Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4825
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 18 wrz 2024, 23:10

A 188 na Trasie "Ł" z Gocławkiem i samolotem to bug czy ficzur?
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 wrz 2024, 23:12

Bug. Interpretacji danych lub zawieszki wyświetlacza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 wrz 2024, 23:24

A ZP Inflancka jako częściowo niedostępny dla OzN?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 wrz 2024, 3:58

Do potencjalnej listy przyczyn z listy powyżej dorzuć błąd w samych danych, błąd merytoryczny oceny przystanku lub jakaś jego ukryta wada, której nie rozumiemy (choć, to relatywnie mało prawdopodobne).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8816
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 wrz 2024, 10:01

Zapis "M. Wierzbno" na wyświetlaczu czołowym 31 (Hyundai). Przyznam, że intrygująca innowacja...

rafal018
Posty: 1
Rejestracja: 19 cze 2024, 16:10

Post autor: rafal018 » 19 wrz 2024, 16:07

Wiliam pisze:
18 wrz 2024, 23:10
A 188 na Trasie "Ł" z Gocławkiem i samolotem to bug czy ficzur?
Pamiętasz może jaki to był autobus?

fraktal
Posty: 5653
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 wrz 2024, 15:16

Bywalec pisze:
13 wrz 2024, 16:09
fraktal pisze:
13 wrz 2024, 13:39

Ale jechał już po stałej trasie, rozkładowej, co więcej nie został skrocony do Cmentarza Wolskiego jak wóz, który jechał przed nim, czy zatem od przystanku Sowińskiego do przystanku Metro Bemowo, powinien mieć na wyświetlaczach " Trasa Zmieniona" , skoro jedzie po trasie podstawowej? Oświeć mnie skoro tak wszystko wiesz.
Skoro realizowany półkurs był na trasie zmienionej to miał prawo tak jechać nawet będąc już na trasie podstawowej. Nie odwracaj kota ogonem od istoty wypowiedzi a tym było nawiązanie do Twoich słów jakby kierowcy i motorniczowie robili na złość pasażerom i specjalnie wyciszali zapowiedzi głosowe. "Nie mierz wszystkich swoją miarą".
Bo niektórzy wyciszali, wyciszają i pewnie będą wyciszać, o ile będą mieli taką możliwość. Mam trochę więcej lat niż Ty i już się nie raz nasłuchałem, że "pasażer jest tylko w wozie kilkadziesiąt minut, a prowadzący pojazd 8 godzin. To raczej Ty nie powinieneś mierzyć wszystkich swoją miarą - to, że Ty zapowiedzi nie wyciszysz, nie znaczy, że każdy tak zrobi. A jeśli jak mówisz rzeczywiście miał prawo tak jechać podczas całego półkursu, to tym gorzej dla tego prawa.

px33
Posty: 1650
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 24 wrz 2024, 15:54

A to nie po to są szczelne i wielkie kabiny żeby odizolować prowadzących od dźwięków zza ściany? Ewentualnie w "swoim" wozie kierowca może pokombinować i zasłonić/wyciszyć/dostawić opornik do najbardziej przedniego głośnika.

A jeśli zapowiedzi słychać w odizolowanej kabinie na tyle mocno żeby przeszkadzały, to zapewne ich głośność jest tak wielka że przeszkadzają też pasażerom.

SU89
Posty: 456
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 24 wrz 2024, 17:24

Najwyższa pora zrobić głośność zapowiedzi zależną od poziomu hałasu w pojeździe. Nie chcę się znowu powtarzać, ale tak jest zrobione w innych miastach. W ogóle w innych miastach jest zrobione dużo dobrych rzeczy, o których w Warszawie piszemy tylko na Wawkomie.

adamrozbicki
Posty: 97
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 24 wrz 2024, 23:44

fraktal pisze:
24 wrz 2024, 15:16
Bywalec pisze:
13 wrz 2024, 16:09
Skoro realizowany półkurs był na trasie zmienionej to miał prawo tak jechać nawet będąc już na trasie podstawowej. Nie odwracaj kota ogonem od istoty wypowiedzi a tym było nawiązanie do Twoich słów jakby kierowcy i motorniczowie robili na złość pasażerom i specjalnie wyciszali zapowiedzi głosowe. "Nie mierz wszystkich swoją miarą".
Bo niektórzy wyciszali, wyciszają i pewnie będą wyciszać, o ile będą mieli taką możliwość. Mam trochę więcej lat niż Ty i już się nie raz nasłuchałem, że "pasażer jest tylko w wozie kilkadziesiąt minut, a prowadzący pojazd 8 godzin. To raczej Ty nie powinieneś mierzyć wszystkich swoją miarą - to, że Ty zapowiedzi nie wyciszysz, nie znaczy, że każdy tak zrobi. A jeśli jak mówisz rzeczywiście miał prawo tak jechać podczas całego półkursu, to tym gorzej dla tego prawa.
Dziś jechałem 4 autobusami (Wilanów, Mokotów). WSZYSTKIE miały wyciszone komunikaty. Jeśli nikt nie kontroluje i nie wlepia kar to tak jest.

fraktal
Posty: 5653
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 wrz 2024, 13:39

px33 pisze:
24 wrz 2024, 15:54
A to nie po to są szczelne i wielkie kabiny żeby odizolować prowadzących od dźwięków zza ściany? Ewentualnie w "swoim" wozie kierowca może pokombinować i zasłonić/wyciszyć/dostawić opornik do najbardziej przedniego głośnika.

A jeśli zapowiedzi słychać w odizolowanej kabinie na tyle mocno żeby przeszkadzały, to zapewne ich głośność jest tak wielka że przeszkadzają też pasażerom.
W autobusach słychać (nie pytaj skąd wiem :P ), natomiast w tramwajach nie wiem jak bardzo słychać, ale za to wiem na pewno, że (niektórych) motorowych denerwuje, jak muszą w to ingerować podczas jazdy, i o ile w zwykłych warunkach można to zrozumieć, to w przypadku sytuacji szczególnych, jak trasa zmieniona, wiadomo, że czasem trzeba, chcąc nie chcąc.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7842
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 wrz 2024, 7:47

person pisze:
19 wrz 2024, 10:01
Zapis "M. Wierzbno" na wyświetlaczu czołowym 31 (Hyundai). Przyznam, że intrygująca innowacja...
Literalne wyświetlenie stringu przysłanego przez Operatora. Nikt ma w tym nie grzebać.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 wrz 2024, 8:11

Czy udało się ustalić jaki cel przyświecał idei, aby w Swingach krańce były wyświetlane wielką literą, a w reszcie wielkimi literami? Sorry, ale straciłem wątek.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5099
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 27 wrz 2024, 8:31

ZTM twierdzi, że docelowo wszędzie będzie nowy zapis - niektóre autobusy też już mają zapis nazwy krańca z małymi literami.

Jazzy też wyświetlały krańce z małymi literami a wróciły do wyświetlania całości wielkimi literami. Hyundaie z wielkiej litery wyświetlają tylko krańce które zyskały nowy zapis skrótowy "Os.Górczewska" oraz "M.Wierzbno" (szczególnie idiotyczny skrót, juz lepszy byłby piktogram metra oraz nazwa Wierzbno) i nie jest to zależne od wersji oprogramowania SIL o czym wcześniej dyskutowaliśmy bo jak to już przećwiczyłem na wielu wozach w różnych konfiguracjach. Jest jeden Hyundai ze starym softem (i starą czcionką z początków eksploatacji) i on wszystkie krańce wyświetla z małymi literami.
Obrazek

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 wrz 2024, 8:39

A, dzięki. Czy jednak pierwotna koncepcja testów na produkcji, które wykazały konieczność dopracowania dokumentacji przed kolejną fazą testów na produkcji. Wszystko jasne ;)

ODPOWIEDZ