Komunikacja cmentarna

Moderator: Wiliam

Michaltes05
Posty: 27
Rejestracja: 10 cze 2024, 9:21

Post autor: Michaltes05 » 31 paź 2024, 15:05

Ale jutro 522 nie jeździ, a w sobotę wraca 🤣 więc i tak muszę na sobotę zrobić, bo C13 też nie ma w rozkładzie na sobotę.
Chyba że radni wywalczyli pozostawienie 519 i 522😅

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8639
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 31 paź 2024, 21:33

Łukasz pisze:
30 paź 2024, 23:05
MZ pisze:Czyli taka opcja dla bogatych - "stać mnie, to kupię sobie za 16 złotych bilet na cmentarz (sic!) i będę jeździł po nim autem, a plebs niech zapiernicza pieszo od autobusu".
Halo, to kosztuje 16 zł a nie 1600.
:arrow: Biorąc pod uwagę to, że wielu kierowców parkuje w miejscach niedozwolonych w SPPN, aby tylko uniknąć zapłacenia 4,50 zł za legalny postój, to chyba jednak jest to "opcja dla bogatych". Może trochę z dozą ironii, ale jest.

Georg
Posty: 6490
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lis 2024, 16:05

Od którego roku C90 przestało ruszać z Królewskiej?

ConecteM
Posty: 62
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 01 lis 2024, 16:46

Georg pisze:
01 lis 2024, 16:05
Od którego roku C90 przestało ruszać z Królewskiej?
W 2022, kiedy skasowano C25 i C42 oraz wydłużono C90 do Centralnego i C27 na Narutowicza ;)

Georg
Posty: 6490
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lis 2024, 17:25

Dzięki!

wincenty
Posty: 1680
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 01 lis 2024, 19:47

Jaki jest sens utrzymywania linii C80, a zwłaszcza jako jedynej cmentarnej z Powązek 2 i 3 listopada? Ta linia jest najmniej obłożona, nie dowożąc do żadnego ważnego punktu przesiadkowego. A w dojedzie na Trakt Królewski zdecydowanie wystarcza wzmocnione 180.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Georg
Posty: 6490
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lis 2024, 19:52

Pewnie chodzi o wzmocnienie centralnego odcinka 180. Na wzmocnienie całego 180 nawet do 7,5 trzeba więcej brygad. A tak masz autobus co 5 minut.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 lis 2024, 20:07

Wpadłem dzisiaj na C15 i powiem Wam, że frekwencja ok. 15 była taka sobie. Od Rembertowa do Międzylesia było tłoczno, natomiast po dzikich oberkach do PKP Międzylesie (po co podjeżdżać po wschodniej stronie, skoro i tak staje na Mrówczej?) w autobusie nie było więcej, jak 4-5 pasażerów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7844
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 01 lis 2024, 20:31

Zamiast C80 donikąd lepiej na Powązki spróbować wydłużyć 111. Tylko co z elektrykami...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

wincenty
Posty: 1680
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 01 lis 2024, 21:08

R-9 Chełmska pisze:
01 lis 2024, 20:31
Zamiast C80 donikąd lepiej na Powązki spróbować wydłużyć 111. Tylko co z elektrykami...
Tylko po co? Na Powązki z Pragi Południe jest nieźle obłożone C51. A przecież wzdłuż Krakowskiego Przedmieścia i Nowego Światu nie mieszka aż tyle ludzi, ani nie ma miejsc na dogodne przesiadki.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 419
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 01 lis 2024, 21:11

Elektryki można dać gdzie indziej, tak jak zrobiono na Nowodworach, gdzie zamieniono stanowiska 186 z 518. 518 zdegradowano na 12m diesle, a elektryki przeniesiono na 186 co 10 minut.

ConecteM
Posty: 62
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 01 lis 2024, 22:25

wincenty pisze:
01 lis 2024, 19:47
Jaki jest sens utrzymywania linii C80, a zwłaszcza jako jedynej cmentarnej z Powązek 2 i 3 listopada? Ta linia jest najmniej obłożona, nie dowożąc do żadnego ważnego punktu przesiadkowego. A w dojedzie na Trakt Królewski zdecydowanie wystarcza wzmocnione 180.
Co ciekawe przez ostatnie 2 lata (2022, 2023) C80 nie jeździło, więc ciekawe, że w tym roku powróciło :-k

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5445
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 lis 2024, 23:34

Na 500 jeżdżą krótkie :shock: :?:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 lis 2024, 6:07

Jak co roku. ;-)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 9000
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 lis 2024, 11:52

wincenty pisze:
01 lis 2024, 19:47
Jaki jest sens utrzymywania linii C80, a zwłaszcza jako jedynej cmentarnej z Powązek 2 i 3 listopada?
Jakie było jej wykorzystanie w sobotę i niedzielę? Ktoś obserwował?
BTW - w ogóle w tym roku w sobotę i niedzielę... wystarczyłyby wzmocnienia, a nie specjalne linie.

ODPOWIEDZ