128 na Lotnisko? A to od kiedy?
Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No 128 byłaby Zachodni - Szczęśliwice. A co do ładowarki - na Zachodnim wyadałoby dodać w ramach tak dużej rozwałki, ale, z drugiej strony, na Okęciu przez 10 lar zaplecza nie zrobiono sensownego...ZielonyJamnik pisze: ↑18 gru 2024, 8:49Po 1 gdzie naładujesz elektryki.
Po 2 musi być jakaś linia Zachodni - Szczęśliwice, bo jednak ludzie na tym odcinku jeżdżą
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Yezu, faktycznie.
Niemniej - to nie byłaby dziemieszczyzna, praca odcinkowa, przedłużenie dla idei?
- ZielonyJamnik
- Posty: 1023
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Bardziej mam na myśli pętlę Szczęśliwice. Nie są to oszałamiające liczby, ale myślę że i tak więcej niż niektóre linie sztucznie wydłużane (i nie, nie chodzi mi o 190 czy 171)
128 poniekąd jedzie na Lotnisko, ale gdy się przebiera na 175
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A nie prościej zostawić 184 w spokoju a podzielić 167 na Stare Bemowo - Dw. Zachodni (Tunelowa) przez Bema i Prądzyńskiego oraz Siekierki - gdzieś tam na Ochocie ?
306 Ostroroga - Dw. Zachodni (Tunelowa) jeśli jest potrzeba wzmocnić 103 to można swoją drogą. (wolę 306 niż 103f )
306 Ostroroga - Dw. Zachodni (Tunelowa) jeśli jest potrzeba wzmocnić 103 to można swoją drogą. (wolę 306 niż 103f )
Bema po południu stoi. Pakowanie tam autobusu nie ma sensu.mb112 pisze: ↑18 gru 2024, 10:12A nie prościej zostawić 184 w spokoju a podzielić 167 na Stare Bemowo - Dw. Zachodni (Tunelowa) przez Bema i Prądzyńskiego oraz Siekierki - gdzieś tam na Ochocie ?
306 Ostroroga - Dw. Zachodni (Tunelowa) jeśli jest potrzeba wzmocnić 103 to można swoją drogą. (wolę 306 niż 103f )
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Plus brak współnego przystanku ze 103. Nie, druga linia na Zachodni musi jechać z ZP Szpital Wolski.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A jeszcze był pomysł linii przez Kolejową. To w ogóle zaraz się okaże, że tak naprawdę 3 albo 4 linię na Tunelowej by się przydały
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nawet jeśli jeszcze nie teraz, to za kilka lat, gdy na Tunelową dotrze tramwaj.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nieustająco uważam, że problem ze 184 nie polega na braku zapotrzebowania, tylko na złej trasie na terenie Ochoty. Póki na Nowe Bemowo i dalej jeździło 167, problemu frekwencyjnego nie było, i jestem gotów umierać na tym wzgórzu od kilkunastu lat. W obecnej formie to 184 faktycznie na Ochocie jest na plaster, ale ze wszystkich linii w tunelu na Rewolucji Październikowej ma dalej jedną z najbardziej atrakcyjnych tras.
A połączenie pętli Szczęśliwice z Zachodnim najłatwiej dosztukować wydłużając 717 i jego pruszkowskiego przydupasa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Ja mailem, zeby podzielic 178. Ale moje 144 (od Konwiktorskiej wydluzone na Nowa Prage przez Most Gdanski) nie rozwiazuje dowozu z Woli rejonu Wolskiej.
Choc myslalem, ze ta linia wzmacniajaca 103 to na Pl. Wilsona powinna docierac Tatarska, Powazkowska, Krasinskiego. I pewnie na osiedle Ruda dalej.
Bardzo skomplikowane. Co to za 144? To wzmocnienie 103 ma uzupełnić 122, czy je zastąpić?patryk148 pisze: ↑18 gru 2024, 15:28Ja mailem, zeby podzielic 178. Ale moje 144 (od Konwiktorskiej wydluzone na Nowa Prage przez Most Gdanski) nie rozwiazuje dowozu z Woli rejonu Wolskiej.
Choc myslalem, ze ta linia wzmacniajaca 103 to na Pl. Wilsona powinna docierac Tatarska, Powazkowska, Krasinskiego. I pewnie na osiedle Ruda dalej.
Chodzilo o podzielnie 178 na Skorosze - Rondo Daszynskiego (lub Emilii Plater) i 144 z kursow wydluzonych i poprowadzenie jak 178 laczac Trakt Krolewski ze Swietokrzyska i Prosta na trasie Dw. Zachodni Kolejowa, Karolkowa, Prosta (powrot przez Towarowa), Swietokrzyska, Krakowskie, Miodowa, Bonifraterska, Most Gdanski, Starzynskiego, Namyslowska, Szymanowskiego do Pl. Halleta lub do Dw. Wilenskiego. Ale to luzna propozycja byla.
Co do wzmocnienia 103 to chodzili o linie Dw. Zachodni Kolejowa, Brylowska, Plocka, Ostroroga, Tatarska, Powazkowska, Krasinskiego, Mickiewicza do petli Gwiazdzista. Nie porywalbym sie, zeby to bylo 122. Brakowaloby polaczenia ciagu Kochanowskiego i ZP przy cmentarzu z Pl. Wilsona. Nie wiem,czy jest aż tak niezbedne. Ale dla mieszkancow Zoliborza to byloby lepsze polaczenie.
Co do wzmocnienia 103 to chodzili o linie Dw. Zachodni Kolejowa, Brylowska, Plocka, Ostroroga, Tatarska, Powazkowska, Krasinskiego, Mickiewicza do petli Gwiazdzista. Nie porywalbym sie, zeby to bylo 122. Brakowaloby polaczenia ciagu Kochanowskiego i ZP przy cmentarzu z Pl. Wilsona. Nie wiem,czy jest aż tak niezbedne. Ale dla mieszkancow Zoliborza to byloby lepsze polaczenie.
To znaczy uważasz, że 144 powinno jechać ze Skoroszy na Dw. Wileński koło CH Blue City, Zachodniego, Prymasa, Kasprzaka i Prostą? Tam są duże korki. I jeszcze przez Most to bardzo długa trasa. 144 byłoby bardzo niepunktualne.patryk148 pisze: ↑18 gru 2024, 17:10Chodzilo o podzielnie 178 na Skorosze - Rondo Daszynskiego (lub Emilii Plater) i 144 z kursow wydluzonych i poprowadzenie jak 178 laczac Trakt Krolewski ze Swietokrzyska i Prosta na trasie Dw. Zachodni Kolejowa, Karolkowa, Prosta (powrot przez Towarowa), Swietokrzyska, Krakowskie, Miodowa, Bonifraterska, Most Gdanski, Starzynskiego, Namyslowska, Szymanowskiego do Pl. Halleta lub do Dw. Wilenskiego. Ale to luzna propozycja byla.
Co do wzmocnienia 103 to chodzili o linie Dw. Zachodni Kolejowa, Brylowska, Plocka, Ostroroga, Tatarska, Powazkowska, Krasinskiego, Mickiewicza do petli Gwiazdzista. Nie porywalbym sie, zeby to bylo 122. Brakowaloby polaczenia ciagu Kochanowskiego i ZP przy cmentarzu z Pl. Wilsona. Nie wiem,czy jest aż tak niezbedne. Ale dla mieszkancow Zoliborza to byloby lepsze polaczenie.
Bardzo podoba mi się pomysł fika z 717/817 do Szczęśliwic.
Nie no, z tego co rozumiem to 178 Skorosze - R. Daszyńskiego (lub E. Plater) i 144 Dw. Zachodni Tunelowa - Pl. Hallera, tak ?
Generalnie ok, tylko po pierwsze, nie bardzo wiem po co aż na Pragę, nie wystarczy do Konwiktorskiej czy jakoś do Dw. Gdańskiego ? Po drugie, skoro już robimy linię 'na ukos' przez centrum to może zrobić tak, żeby dać to na jakieś Alpino tylko w miarę często i wpuścić ją jakoś na Stare/Nowe Miasto ? Tam wbrew pozorom z niektórych miejsc jest całkiem daleko do najbliższego przystanku jak na centrum, a rejon przecież i popularny turystycznie i ze sporym udziałem mieszkaniówki.
Generalnie ok, tylko po pierwsze, nie bardzo wiem po co aż na Pragę, nie wystarczy do Konwiktorskiej czy jakoś do Dw. Gdańskiego ? Po drugie, skoro już robimy linię 'na ukos' przez centrum to może zrobić tak, żeby dać to na jakieś Alpino tylko w miarę często i wpuścić ją jakoś na Stare/Nowe Miasto ? Tam wbrew pozorom z niektórych miejsc jest całkiem daleko do najbliższego przystanku jak na centrum, a rejon przecież i popularny turystycznie i ze sporym udziałem mieszkaniówki.