Tramwaje na wymarciu i te najnowsze - 2024
Moderator: vernalisadonis
Tramwaje na wymarciu i te najnowsze - 2024
Dziś z wakacji na T-1 powrócił ostatni czerwony skład 105 - #1388+1389.
Tydzień temu po ponad półrocznym odstawieniu powrócił #3001.
Tydzień temu po ponad półrocznym odstawieniu powrócił #3001.
Na 032/1 jeździ 3154 czyli Swing, który uczestniczył w głośnym wypadku na Pl. Starynkiewicza w maju zeszłego roku.
Do tego ostatnio na Woli stał 319x z nową czcionką bynajmniej z przodu i wyglądał na nowy. Czy Pesa dostarczyła pierwszy wagon po NG? A może to wyrób T3 choć oni chyba całościowo nie malują.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 766
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
To może być 3198.
- AdamKlocusky
- Posty: 667
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Tak, jak wyżej, to 3198, który wrócił z NGN w zakładzie Pesy w Mińsku Mazowieckim.beni pisze:Do tego ostatnio na Woli stał 319x z nową czcionką bynajmniej z przodu i wyglądał na nowy. Czy Pesa dostarczyła pierwszy wagon po NG? A może to wyrób T3 choć oni chyba całościowo nie malują.
3198 11/22
4101 po ubiegłorocznym, widowiskowym pożarze powrócił do ruchu. Dziś na 33.
Czy piszczący na pół miasta elektrycznym dźwiękiem tramwaj 3003 spełnia jakieś normy żeby mógł wyjechać na miasto? Mega wkurzający pojazd...
- Krzysztof_J
- Posty: 485
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
1252+1251 2/36