Quo vadis, MZA?
Zajezdnia uruchamiana na siłę XD.
Zamiast pakować na nią kasę, mogli zwiększyć stawkę za wzkm dla Relobusa i Mobilsu...
Zamiast pakować na nią kasę, mogli zwiększyć stawkę za wzkm dla Relobusa i Mobilsu...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No ale to ZTM...
A nie ma tam stacji paliw żeby tankować zwykłe diesle?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jest, 2 stanowiska za szlabanem plus to co od strony ulicy
Ale o to chodzi, że ona ma być ekologiczna. Tzn. spełniać cel polityczny.
Oby ten Trzaskowski wygrał tą prezydenturę, a Warszawa wreszcie odetchnie. HGW pokazała że da się zarządzać lepiej
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
ZTM to głowę w piasku trzyma, bo ma nad sobą mądrzejszych/ważniejszych
Raczyli wczoraj poinformować mailowo kierownictwo Arrivy że brygady 12m od grudnia zostały rozdysponowane wśród innych przewozników
I na tym zakończono współpracę odnośnie solarisów 12m
A pracownicy chyba dalej nic nie wiedzą, przynajmniej moi znajomi nie wiedzą na czym stoją. Wypadało by poinformować ludzi co dalej...
Podobno nie chcą ich brać na Płochocińską tylko na inne zajezdnie z możliwością późniejszego przejścia na Płochocińską. Trochę dziwne podejście.
Ale ta wpakowana kasa zostaje "w mieście" i będzie służyła autobusom MZA przez kolejne długie lata, a nie będzie dotowała zagraniczne biznesy. To chyba nic dziwnego, że R-6 będzie modernizowane i rozbudowywane. Inne zajezdnie też przechodzą bieżące remonty infrastruktury, a piąta zajezdnia jest potrzebna na wczoraj, bo przy tej ilości wozów to co się nocami dzieje na zajezdniach MZA przypomina indyjskie ulice.
Przecież sami sobie zgotowali ten loskonri pisze: ↑wczoraj, 21:52Ale ta wpakowana kasa zostaje "w mieście" i będzie służyła autobusom MZA przez kolejne długie lata, a nie będzie dotowała zagraniczne biznesy. To chyba nic dziwnego, że R-6 będzie modernizowane i rozbudowywane. Inne zajezdnie też przechodzą bieżące remonty infrastruktury, a piąta zajezdnia jest potrzebna na wczoraj, bo przy tej ilości wozów to co się nocami dzieje na zajezdniach MZA przypomina indyjskie ulice.
Ile lat stoi Redutowa odłogiem?
Przecież to ZTM zwiększa plan MZA kosztem ajentów, a wiadomo że zajezdnie nie są z gumy
Co do tego mają zagraniczne biznesy, przecież są tańsze niż MZA i wywiązują się ze swoich zadań
To jeszcze z łaski swojej zorientuj się ile obecnie MZA płaci za wymianę baterii w elektrykach i jakiej produkcji są te nowe baterie, no i oczywiście trzeba pamiętać o kosztach utylizacji obecnych bateryjek
Może i tak być, bo dopóki zajezdnia nie ruszy pełną parą to po kiego im tam nadwyżka kierowców, jak na R7 i R11 brakuje.
Przecież część kierowców z R13 z pobliskich i dalszych okolic Płochocińskiej z uśmiechem na gębach przyjelo propozycję przejścia do nowej/starej zajezdni i raczej na obecną chwilę to oni mają pierwszeństwo
W pełni się zgadzam, coś o tym wiemJurand pisze: ↑dzisiaj, 9:04Może i tak być, bo dopóki zajezdnia nie ruszy pełną parą to po kiego im tam nadwyżka kierowców, jak na R7 i R11 brakuje.
Przecież część kierowców z R13 z pobliskich i dalszych okolic Płochocińskiej z uśmiechem na gębach przyjelo propozycję przejścia do nowej/starej zajezdni i raczej na obecną chwilę to oni mają pierwszeństwo
A Płochocińska to taka atrakcyjna lokalizacja? Stalowa, Woronicza czy Ostrobramska nie są lepsze pod względem dojazdu? Przynajmniej są dobrze skomunikowane. To wszystko też będzie zależało, jakie linie będą na R6, gdzie będzie miejsce zmiany itp.
BTW Ciekawe, czy od 1 grudnia nie odżyje nasz forumowy temat "Co nie wyjechało". MZA musi mieć ludzi, żeby zrealizować zwiększony plan, a na razie na niektórych zajezdniach wciąż braki, co widać po wypisówkach.
BTW Ciekawe, czy od 1 grudnia nie odżyje nasz forumowy temat "Co nie wyjechało". MZA musi mieć ludzi, żeby zrealizować zwiększony plan, a na razie na niektórych zajezdniach wciąż braki, co widać po wypisówkach.