemu Ale pewnie byłyby jakieś inne
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Patrząc po rozkładach e-papierowych na Marymoncie to nie byłoby problemu, bo nie działałyby od kilku tygodni/miesięcy...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
I dobrze, niech się tłumaczą teraz. Mógłbyś później napisać jak się ustosunkowali do skargi?Bon Jovi pisze: ↑01 wrz 2024, 23:10Nie powinno być takich sytuacji że rozkłady znikają przed zakończeniem funkcjonowania linii. Niech ZTM innej firmie to zleci która nie będzie miała z tym problemu. To nie pierwszy raz się tak dzieje.
Zgłosiłem skargę, mając nadzieje że wykonawca zlecenia tak nie będzie robił.
Kwestia ta regulowana jest umową - jako, że ZTM ogłaszał przetarg, wszelkie dokumenty są dostępne online. A w nich:
Orazgotowość wykonania prac związanych z wymianą informacji pasażerskiej w dowolnej porze dnia i w dowolnym dniu tygodnia, zgodnie z terminem określonym w zleceniu
Zdaje się więc ZTM nakłada jedynie termin do kiedy zlecenie ma być wykonane (w tym przypadku do 2.09) ale nie widzę nigdzie zapisu kiedy najwcześniej można rozpocząć realizację poza ogólnym "w dowolnej porze dnia i w dowolnym dniu tygodnia, zgodnie z terminem określonym w zleceniu". Resztę można więc chyba sobie dopowiedzieć, chyba, że ktoś posiada jakieś bardziej szczegółowe informacje?za nieterminowe rozliczenie Zlecenia, zgodnie z postanowieniami Załącznika nr 2, Zamawiający naliczy karę w wysokości 500,00 zł za każdy rozpoczęty Dzień roboczy zwłoki w zwróceniu i rozliczeniu Zlecenia, Zlecenia dyżurnego lub Załącznika do zlecenia dyżurnego.
Ale tu jest że zwłoka a nie że wcześniej
ŁK
No właśnie. Dlatego wykonawca robi swoją robotę wcześniej aby nie przegapić końcowego terminu. Nie widzę w zapisach SWZ zapisu który by tego zabraniał.
Co roku jest to samo i co roku ZTM odpowiada/komunikuje, że nie da się jednej nocy wymienić tysięcy rozkładów w całym mieście.
Jak krytycy wyobrażają sobie, by w ~6 godzin oblecieć teren od Bukowa po Powsin i z Ursusa po Starą Miłosną (a nawet jeszcze dalej we wszystkich kierunkach)?
Jak krytycy wyobrażają sobie, by w ~6 godzin oblecieć teren od Bukowa po Powsin i z Ursusa po Starą Miłosną (a nawet jeszcze dalej we wszystkich kierunkach)?
Pamiętam jak miałem w zeszłym roku linię 300 (na Tor Wyścigów Konnych) ostatniego dnia kursowania tej linii. Jeździłem do jakiejś 16:30 ale już o 15:00 przyjechał gość i mi przekreślił tabliczkę z linią na przystanku. A potem to już w ogóle zabrał przystanek na Wyścigach.