Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

fraktal
Posty: 5814
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 19 lis 2024, 14:01

I tak i nie, bo część brygad przerzuca sobie samo MZA, tak jak w weekendy 106 dla Stalowej, czy 154 dla Ostrobramskiej. Tu mogło też MZA zdecydować samo. Jeśli 221, czy 240 będą tam dłuższy czas, to można się zastanawiać po co na siłę uruchamiać tę nową zajezdnię. Jak będzie, to się okaże.

Jurand
Posty: 1483
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 19 lis 2024, 16:28

Zasadniczo brygady 12m po Arrivie już ZTM rozdysponował na poszczególnych przewoźników.
Jutro lub pojutrze będzie oficjalnie wiadomo że kontrakt Arrivy nie zostanie przedłużony

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lis 2024, 16:50

Wszystko dostanie MZA czy może np. kilka brygad przejmie Mobilis, skoro ma 61 MANów?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2435
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 lis 2024, 17:04

A po Mobilisie? Również nie ma co się spodziewać odkupienia tych wozów przez MZA?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Flash8222
Posty: 7972
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 lis 2024, 17:11

Są jeszcze starsze niż te z Relo.

KR88
Posty: 382
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 19 lis 2024, 17:53

Czyli szykuje się rewolucja, ciekawe jak to rozwiążą... Przymusowe urlopy dla kierowców z otokarów i estrady w zamian za pracę dla kierowców z Płochocińskiej, czy może zwolnienia grupowe...

michael112
Posty: 3088
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 lis 2024, 18:17

A wiadomo, ile brygad zetnie ZTM ogółem? Bo w to że reszta przewoźników to udźwignie, nie wierzę...

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1180
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 lis 2024, 20:07

Mógłby ktoś podsumować jak na dzisiejszy dzień wygląda wykorzystanie taboru z poszczególnych kontraktów u ajentów?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2435
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 lis 2024, 20:30

No to skoro wiemy, że będzie problem i jest to nieuniknione, to pora na odpowiedzialny ruch Warszawy jak innego dużego miasta w Polsce - zakup 200 diesli...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1180
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 lis 2024, 20:37

Nie przejdzie, polityka. Ale najgorsze, że się już nie robi NG po ok. 800tys. km. Wtedy obecne wozy mógłby dłużej pojeździć.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Maybach
Posty: 1560
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 19 lis 2024, 21:06

Ale mamy jednak trochę inną kulturę techniczną niż lata temu kiedy robiło się NG. Jeździłem ostatnio jakimś 18xx, 1.3 mln przebiegu a śmigał jak nówka, w wozie ciepło, zero szarpania, płynnie przyspieszał. Nawet kabina i plastiki nie tłukły. A na przedziale pasażerskim wszystkie siedziska wymienione na świeże. Nie mam nic przeciwko aby leciwe wozy ale w takim stanie pojeździły jeszcze lata.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

Jurand
Posty: 1483
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 19 lis 2024, 21:18

ashir pisze:
19 lis 2024, 16:50
Wszystko dostanie MZA czy może np. kilka brygad przejmie Mobilis, skoro ma 61 MANów?
Jak kierowcy z Arrivy przejdą to może będzie miał kto nimi wyjechać :lol:

Jurand
Posty: 1483
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 19 lis 2024, 21:21

KR88 pisze:
19 lis 2024, 17:53
Czyli szykuje się rewolucja, ciekawe jak to rozwiążą... Przymusowe urlopy dla kierowców z otokarów i estrady w zamian za pracę dla kierowców z Płochocińskiej, czy może zwolnienia grupowe...
Wszyscy kierowcy mają umowy podpisane do końca trwania przetargu na su18.
Nikt ich zwolnić nie chce, ale jeśli będą chcieli się zwolnić sami, to firma pójdzie na rękę i będą mogli opuścić bramy bez trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia.

KR88
Posty: 382
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 19 lis 2024, 21:31

Czyli wychodzi na to że Ci co mają zaległy urlop w ilości kilkuset godzin idą na urlop w grudniu 🤣

Pawel2137
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2024, 20:28

Post autor: Pawel2137 » 20 lis 2024, 22:10

Twmastersky pisze:
14 lis 2024, 14:39
A to nie jest tak, że po otwarciu Płochocińskiej 14xx wracają na Ostrobramską?
Z tego co wiem to pewne jest już to, że 14xx i 15xx z R-4 jadą na R-3. Aktualnie jest rozważane zabranie też 44xx i 104x z R-4 i zrobić ją całą przegubową wrzucając całą serie 85xx na R-4

ODPOWIEDZ