Moderator: Wiliam
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36970
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 23 paź 2024, 20:27
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 16:13
Nie, trasa podstawowa jest przez parking przy samej bramie południowej cmentarza północnego.
Przecież przytoczona trasa również prowadzi przez Bramę Południową.
Raczej chodzi o wycofanie z Opłotka i Palisadowej.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 23 paź 2024, 21:07
Bastian pisze: ↑23 paź 2024, 20:27
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 16:13
Nie, trasa podstawowa jest przez parking przy samej bramie południowej cmentarza północnego.
Przecież przytoczona trasa również prowadzi przez Bramę Południową.
Raczej chodzi o wycofanie z Opłotka i Palisadowej.
Absolutnie nie masz racji. Przez Opłotek i Palisadową normalnie będzie jeździło 250. Tak jak napisałem chodzi o pominięcie przejazdu przez parking przy samej bramie południowej cmentarza północnego, czyli jadąc Wóycickiego nie skręci na parking tylko pojedzie prosto i bezpośrednio skręci w Wólczyńską, a następnie obsłuży tymczasowy przystanek Cm. Północny-Brama Płd. 41, zlokalizowany za wyjazdem z parkingu. Nic nie poradzę, że komunikaty są nieczytelne.
-
Walas
- Posty: 17357
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 23 paź 2024, 21:12
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 21:07
Bastian pisze: ↑23 paź 2024, 20:27
Przecież przytoczona trasa również prowadzi przez Bramę Południową.
Raczej chodzi o wycofanie z Opłotka i Palisadowej.
Absolutnie nie masz racji. Przez Opłotek i Palisadową normalnie będzie jeździło 250. Tak jak napisałem chodzi o pominięcie przejazdu przez parking przy samej samej bramie południowej cmentarza północnego, czyli jadąc Wóycickiego nie skręci na parking tylko pojedzie prosto i bezpośrednio skręci w Wólczyńską, a następnie obsłuży tymczasowy przystanek Cm. Północny-Brama Płd. 41, zlokalizowany za wyjazdem z parkingu. Nic nie poradzę, że komunikaty są nieczytelne.
To napisz do ZTMu żeby były czytelne.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 23 paź 2024, 21:35
Walas pisze: ↑23 paź 2024, 21:12
To napisz do ZTMu żeby były czytelne.
Mistrzu, dla mnie to jest informacja zrozumiała, ale nie oznacza to absolutnie, że dla przeciętnego odbiorcy musi być to czytelny komunikat. ZTM musiałby przejść na pisanie zgodnie z zasadami prostego języka. Tak zrobiło 2 lata temu PKP Intercity.
https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/ ... jezyk.html
Ja natomiast się cieszę, że ZTM uwzględnił postulat dotyczący wycofania 409 z obsługi bramy północnej. Korki na Wóycickiego potrafiły być betonowe. Krótki odcinek od ulicy Żubrowej do bramy głównej autobusy jechały nawet 1,5 godziny. 409 kursowało o absolutnie losowych godzinach i jeszcze bardziej losowych odstępach. Jakikolwiek sens miało przy częstotliwości 10 minut, ale wtedy zamiast 6 brygad było potrzebne aż 16 i to w dzień powszedni.
-
Georg
- Posty: 6490
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 23 paź 2024, 21:38
Czy to wycofanie miało miejsce już w ostatni weekend? Widziałem 409 w kierunku Cmentarza Północnego -36. A to była już późna godzina (chyba 16).
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 23 paź 2024, 21:40
Georg pisze: ↑23 paź 2024, 21:38
Czy to wycofanie miało miejsce już w ostatni weekend? Widziałem 409 w kierunku Cmentarza Północnego -36. A to była już późna godzina (chyba 16).
Nie.
-
mb112
- Posty: 1275
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 23 paź 2024, 21:52
ashir pisze: ↑23 paź 2024, 21:07
Absolutnie nie masz racji. Przez Opłotek i Palisadową normalnie będzie jeździło 250. Tak jak napisałem chodzi o pominięcie przejazdu przez parking przy samej samej bramie południowej cmentarza północnego, czyli jadąc Wóycickiego nie skręci na parking tylko pojedzie prosto i bezpośrednio skręci w Wólczyńską, a następnie obsłuży tymczasowy przystanek Cm. Północny-Brama Płd. 41, zlokalizowany za wyjazdem z parkingu. Nic nie poradzę, że komunikaty są nieczytelne.
A, ok, ale w sumie to dlaczego tak ? Aż taki bałagan tam jest na parkingu już teraz ? Jeśli tak to warto raczej pilnować parkowania na wyznaczonych miejscach, a nie wycofywać autobusy, w ten sposób promujemy dojazd samochodem zamiast autobusem, a tam na Wólczyńskiej to po jednej stronie nie ma nawet chodnika i chyba żadnego przejścia dla pieszych też nie ma.
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 23 paź 2024, 22:00
To nie chodzi o samo parkowanie, a kolejkę do wjazdu na parking.
-
Matt Cubis
- Posty: 597
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: Matt Cubis » 24 paź 2024, 7:33
Tylko, że ZTM zobowiązany jest pisać prostym językiem od blisko 4 lat.
-
KM
- Posty: 202
- Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33
Post
autor: KM » 24 paź 2024, 7:48
A czy nie powinno być tak, że komunikat o zmianie pozostaje komunikatem o zmianie i zawiera wszystkie szczegóły, a to notka prasowa ma być napisana prostym i przystępnym językiem, który w skrócie wyjaśni co się zmienia? To notki prasowe są promowane w mediach społecznościowych, nie komunikaty o zmianach.
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 24 paź 2024, 8:03
No to jest tak prosto napisany, że wspomina tylko o podjazdach dla 250 do bramy zachodniej.

-
KM
- Posty: 202
- Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33
Post
autor: KM » 24 paź 2024, 8:21
ashir pisze: ↑24 paź 2024, 8:03
No to jest tak prosto napisany, że wspomina tylko o podjazdach dla 250 do bramy zachodniej.
Wiem, przeczytałem notkę prasową zanim napisałem. Ale dyskutujemy o prostym języku w komunikacie o zmianach.
-
Matt Cubis
- Posty: 597
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: Matt Cubis » 24 paź 2024, 10:44
KM pisze: ↑24 paź 2024, 7:48
A czy nie powinno być tak, że komunikat o zmianie pozostaje komunikatem o zmianie i zawiera wszystkie szczegóły, a to notka prasowa ma być napisana prostym i przystępnym językiem, który w skrócie wyjaśni co się zmienia? To notki prasowe są promowane w mediach społecznościowych, nie komunikaty o zmianach.
Ale dlaczego? Można przecież napisać wszystkie szczegóły prostym językiem.
-
Krzysiek_S
- Posty: 5143
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Post
autor: Krzysiek_S » 24 paź 2024, 14:50
Nowość. C15 Wiatraczna - Trakt Lubelski- cm. Zerzeń - Borków - Międzylesie - Anin - Marysin Cmentarz - Rembertów Cmentarz - Rembertów Akademia.
Brak zasileń 115, 142 i 147. Za to 161 do Aleksandrowa od stacji Falenica po trasie 115 i 142.
-
fafik
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
-
Kontakt:
Post
autor: fafik » 24 paź 2024, 15:18
Chyba rok temu tego nie było.
C37 pojedzie po S2 i S7 do cmentarza południowego.