Zmiany od października 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Robert 514
Posty: 2139
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 02 paź 2024, 15:52

Helikon pisze:
02 paź 2024, 13:55
Robert 514 pisze:
02 paź 2024, 9:58
Jak wygląda rozkład brygad N71 I N21 . Jakieś łączenia?
Od 1.10 na Ostrobramskiej:

BWL184: N22+N71
BWL185: N21+N71
BWL189: N71+N72
BWL190: N21+N22+N71
BWL203: 173+521+N21+N22+N71
BWL204: 521+N21+N22
BWL213: 173+N21+N71
BWL219: 702+N21+N72

Skrócone kursy 173 do Woli Grzybowskiej, to efekt późniejszego przebierania się brygad na N71.
Zamiast krótkich przerw dla N21 na Starej Miłosnej są teraz nawet ponad półgodzinne - ciekawe jak się to sprawdzi przy pierwszym wydarzeniu na PGE Narodowym i wyłączeniu mostu Poniatowskiego.
Podziękował

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 45
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 04 paź 2024, 15:01

To przenoszę do właściwego tematu.
Od jutra PKS zrobi maratony weekendowe na 196.

Jurand
Posty: 1317
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 05 paź 2024, 8:22

Całość 106 w DS dla R13

Jurand
Posty: 1317
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 05 paź 2024, 13:19

fafik pisze:
04 paź 2024, 15:01
To przenoszę do właściwego tematu.
Od jutra PKS zrobi maratony weekendowe na 196.
Całe szczęście że płacone za wzkm, a nie od ludzia, bo tu by nie zarobili w DS :lol:

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 paź 2024, 13:56

Z-9 to 15 minut jeździ i 15 minut stoi?
ŁK

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 45
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 07 paź 2024, 11:55

Jurand pisze:
05 paź 2024, 13:19
fafik pisze:
04 paź 2024, 15:01
To przenoszę do właściwego tematu.
Od jutra PKS zrobi maratony weekendowe na 196.
Całe szczęście że płacone za wzkm, a nie od ludzia, bo tu by nie zarobili w DS :lol:
Dla kierowcy też średnio ciekawa robota. Ponad 10h pracy i 40 kursów do zrobienia i dwie długie przerwy (pierwsza i ostatnia). Masakra.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1021
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 07 paź 2024, 13:02

fafik pisze:
07 paź 2024, 11:55
Dla kierowcy też średnio ciekawa robota. Ponad 10h pracy i 40 kursów do zrobienia i dwie długie przerwy (pierwsza i ostatnia). Masakra.
Zaraz ci Łukasz powie, że więcej ci się nie należy, bo tyle masz w ustawie :wink:
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 45
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 07 paź 2024, 14:05

ZielonyJamnik pisze:
07 paź 2024, 13:02
fafik pisze:
07 paź 2024, 11:55
Dla kierowcy też średnio ciekawa robota. Ponad 10h pracy i 40 kursów do zrobienia i dwie długie przerwy (pierwsza i ostatnia). Masakra.
Zaraz ci Łukasz powie, że więcej ci się nie należy, bo tyle masz w ustawie :wink:
Może i nie należy ale robienie pierwszej długiej przerwy odrazu po rozpoczęciu pracy, a drugiej tuż przed zakończeniem to jakby robić na złość kierowcy.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 paź 2024, 14:11

Czy Pan ZielonyJa*nik mógłby się od**ć? Nie wystarczy, że jest w ignorze, to jeszcze musi być cytowany, żebym koniecznie widział, że jest idiotą, czy jak? Rzadko mam do czynienia z takim bezmózgowiem, ale widać, że tu akurat się nie da tego ominąć.
ŁK

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1021
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 07 paź 2024, 14:39

A poziom rynsztokowego słownictwa widzę ciągle u użytkownika Łukasz na najwyższym poziomie :wink:
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 paź 2024, 14:56

Wróćmy do tematu.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3212
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 07 paź 2024, 15:56

fafik pisze:
07 paź 2024, 14:05
ZielonyJamnik pisze:
07 paź 2024, 13:02


Zaraz ci Łukasz powie, że więcej ci się nie należy, bo tyle masz w ustawie :wink:
Może i nie należy ale robienie pierwszej długiej przerwy odrazu po rozpoczęciu pracy, a drugiej tuż przed zakończeniem to jakby robić na złość kierowcy.
Chodzi o to, żeby w ciągu dnia nie psuć taktu i żeby kierowca miał odwalone swoje przerwy.
Brygady nie dołożą bo szkoda. W końcu mniejszą ilością brygad też da się zrobić te same zadanie przewozowe
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 45
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 08 paź 2024, 11:11

Jak zawsze ważniejszy pasażer niż kierowca. Norma.

KR88
Posty: 325
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 08 paź 2024, 16:54

To może że wprowadzić rotacyjnych kierowców/pasażerów? Jedzie taki jeden przystanek, to może pojechać jeden przystanek, później zmiana na babcie z wózkiem co to ma cały dzien wolny na emeryturze 😉

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8634
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 08 paź 2024, 20:16

KR88 pisze:
08 paź 2024, 16:54
To może że wprowadzić rotacyjnych kierowców/pasażerów?
:arrow: To nie Sejm, tu musi być porządek! ;)

ODPOWIEDZ