Rozdysponowanie taboru
I tak i nie, bo część brygad przerzuca sobie samo MZA, tak jak w weekendy 106 dla Stalowej, czy 154 dla Ostrobramskiej. Tu mogło też MZA zdecydować samo. Jeśli 221, czy 240 będą tam dłuższy czas, to można się zastanawiać po co na siłę uruchamiać tę nową zajezdnię. Jak będzie, to się okaże.
Zasadniczo brygady 12m po Arrivie już ZTM rozdysponował na poszczególnych przewoźników.
Jutro lub pojutrze będzie oficjalnie wiadomo że kontrakt Arrivy nie zostanie przedłużony
Jutro lub pojutrze będzie oficjalnie wiadomo że kontrakt Arrivy nie zostanie przedłużony
Wszystko dostanie MZA czy może np. kilka brygad przejmie Mobilis, skoro ma 61 MANów?
A po Mobilisie? Również nie ma co się spodziewać odkupienia tych wozów przez MZA?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Są jeszcze starsze niż te z Relo.
Czyli szykuje się rewolucja, ciekawe jak to rozwiążą... Przymusowe urlopy dla kierowców z otokarów i estrady w zamian za pracę dla kierowców z Płochocińskiej, czy może zwolnienia grupowe...
-
- Posty: 3088
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A wiadomo, ile brygad zetnie ZTM ogółem? Bo w to że reszta przewoźników to udźwignie, nie wierzę...
- ZielonyJamnik
- Posty: 1180
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Mógłby ktoś podsumować jak na dzisiejszy dzień wygląda wykorzystanie taboru z poszczególnych kontraktów u ajentów?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

No to skoro wiemy, że będzie problem i jest to nieuniknione, to pora na odpowiedzialny ruch Warszawy jak innego dużego miasta w Polsce - zakup 200 diesli...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- ZielonyJamnik
- Posty: 1180
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nie przejdzie, polityka. Ale najgorsze, że się już nie robi NG po ok. 800tys. km. Wtedy obecne wozy mógłby dłużej pojeździć.
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Ale mamy jednak trochę inną kulturę techniczną niż lata temu kiedy robiło się NG. Jeździłem ostatnio jakimś 18xx, 1.3 mln przebiegu a śmigał jak nówka, w wozie ciepło, zero szarpania, płynnie przyspieszał. Nawet kabina i plastiki nie tłukły. A na przedziale pasażerskim wszystkie siedziska wymienione na świeże. Nie mam nic przeciwko aby leciwe wozy ale w takim stanie pojeździły jeszcze lata.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
Wszyscy kierowcy mają umowy podpisane do końca trwania przetargu na su18.
Nikt ich zwolnić nie chce, ale jeśli będą chcieli się zwolnić sami, to firma pójdzie na rękę i będą mogli opuścić bramy bez trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Czyli wychodzi na to że Ci co mają zaległy urlop w ilości kilkuset godzin idą na urlop w grudniu 
Z tego co wiem to pewne jest już to, że 14xx i 15xx z R-4 jadą na R-3. Aktualnie jest rozważane zabranie też 44xx i 104x z R-4 i zrobić ją całą przegubową wrzucając całą serie 85xx na R-4Twmastersky pisze: ↑14 lis 2024, 14:39A to nie jest tak, że po otwarciu Płochocińskiej 14xx wracają na Ostrobramską?