Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Flash8222
- Posty: 7954
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 21 lis 2024, 14:24
zxcvbnm pisze: ↑21 lis 2024, 11:39
Ale problem MZA, więc powinien się postarać o te wozy.
To kup je i przekaż MZA w ramach darowizny

-
zxcvbnm
- Posty: 2433
- Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
- Lokalizacja: Garażowany w Wawrze
Post
autor: zxcvbnm » 21 lis 2024, 14:52
Flash8222 pisze: ↑21 lis 2024, 14:24
zxcvbnm pisze: ↑21 lis 2024, 11:39
Ale problem MZA, więc powinien się postarać o te wozy.
To kup je i przekaż MZA w ramach darowizny
Odpowiedź na poziomie. Nie dysponuję, na ten moment, taką kwotą. To w gestii miasta jest, żeby mieć czym jeździć

Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
KR88
- Posty: 375
- Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21
Post
autor: KR88 » 21 lis 2024, 15:04
Ciekaw jestem ile tym prawdy że dyrektor relo zarzekał się że nie sprzeda wozów miastu. I czy dotarła ta wiadomość do miasta, i jakie to ma swoje konsekwencje

-
Jurand
- Posty: 1475
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 21 lis 2024, 15:19
KR88 pisze: ↑21 lis 2024, 15:04
Ciekaw jestem ile tym prawdy że dyrektor relo zarzekał się że nie sprzeda wozów miastu. I czy dotarła ta wiadomość do miasta, i jakie to ma swoje konsekwencje
Prawdą to jest, że się zarzekał, a co to za różnica czy ta wiadomość dotarła i niby po co do miasta?
-
rafal018
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 cze 2024, 16:10
Post
autor: rafal018 » 21 lis 2024, 16:22
fraktal pisze: ↑21 lis 2024, 10:50
No wychodzi na to, że nie bardzo, skoro zajezdnia ma obsługiwać m.in linię 240 z Bródna do Marek. Zapomniałeś chyba, że MZA to MZA.
Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
Ostatnio na wawkomie jest powtarzanych mnóstwo plotek zasłyszanych przez kierowców i miłośników. A mechanizm powstawania takich newsów jest znany od dawna - każdy dodaje coś od siebie i tworzy się totalny kosmos mający niewiele wspólnego z prawdą. Wyciąganie jakichkolwiek wniosków na ich podstawie i narzekanie jacy to ZTM, MZA, Relobus, czy /tu wstaw kogokolwiek/ są źli i postępują bez sensu jest totalnie zbyteczne - niepotrzebnie nakręca karuzelę i robi za pożywkę dla takich trolli, jak np. ten kolejowy profil protestujący na fb w sprawie 43xx (niemający nomen omen pojęcia na temat infrastruktury potrzebnej do obsługi wozów gazowych), czy też inny user, który wieszczy w innym temacie przenosiny z R4 44xx i 104x.
-
Flash8222
- Posty: 7954
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 21 lis 2024, 16:29
zxcvbnm pisze: ↑21 lis 2024, 14:52
Flash8222 pisze: ↑21 lis 2024, 14:24
To kup je i przekaż MZA w ramach darowizny
Odpowiedź na poziomie. Nie dysponuję, na ten moment, taką kwotą. To w gestii miasta jest, żeby mieć czym jeździć
Odpowiedź jest na tym samym poziomie co wasze domaganie się wykupu tych wozów przez MZA

-
fraktal
- Posty: 5802
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 21 lis 2024, 16:30
rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22
fraktal pisze: ↑21 lis 2024, 10:50
No wychodzi na to, że nie bardzo, skoro zajezdnia ma obsługiwać m.in linię 240 z Bródna do Marek. Zapomniałeś chyba, że MZA to MZA.
Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem.
Ok, dziękuję za wyjaśnienie!
-
Flash8222
- Posty: 7954
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 21 lis 2024, 16:52
rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22
fraktal pisze: ↑21 lis 2024, 10:50
No wychodzi na to, że nie bardzo, skoro zajezdnia ma obsługiwać m.in linię 240 z Bródna do Marek. Zapomniałeś chyba, że MZA to MZA.
Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
No tak nie bardzo, bo na 157 będzie Kleszczowa ze Stalową i to na przegubach (Bo rozrzedzona częstotliwość).
-
zxcvbnm
- Posty: 2433
- Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
- Lokalizacja: Garażowany w Wawrze
Post
autor: zxcvbnm » 21 lis 2024, 17:09
rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22
fraktal pisze: ↑21 lis 2024, 10:50
No wychodzi na to, że nie bardzo, skoro zajezdnia ma obsługiwać m.in linię 240 z Bródna do Marek. Zapomniałeś chyba, że MZA to MZA.
Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
Ostatnio na wawkomie jest powtarzanych mnóstwo plotek zasłyszanych przez kierowców i miłośników. A mechanizm powstawania takich newsów jest znany od dawna - każdy dodaje coś od siebie i tworzy się totalny kosmos mający niewiele wspólnego z prawdą. Wyciąganie jakichkolwiek wniosków na ich podstawie i narzekanie jacy to ZTM, MZA, Relobus, czy /tu wstaw kogokolwiek/ są źli i postępują bez sensu jest totalnie zbyteczne - niepotrzebnie nakręca karuzelę i robi za pożywkę dla takich trolli, jak np. ten kolejowy profil protestujący na fb w sprawie 43xx (niemający nomen omen pojęcia na temat infrastruktury potrzebnej do obsługi wozów gazowych), czy też inny user, który wieszczy w innym temacie przenosiny z R4 44xx i 104x.
No taka prawda. Jest sporo zasłyszanych plotek, więc po prostu powinniśmy cierpliwie poczekać co się wydarzy. Z drugiej strony zarówno MZA nie powinno tego ukrywać (nie oszukujmy się, wtedy MKMowie się ścigają w wymyślaniu teorii), a także ZTM powinien jasno przedstawić swoje plany. Nie mówię tutaj o całej strategii, tylko krótko ma czym stoimy i jakie są plane.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
rafal018
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 cze 2024, 16:10
Post
autor: rafal018 » 21 lis 2024, 17:11
Flash8222 pisze: ↑21 lis 2024, 16:52
No tak nie bardzo, bo na 157 będzie Kleszczowa ze Stalową i to na przegubach (Bo rozrzedzona częstotliwość).
Całego kontraktu Relo nie da się zastąpić tą ilością wozów, która teraz będzie na R6. Logicznym jest zatem, że część brygad przejmą też inne zajezdnie.
Od nowego roku dojdą kolejne zmiany. Kończy się też midi kontrakt Mobilisa, a nic nie słychać żeby miał zostać przedłużony. Znika łącznie 75 brygad, które trzeba rozłożyć na pozostałe dostępne pojazdy, balansując zapewne częstotliwością linii jak i długością taboru.
-
BrdzJkb
- Posty: 326
- Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34
Post
autor: BrdzJkb » 21 lis 2024, 17:12
"balansując zapewne częstotliwością linii"
No tak dyplomatycznego określenia cięć to dawno nie słyszałem

-
bartoni722
- Posty: 12182
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 21 lis 2024, 17:16
Flash8222 pisze:rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22
Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
No tak nie bardzo, bo na 157 będzie Kleszczowa ze Stalową i to na przegubach (Bo rozrzedzona częstotliwość).
Skąd info o rozrzedzonej częstotliwości 157?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.

-
rafal018
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 cze 2024, 16:10
Post
autor: rafal018 » 21 lis 2024, 17:37
zxcvbnm pisze: ↑21 lis 2024, 17:09
Z drugiej strony zarówno MZA nie powinno tego ukrywać (nie oszukujmy się, wtedy MKMowie się ścigają w wymyślaniu teorii), a także ZTM powinien jasno przedstawić swoje plany. Nie mówię tutaj o całej strategii, tylko krótko ma czym stoimy i jakie są plane.
W jaki sposób MZA ma komunikować swoje plany, czy tam jak to określiłeś ich nie ukrywać? Napisać na fb: Hej, przerzucamy te i te wozy tu i tu? A co to obchodzi zwykłego pasażera komunikacji miejskiej, gdzie parkują autobusy. Pasażer chce przyjść na przystanek i wsiąść w potrzebną sobie linie o konkretnej godzinie. To że MKMowie wymyślają teorie spiskowe i kręcą wokół tego afery niepotrzebnie szkodzi tylko im (nam) samym.
Natomiast ZTM, jako organizator ptz, oczywiście powinien podać z wyprzedzeniem co się zmieni. Z drugiej strony, obserwując jak od wielu miesięcy wygląda wdrażanie i ogłaszanie zmian (vide TDW), i to że decyzje są podejmowane z dnia na dzień, a nawet zmieniane tuż przed wprowadzaniem nowego rozkładu, nie liczyłbym na to, że nagle magicznie dwa tygodnie wcześniej wszystko ogłoszą. Zgodnie z przepisami mają obowiązek zrobić to dzień przed. Ale czy takie postępowanie jest korzystne dla wizerunku WTP i zachęci ludzi do korzystania? Niekoniecznie.
-
zxcvbnm
- Posty: 2433
- Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
- Lokalizacja: Garażowany w Wawrze
Post
autor: zxcvbnm » 21 lis 2024, 17:46
rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 17:37
zxcvbnm pisze: ↑21 lis 2024, 17:09
Z drugiej strony zarówno MZA nie powinno tego ukrywać (nie oszukujmy się, wtedy MKMowie się ścigają w wymyślaniu teorii), a także ZTM powinien jasno przedstawić swoje plany. Nie mówię tutaj o całej strategii, tylko krótko ma czym stoimy i jakie są plane.
W jaki sposób MZA ma komunikować swoje plany, czy tam jak to określiłeś ich nie ukrywać? Napisać na fb: Hej, przerzucamy te i te wozy tu i tu? A co to obchodzi zwykłego pasażera komunikacji miejskiej, gdzie parkują autobusy. Pasażer chce przyjść na przystanek i wsiąść w potrzebną sobie linie o konkretnej godzinie. To że MKMowie wymyślają teorie spiskowe i kręcą wokół tego afery niepotrzebnie szkodzi tylko im (nam) samym.
Natomiast ZTM, jako organizator ptz, oczywiście powinien podać z wyprzedzeniem co się zmieni. Z drugiej strony, obserwując jak od wielu miesięcy wygląda wdrażanie i ogłaszanie zmian (vide TDW), i to że decyzje są podejmowane z dnia na dzień, a nawet zmieniane tuż przed wprowadzaniem nowego rozkładu, nie liczyłbym na to, że nagle magicznie dwa tygodnie wcześniej wszystko ogłoszą. Zgodnie z przepisami mają obowiązek zrobić to dzień przed. Ale czy takie postępowanie jest korzystne dla wizerunku WTP i zachęci ludzi do korzystania? Niekoniecznie.
Mam na myśli tyle, że np. MZA powinno pod pierwszym postem tego dzieciaka dać oficjalne sprostowanie w komentarzu, że będzie tak i tak, decyzja już podjęta i nic jej nie zmieni, niźli ignorować i w efekcie stwarzać trollom pole do popisu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
rafal018
- Posty: 8
- Rejestracja: 19 cze 2024, 16:10
Post
autor: rafal018 » 21 lis 2024, 17:57
zxcvbnm pisze: ↑21 lis 2024, 17:46
Mam na myśli tyle, że np. MZA powinno pod pierwszym postem tego dzieciaka dać oficjalne sprostowanie w komentarzu, że będzie tak i tak, decyzja już podjęta i nic jej nie zmieni, niźli ignorować i w efekcie stwarzać trollom pole do popisu.
Myślę, że nic by to nie dało. Czytając jego wypociny i dyskusje pod komentarzami, w których ludzie starają się go wyprostować, odnoszę wrażenie, że gość nie zaakceptuje innego rozwiązania, niż tego którego oczekuje. Ma być tak jak on chce i kropka. Taki typ.