Elektrobusy
Yutong na 709/739 też chyba poległ.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1174
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Spoko, MAN nawet dobrego demo nie umie wyprodukować

Mkną po koleinach zielone jamniki... 

- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27033
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wiem, jak demówki, ale Monachium ma elektryki ładowane wyłącznie plug-in, bez ładowarek na mieście.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Bo MAN nie ma w ogóle w ofercie elektryka ładowanego z pantografu.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Niech go wyślą na 166, tak jak tego testowca, to byśmy mogli porównać.
Muszą chyba trochę przyspieszyć ze szkoleniami, bo od jutra wchodzi pełny rozkład dnia powszedniego, więc czymś MZA będzie musiało czymś jeździć.
Jutro mają być 4 Yutongi na trasie. 

- ZielonyJamnik
- Posty: 1174
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
"Czerp maksimum korzyści z pakietu kompleksowej obsługi: Nie tylko dostarczamy przyszłościowy autobus elektryczny, ale także dbamy o idealnie dopasowane rozwiązanie infrastruktury ładowania, zarówno za pomocą kabla, jak i pantografu"
https://www.man.eu/pl/pl/autobus/man-li ... ity-e.html
Pewnie od jutra zacznie się łapanka po porannych dodatkach, więc powinno być z każdym dniem coraz lepiej
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Tak od jutra mają się zacząć szkolenia.
Zjechał do zajezdni tak jak było od początku ustalone że robi tylko zm. A bo zmiennik nie ma szkolenia i wyjeżdża z zajezdni "swoim" wozem czyli 1211.
A 165/2 dziś rano wyszło że będzie obstawione kierowcami którzy mają szkolenie w A i B.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Te całe Yutongi to nie dość, że chińskie, to jeszcze mają nieprawidłowo działające światła. Światła do jazdy dziennej powinny się palić ciągłym światłem przez cały czas, nieprawdaż ? A tymczasem z tego co widzę, to jak mają włączony kierunkowskaz, to przednie światło wtedy się nie świeci. To jak one dostały homologację i dopuszczenie na rynek w krajach cywilizowanych ?
Nie.mb112 pisze: ↑08 sty 2025, 12:41Te całe Yutongi to nie dość, że chińskie, to jeszcze mają nieprawidłowo działające światła. Światła do jazdy dziennej powinny się palić ciągłym światłem przez cały czas, nieprawdaż ? A tymczasem z tego co widzę, to jak mają włączony kierunkowskaz, to przednie światło wtedy się nie świeci. To jak one dostały homologację i dopuszczenie na rynek w krajach cywilizowanych ?
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 502) Załącznik 6 paragraf 2 wiersz 18 kolumna 14 (dot. świateł do jazdy dzienej):
"(...) 5) jeżeli odległość od światła przedniego kierunkowskazu jest równa lub mniejsza od 40 mm, połączenie elektryczne na odpowiedniej stronie pojazdu powinno zapewniać albo wyłączenie światła do jazdy dziennej albo obniżenie światłości przez cały okres działania światła kierunkowskazu, 6) jeżeli światło do jazdy dziennej jest wzajemnie połączone ze światłem kierunkowskazu, światło do jazdy dziennej powinno być wyłączone przez cały okres włączenia światła kierunkowskazu (...)"
O, to ciekawe. To w takim razie odwrotnie - ciekawe czy wszystkie pojazdy wyposażone w nie-fabryczne światła do jazdy dziennej spełniają ten warunek ? To znaczy autobusy to wiadomo, że jeśli takie mają, to mają fabrycznie, ale już w samochodach, ciekawe czy jest to przestrzegane.
Dobra, a skoro już o tym mowa, to na jakiej zasadzie są dopuszczone do ruchu niektóre pojazdy formalnie nie mające kierunkowskazów, tylko migające czerwone światła ? Coś takiego to naprawdę bywa niebezpieczne.
Dobra, a skoro już o tym mowa, to na jakiej zasadzie są dopuszczone do ruchu niektóre pojazdy formalnie nie mające kierunkowskazów, tylko migające czerwone światła ? Coś takiego to naprawdę bywa niebezpieczne.
Ale wiesz, że Solarisy 4 generacji też tak mają? 
