Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
alojz
- Posty: 2725
- Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34
Post
autor: alojz » 28 lis 2024, 18:03
Krzysiek_S pisze: ↑27 lis 2024, 19:47
PKS według nowego kontraktu przejmuje 40 brygad [ A8/ A82], a 9 brygad zostaje na starym kontrakcie - linie 356 i 739 [ G1/G12].
A w DS co zostaje na starym kontrakcie? 6 BWL 199+245?
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 28 lis 2024, 18:14
HubAN pisze: ↑28 lis 2024, 17:33
fik pisze: ↑28 lis 2024, 14:03
Na przystanku na Podleśnej nadal nie ma chociażby pseudowiaty?
Nie, ale przynajmniej są dwie wiaty na pętli i
dwie wiaty na przystanku w kierunku pętli.
Frontem do klienta, typowe
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Georg
- Posty: 6366
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 28 lis 2024, 18:31
person pisze: ↑28 lis 2024, 14:12
Jurand pisze: ↑28 lis 2024, 13:36
To dlaczego przy budowie nie zrobiono z niej pętli technicznej, tylko teraz po kilkunastu latach zorientowano się że faktycznie nic tam nie ma
Bo, niestety, ówcześni decydenci ZTMu wymogli takie rozwiązanie. Pętla=konieczność wsiadania. Takie było wtedy zdanie.
Przebudowana Bokserska nie jest z tego samego okresu, co przebudowana Gwiaździsta?
-
AdamKlocusky
- Posty: 680
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
-
Kontakt:
Post
autor: AdamKlocusky » 28 lis 2024, 18:51
Georg pisze: ↑28 lis 2024, 18:31
person pisze: ↑28 lis 2024, 14:12
Bo, niestety, ówcześni decydenci ZTMu wymogli takie rozwiązanie. Pętla=konieczność wsiadania. Takie było wtedy zdanie.
Przebudowana Bokserska nie jest z tego samego okresu, co przebudowana Gwiaździsta?
Jest z tego samego okresu, ale na Bokserskiej nie było potrzeby likwidacji starej/obecnej pętli.
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
-
Georg
- Posty: 6366
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 28 lis 2024, 19:10
Czyli można było zbudować w tamtym czasie pętlę wyłącznie jako przystanek techniczny. Dzięki za odpowiedź.
-
fraktal
- Posty: 5693
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 28 lis 2024, 19:46
fik pisze: ↑28 lis 2024, 18:14
HubAN pisze: ↑28 lis 2024, 17:33
Nie, ale przynajmniej są dwie wiaty na pętli i
dwie wiaty na przystanku w kierunku pętli.
Frontem do klienta, typowe
Ten przystanek w kierunku pętli był kiedyś przystankiem początkowym dla 121 i 205, więc teoretycznie mógł ktoś tam czekać. Teraz te wiaty zostaną pewnie przeniesione.
-
Matt Cubis
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: Matt Cubis » 28 lis 2024, 19:56
Oj przeniesienie wiaty w tym mieście to nie taka prosta sprawa jakby mogło się wydawać XD
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 28 lis 2024, 20:43
primoż pisze: ↑28 lis 2024, 17:28
Niedawno rozpoczął się w Polsce
ośmiomiesięczny listopad w pogodzie, więc o ile w latem, gdzie na ogół jest ciepła i słoneczna pogoda, nie robi problemu oczekiwanie na autobus pod chumrką, tak przy jesienno-zimowej aurze, gdzie jest zimno i często pada deszcz, a nieraz śnieg, już oczekiwać na dworze zamiast w środku pojazdu jest sporą różnicą.
W zasadzie, z moich obserwacji wynika że w takich miejscach jak Gwiaździsta, ludzie wychodzą głównie z domu. I zazwyczaj dokładnie na autobus. Generalnie uważam ten problem za troszkę wydumany. Szczególnie że przecież autobusy z tej pętli do metra jeżdżą dosyć często, więc nie rozmawiamy o skazywaniu pasażerów na czekanie godzinę na mrozie.
-
reserved
- Posty: 14773
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 28 lis 2024, 21:32
KR88 pisze: ↑28 lis 2024, 13:26
reserved pisze: ↑28 lis 2024, 13:10
Pisanie o Walasie za kierownicą w temacie "Zmiany od grudnia"?!
Weźta nie straszcie, temat "Humor" jest kilka pięter niżej.
To kim on kurczę jest, ma w ogóle kat. B?
W wojsku to z pewnością.
BP,NMSP
Jeśli chodzi o pętlę Gwiaździsta to moim zdaniem problem jest takiej natury, że tam korzysta znikoma liczba pasażerów a jednak przejeżdża dużo autobusów, pojazdy stoją i przy chodniku, i z lewej strony. Jeżeli kierowcy nie spodziewają się tam pasażerów a jakiś się pojawi to łatwo go przejechać. Wystarczy że z lewej strony stoi autobus z otwartymi drzwiami a omija go z prawej strony inny. Tak, ja wiem że są pętle gdzie takie coś funkcjonuje, np. na P+R Al. Krakowska. Niemniej tam jest ogrom ludzi i siłą rzeczy kierowcy zachowują szczególną ostrożność.
-
TGM
- Posty: 5419
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 28 lis 2024, 21:43
reserved pisze: ↑28 lis 2024, 21:32
Tak, ja wiem że są pętle gdzie takie coś funkcjonuje, np. na P+R Al. Krakowska. Niemniej tam jest ogrom ludzi i siłą rzeczy kierowcy zachowują szczególną ostrożność.
Na Okęciu był śmiertelny wypadek kilka lat teamu, ale nie wiem czy z tej czy innej przyczyny.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
AdamKlocusky
- Posty: 680
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
-
Kontakt:
Post
autor: AdamKlocusky » 28 lis 2024, 23:00
Ktoś kojarzy może jakie oznaczenie nosi brygada obsługująca linię tramwajową KW (Kierunek Wolontariat) w dzień powszedni i sobotę?
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
-
Walas
- Posty: 17257
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 28 lis 2024, 23:10
reserved pisze: ↑28 lis 2024, 21:32
KR88 pisze: ↑28 lis 2024, 13:26
To kim on kurczę jest, ma w ogóle kat. B?
W wojsku to z pewnością.
Tak mam kat. B od dobrych kilku lat.
Jurand pisze: ↑28 lis 2024, 8:47
Jakie to szczęście że Walas nie jest kierowcą autobusu, wtedy by trzeba było wsiadać pierwszymi drzwiami i sprawdzać czy jego nie ma za kierownicą
To niedługo będziesz musiał to robić .
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
Jurand
- Posty: 1334
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 29 lis 2024, 8:24
Walas pisze: ↑28 lis 2024, 23:10
reserved pisze: ↑28 lis 2024, 21:32
W wojsku to z pewnością.
Tak mam kat. B od dobrych kilku lat.
Jurand pisze: ↑28 lis 2024, 8:47
Jakie to szczęście że Walas nie jest kierowcą autobusu, wtedy by trzeba było wsiadać pierwszymi drzwiami i sprawdzać czy jego nie ma za kierownicą
To niedługo będziesz musiał to robić .
Jak to się kiedyś mówiło?
Boże miej nas w swojej opiece, czy jakoś tak
Ludzie przesiądą się już całkiem do swoich samochodów
W Krakowie straszne braki kierowców są, przytaknij Panie Pawle że się tam wybierzesz ze swoją misją
-
person
- (geograf)
- Posty: 8894
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 29 lis 2024, 9:55
Georg pisze: ↑28 lis 2024, 19:10
Czyli można było zbudować w tamtym czasie pętlę wyłącznie jako przystanek techniczny. Dzięki za odpowiedź.
Gwiazdzistą "odtworzono", za to pochylmy się nad nowym Niedźwiadkiem, który też powinien być placem postojowym...
-
Georg
- Posty: 6366
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 29 lis 2024, 10:01
person pisze: ↑29 lis 2024, 9:55
Georg pisze: ↑28 lis 2024, 19:10
Czyli można było zbudować w tamtym czasie pętlę wyłącznie jako przystanek techniczny. Dzięki za odpowiedź.
Gwiazdzistą "odtworzono", za to pochylmy się nad nowym Niedźwiadkiem, który też powinien być placem postojowym...
Marysia Czubaszek mówiła, że lepiej się nie pochylajmy, bo wtedy wszyscy zobaczą tylną część ciała.