Komunikacja w innych miastach
Moderator: JacekM
A faktycznie, myślałem, że ta dzielnica przemysłowa już jest po drugiej stronie granicy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- ZielonyJamnik
- Posty: 1021
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
https://transinfo.pl/infobus/relobus-sk ... obusowych/
Relo próbuje wcisnąć się z #94xx do Olszyna. Skarżą warunki przetargu, żeby mogli zaoferować SU12.
Myślę że dużo od tego zależy czy Relo sprzeda je potem mza czy nie
Relo próbuje wcisnąć się z #94xx do Olszyna. Skarżą warunki przetargu, żeby mogli zaoferować SU12.
Myślę że dużo od tego zależy czy Relo sprzeda je potem mza czy nie
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Na spalinowe solarisy będą chętni wszędzie - to nie tak jak z autobusami na gaz, gdzie trzeba mieć odpowiednią infrastrukturę. A z wymogu 12 miejsc z poziomu podłogi wątpię, żeby zrezygnowali.
Ale niekoniecznie na 50 na raz (chociaż przypuszczam że za jakiś rok ich wartość wzrośnie, jeśli nie będzie można kupić nowego spalinowego autobusu, a tu będą w miarę świeże pojazdy gotowe na polskie warunki.
Co do miejsc siedzących to wymagane dodatkowe 4 są rozkładane, myślę że przewozowego giganta nie przerośnie zamówienie i zamontowanie w rzeźni kilku odchylanych siedzeń (i pewnie odrobina zachodu na przyjaznej stacji diagnostycznej). Wymiana poręczy pewnie też by ich nie zabiła (myślę że mniej niż wymiana wykładziny z robocizną), chociaż tu kosztów i roboty byłoby więcej. Ciekawe czy jeśli MPK Olsztyn kupuje używane pojazdy to też zmienia w nich poręcze na "wykonane ze stali nierdzewnej, słupki pionowe z zaznaczona strefą w kolorze Pantone 376 C lub odpowiednik CHRYSLER KFM Gecko o dużej odporności na zarysowanie"
Co do miejsc siedzących to wymagane dodatkowe 4 są rozkładane, myślę że przewozowego giganta nie przerośnie zamówienie i zamontowanie w rzeźni kilku odchylanych siedzeń (i pewnie odrobina zachodu na przyjaznej stacji diagnostycznej). Wymiana poręczy pewnie też by ich nie zabiła (myślę że mniej niż wymiana wykładziny z robocizną), chociaż tu kosztów i roboty byłoby więcej. Ciekawe czy jeśli MPK Olsztyn kupuje używane pojazdy to też zmienia w nich poręcze na "wykonane ze stali nierdzewnej, słupki pionowe z zaznaczona strefą w kolorze Pantone 376 C lub odpowiednik CHRYSLER KFM Gecko o dużej odporności na zarysowanie"
No jeśli okaże się, że od grudnia czeka nas zapaść komunikacyjna bo nie wyjedzie 75 brygad to będzie wesoło.ZielonyJamnik pisze: ↑10 paź 2024, 7:22https://transinfo.pl/infobus/relobus-sk ... obusowych/
Relo próbuje wcisnąć się z #94xx do Olszyna. Skarżą warunki przetargu, żeby mogli zaoferować SU12.
Myślę że dużo od tego zależy czy Relo sprzeda je potem mza czy nie
- ZielonyJamnik
- Posty: 1021
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Wykroją Wilanów, przyjdzie 30 elektryków i jakoś to będzie
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Myślę, że nic od tego nie zależy bo w dobie drogiego pieniądza autobusy się co najwyżej wynajmuje, a nie sprzedaje.ZielonyJamnik pisze: ↑10 paź 2024, 7:22https://transinfo.pl/infobus/relobus-sk ... obusowych/
Relo próbuje wcisnąć się z #94xx do Olszyna. Skarżą warunki przetargu, żeby mogli zaoferować SU12.
Myślę że dużo od tego zależy czy Relo sprzeda je potem mza czy nie
A tak poza tym po co firmie mającej 250 wozów ponad plan jeszcze więcej?
A te wozy Arrivy nie za stare na Olsztyn?ZielonyJamnik pisze: ↑10 paź 2024, 7:22https://transinfo.pl/infobus/relobus-sk ... obusowych/
Relo próbuje wcisnąć się z #94xx do Olszyna. Skarżą warunki przetargu, żeby mogli zaoferować SU12.
Myślę że dużo od tego zależy czy Relo sprzeda je potem mza czy nie
Teraz wszystko jasnealojz pisze: ↑10 paź 2024, 21:23Rocznik min. 2015
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/7 ... 6e9a9af64d
Żeby ich tylko nie zapuścili tak jak Su12 w Grudziądzu, że w takim Elblągu ledwo się turlały
Wygląda na to, że w Krakowie nie jest tak różowo: Mobilis nie zrealizował wszystkich kursów.
Przy czym problem z realizacją kursów na 147 jest zdecydowanie z powodu taboru, a w zasadzie (chwilowym) brakiem rezerwy.
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Nowe kolejne przeguby już stoją na Matuszyńskiego
No i trochę tutaj dziwne jest to, że mogą przełożyć kierowcę na inną brygadę w danej linii i później się kończy
Osobiście wolę jak się "skrót" robi, ewentualnie nadrabia się rozkład jazdy
No i trochę tutaj dziwne jest to, że mogą przełożyć kierowcę na inną brygadę w danej linii i później się kończy
Osobiście wolę jak się "skrót" robi, ewentualnie nadrabia się rozkład jazdy
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
A jak wygląda harmonogram dostaw elektrycznych Iveco?
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Nie mam bladego pojęcia. Ja tam tylko pojechałem pojeździć na nowych MANach i jeszcze kilka linii obskoczyć.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej