Komunikacja cmentarna

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36970
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 paź 2024, 20:27

ashir pisze:
23 paź 2024, 16:13
Nie, trasa podstawowa jest przez parking przy samej bramie południowej cmentarza północnego.
Przecież przytoczona trasa również prowadzi przez Bramę Południową.

Raczej chodzi o wycofanie z Opłotka i Palisadowej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 paź 2024, 21:07

Bastian pisze:
23 paź 2024, 20:27
ashir pisze:
23 paź 2024, 16:13
Nie, trasa podstawowa jest przez parking przy samej bramie południowej cmentarza północnego.
Przecież przytoczona trasa również prowadzi przez Bramę Południową.

Raczej chodzi o wycofanie z Opłotka i Palisadowej.
Absolutnie nie masz racji. Przez Opłotek i Palisadową normalnie będzie jeździło 250. Tak jak napisałem chodzi o pominięcie przejazdu przez parking przy samej bramie południowej cmentarza północnego, czyli jadąc Wóycickiego nie skręci na parking tylko pojedzie prosto i bezpośrednio skręci w Wólczyńską, a następnie obsłuży tymczasowy przystanek Cm. Północny-Brama Płd. 41, zlokalizowany za wyjazdem z parkingu. Nic nie poradzę, że komunikaty są nieczytelne.

Walas
Posty: 17357
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 23 paź 2024, 21:12

ashir pisze:
23 paź 2024, 21:07
Bastian pisze:
23 paź 2024, 20:27


Przecież przytoczona trasa również prowadzi przez Bramę Południową.

Raczej chodzi o wycofanie z Opłotka i Palisadowej.
Absolutnie nie masz racji. Przez Opłotek i Palisadową normalnie będzie jeździło 250. Tak jak napisałem chodzi o pominięcie przejazdu przez parking przy samej samej bramie południowej cmentarza północnego, czyli jadąc Wóycickiego nie skręci na parking tylko pojedzie prosto i bezpośrednio skręci w Wólczyńską, a następnie obsłuży tymczasowy przystanek Cm. Północny-Brama Płd. 41, zlokalizowany za wyjazdem z parkingu. Nic nie poradzę, że komunikaty są nieczytelne.
To napisz do ZTMu żeby były czytelne.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 paź 2024, 21:35

Walas pisze:
23 paź 2024, 21:12
To napisz do ZTMu żeby były czytelne.
Mistrzu, dla mnie to jest informacja zrozumiała, ale nie oznacza to absolutnie, że dla przeciętnego odbiorcy musi być to czytelny komunikat. ZTM musiałby przejść na pisanie zgodnie z zasadami prostego języka. Tak zrobiło 2 lata temu PKP Intercity.
https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/ ... jezyk.html

Ja natomiast się cieszę, że ZTM uwzględnił postulat dotyczący wycofania 409 z obsługi bramy północnej. Korki na Wóycickiego potrafiły być betonowe. Krótki odcinek od ulicy Żubrowej do bramy głównej autobusy jechały nawet 1,5 godziny. 409 kursowało o absolutnie losowych godzinach i jeszcze bardziej losowych odstępach. Jakikolwiek sens miało przy częstotliwości 10 minut, ale wtedy zamiast 6 brygad było potrzebne aż 16 i to w dzień powszedni.

Georg
Posty: 6490
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 23 paź 2024, 21:38

Czy to wycofanie miało miejsce już w ostatni weekend? Widziałem 409 w kierunku Cmentarza Północnego -36. A to była już późna godzina (chyba 16).

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 paź 2024, 21:40

Georg pisze:
23 paź 2024, 21:38
Czy to wycofanie miało miejsce już w ostatni weekend? Widziałem 409 w kierunku Cmentarza Północnego -36. A to była już późna godzina (chyba 16).
Nie.

mb112
Posty: 1275
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 23 paź 2024, 21:52

ashir pisze:
23 paź 2024, 21:07
Absolutnie nie masz racji. Przez Opłotek i Palisadową normalnie będzie jeździło 250. Tak jak napisałem chodzi o pominięcie przejazdu przez parking przy samej samej bramie południowej cmentarza północnego, czyli jadąc Wóycickiego nie skręci na parking tylko pojedzie prosto i bezpośrednio skręci w Wólczyńską, a następnie obsłuży tymczasowy przystanek Cm. Północny-Brama Płd. 41, zlokalizowany za wyjazdem z parkingu. Nic nie poradzę, że komunikaty są nieczytelne.
A, ok, ale w sumie to dlaczego tak ? Aż taki bałagan tam jest na parkingu już teraz ? Jeśli tak to warto raczej pilnować parkowania na wyznaczonych miejscach, a nie wycofywać autobusy, w ten sposób promujemy dojazd samochodem zamiast autobusem, a tam na Wólczyńskiej to po jednej stronie nie ma nawet chodnika i chyba żadnego przejścia dla pieszych też nie ma.

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 paź 2024, 22:00

To nie chodzi o samo parkowanie, a kolejkę do wjazdu na parking.

Matt Cubis
Posty: 597
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 24 paź 2024, 7:33

ashir pisze:
23 paź 2024, 21:35
ZTM musiałby przejść na pisanie zgodnie z zasadami prostego języka. Tak zrobiło 2 lata temu PKP Intercity.
https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/ ... jezyk.html
Tylko, że ZTM zobowiązany jest pisać prostym językiem od blisko 4 lat.

KM
Posty: 202
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 24 paź 2024, 7:48

A czy nie powinno być tak, że komunikat o zmianie pozostaje komunikatem o zmianie i zawiera wszystkie szczegóły, a to notka prasowa ma być napisana prostym i przystępnym językiem, który w skrócie wyjaśni co się zmienia? To notki prasowe są promowane w mediach społecznościowych, nie komunikaty o zmianach.

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 paź 2024, 8:03

No to jest tak prosto napisany, że wspomina tylko o podjazdach dla 250 do bramy zachodniej. :lol:

KM
Posty: 202
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 24 paź 2024, 8:21

ashir pisze:
24 paź 2024, 8:03
No to jest tak prosto napisany, że wspomina tylko o podjazdach dla 250 do bramy zachodniej. :lol:
Wiem, przeczytałem notkę prasową zanim napisałem. Ale dyskutujemy o prostym języku w komunikacie o zmianach.

Matt Cubis
Posty: 597
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 24 paź 2024, 10:44

KM pisze:
24 paź 2024, 7:48
A czy nie powinno być tak, że komunikat o zmianie pozostaje komunikatem o zmianie i zawiera wszystkie szczegóły, a to notka prasowa ma być napisana prostym i przystępnym językiem, który w skrócie wyjaśni co się zmienia? To notki prasowe są promowane w mediach społecznościowych, nie komunikaty o zmianach.
Ale dlaczego? Można przecież napisać wszystkie szczegóły prostym językiem.

Krzysiek_S
Posty: 5143
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 24 paź 2024, 14:50

Nowość. C15 Wiatraczna - Trakt Lubelski- cm. Zerzeń - Borków - Międzylesie - Anin - Marysin Cmentarz - Rembertów Cmentarz - Rembertów Akademia.
Brak zasileń 115, 142 i 147. Za to 161 do Aleksandrowa od stacji Falenica po trasie 115 i 142.

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 59
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 24 paź 2024, 15:18

Chyba rok temu tego nie było.
C37 pojedzie po S2 i S7 do cmentarza południowego.

ODPOWIEDZ