W skrajnym wypadku wystarczy puszczać po Słowackiego kursy zjazdowe/wyjazdowe z 15.fraktal pisze: ↑23 lis 2024, 10:11Na Skierniewickiej i Stawkach wsiada się i wysiada do tramwaju wprost na jezdnię, więc używanie tych torowisk jako tylko techniczne wcale by mnie nie zdziwiło, w przeciwieństwie do Słowackiego, gdzie są normalne przystanki i normalna winda do metra, o czym już kilka razy wspominałem.. To chyba nie ma znaczenia dla inżynierów od transportu, na szczęście wizja parkingu na torowisku chyba skutecznie odstrasza i nie wyrzucą stamtąd liniowych przejazdów.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A dużo tych kursów jest?
3-4 sztuki w każdym kierunku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przecież już teraz zjeżdża Słowackiego więcej niż 15... nie rozumiem wątku.
Jak ruszy pełną parą zajezdnia Annopol, tych zjazdów będzie mniej. Odpadnie 4 na przykład.
A to 4 już nie odpadła? Kiedyś Pawcio pisał, że Annopol najpierw bierze wszystkie linie bródnowskie, więc myślałem, że 4 też.
Na rozkładzie jeszcze jakieś kursy zostały.
R-4 samo w sobie nie ma już linii 4, są to brygady annopolskie a wyjazdy i zjazdy do i z R-4 są przyczyn technicznych (więcej do poczytania w temacie o R-5).
Z linii z R-4 nie licząc liniowych kursów linii 6, na ten moment przez Słowackiego są wyjazdy i zjazdy z linii 15 i 18, nic więcej a i wydaje mi się, że 18 też może wylądował na R-5 ale to tylko gdybanie.
Jaki właściwie miałby być status takie parkingu na torowisku? Przecież takie torowisko, nawet nieużywane liniowo, zawsze może być potrzebne przy okazji jakichś objazdów, również doraźnych. Ot, choćby jakieś dłuższe zatrzymanie na Mickiewicza w stronę Marymontu-Potoku i piętnastkę można skierować awaryjnie Słowackiego do Metra Marymont. Przywoływane tu Stawki w latach 70. i 80. nierzadko były wykorzystywane jako trasa objazdowa podczas różnych zamknięć. Z tego też powodu nikt nie urządza parkingu np. na pętli Zieleniecka.
Przypadek wykorzystania nieczynnego torowiska jako tymczasowego parkingu rzeczywiście w Warszawie miał miejsce, w latach 1985-1988 było tak w Al. Jerozolimskich, gdzie torowisko było zamknięte z okazji remontu Mostu Poniatowskiego, wtedy jednak tego torowiska nie dało się nijak wykorzystywać zgodnie z przeznaczeniem (zemściła się likwidacja skrętów na skrzyżowaniu z Marszałkowską), podczas gdy na Słowackiego czy Skierniewickiej takiego problemu być nie powinno, zresztą dziś, w dobie tramwajów dwukierunkowych, nie byłoby go także w Alejach.
Przypadek wykorzystania nieczynnego torowiska jako tymczasowego parkingu rzeczywiście w Warszawie miał miejsce, w latach 1985-1988 było tak w Al. Jerozolimskich, gdzie torowisko było zamknięte z okazji remontu Mostu Poniatowskiego, wtedy jednak tego torowiska nie dało się nijak wykorzystywać zgodnie z przeznaczeniem (zemściła się likwidacja skrętów na skrzyżowaniu z Marszałkowską), podczas gdy na Słowackiego czy Skierniewickiej takiego problemu być nie powinno, zresztą dziś, w dobie tramwajów dwukierunkowych, nie byłoby go także w Alejach.
Chyba wszyscy zasnęliście w 16 do Miasteczka, a obudziliście w zjeździe na Żoliborz.
Myślę że każdy z nas eeeeeeeemigrowalem z dolny mokotoooooow nad ranem, dzień nas na Żoliborz wyganiał, noooooocą znów wracaaaalemWiliam pisze:Chyba wszyscy zasnęliście w 16 do Miasteczka, a obudziliście w zjeździe na Żoliborz.
ŁK
A jak jest z frekwencją linii po zmianach? Ja po kilku obserwacjach widzę, że 107 na odcinku Metro Wilanowska - Tor Stegny wozi ludzi ale 130 jeździ puste...
185 - najlepsza linia w mieście!