Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
mkm101
- Posty: 1015
- Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
-
Kontakt:
Post
autor: mkm101 » 23 sty 2025, 14:06
fik pisze: ↑23 sty 2025, 14:05
Zakładając, że jest to prawidłowa interpretacja: czy w takim razie kontrolerzy mają wypraszać wszystkie osoby bezbiletowe z pojazdów?
Nie muszą ale mogą, z zachowaniem zasad współżycia społecznego (cokolwiek by to miało oznaczać)
-
wincenty
- Posty: 1680
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 23 sty 2025, 14:11
AdamKlocusky pisze: ↑23 sty 2025, 13:19
wincenty pisze: ↑23 sty 2025, 12:45
Co do siedzeń jeszcze - dlaczego wszyscy pasażerowie mają ponosić odpowiedzialność zbiorową za grupkę meneli, którzy zresztą w komunikacji pojawiają się w głównie w okresie zimowym, a organizator nie może poradzić sobie z problemem?
A w jaki sposób według Ciebie organizator transportu miałby sobie poradzić z tym problemem?
Zatrudnić lotną ochronę. Widziałem to w Berlinie - podjechał skład metra, na peronie stało już dwóch rosłych byczków z ochrony (chyba nawet z psem) i ustawieni byli dokładnie w miejscu gdzie menel siedział - wyprowadzanie go zajęło im tyle, ile postój metra na stacji. Wzięli go potem ze sobą, choć co dalej się z nim stało, to nie wiem.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27762
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 23 sty 2025, 14:12
mkm101 pisze: ↑23 sty 2025, 14:06
fik pisze: ↑23 sty 2025, 14:05
Zakładając, że jest to prawidłowa interpretacja: czy w takim razie kontrolerzy mają wypraszać wszystkie osoby bezbiletowe z pojazdów?
Nie muszą ale mogą, z zachowaniem zasad współżycia społecznego (cokolwiek by to miało oznaczać)
Aha. A w jaki sposób mają podjąć decyzję?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Flash8222
- Posty: 7972
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 23 sty 2025, 14:15
Na Kleszczowej postawiono tymczasowo dwie ładowarki mobilne do ładowania 5853. Lada moment mają ruszyć szkolenia, a sam wóz już w lutym ma zacząć jeździć na 136.
-
mkm101
- Posty: 1015
- Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
-
Kontakt:
Post
autor: mkm101 » 23 sty 2025, 14:27
fik pisze: ↑23 sty 2025, 14:12
Aha. A w jaki sposób mają podjąć decyzję?
To jest pytanie do ZTM, nie do mnie
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27762
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 23 sty 2025, 14:27
Odpowiedź równie wygodna, co znamienna.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
ZielonyJamnik
- Posty: 1187
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Post
autor: ZielonyJamnik » 23 sty 2025, 14:27
Na szczęście mamy sposób na wyrzucanie meneli, więc to kwestia czy kierowca wie co mówić w rozmowie ze SM. Nie chce publicznie pisać, bo zaraz znowu jakiś nienormalny RPO zaskarży kolejny przepis, sędzia przyklepie i się skończy na tym, że trzeba będzie 5zł dawać żeby wyszedł
Mkną po koleinach zielone jamniki...

-
mkm101
- Posty: 1015
- Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
-
Kontakt:
Post
autor: mkm101 » 23 sty 2025, 14:40
fik pisze: ↑23 sty 2025, 14:27
Odpowiedź równie wygodna, co znamienna.
Możesz rozwinąć?
-
wincenty
- Posty: 1680
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 23 sty 2025, 16:46
Flash8222 pisze: ↑23 sty 2025, 14:15
Na Kleszczowej postawiono tymczasowo dwie ładowarki mobilne do ładowania 5853. Lada moment mają ruszyć szkolenia, a sam wóz już w lutym ma zacząć jeździć na 136.
No i dobrze, choć nie wiem co na to rozkład tej linii, który póki co czasu na ładowania nie przewiduje...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
Matt Cubis
- Posty: 597
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: Matt Cubis » 23 sty 2025, 17:21
Jakieś 30 minut na Ursynowie i 20 na Ostroroga to za mało na ładowanie?
-
fluger
- Posty: 527
- Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28
Post
autor: fluger » 23 sty 2025, 19:27
wincenty pisze: ↑23 sty 2025, 14:11
Zatrudnić lotną ochronę. Widziałem to w Berlinie
Pamiętaj jak za kadencji ś.p. Lecha Kaczyńskiego jeździła (nawet w dzień) ochrona (chyba "juwentus") i wypraszała nawet złomków z towarem do skupu.
-
Łukasz
- Posty: 11307
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 23 sty 2025, 19:37
Matt Cubis pisze:Jakieś 30 minut na Ursynowie i 20 na Ostroroga to za mało na ładowanie?
To przecież nie jest czas na postój tylko na wyrównanie opóźnienia. Choć teraz to już może nawet nie potrzeba
ŁK
-
fraktal
- Posty: 5815
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 23 sty 2025, 20:05
wincenty pisze: ↑23 sty 2025, 16:46
Flash8222 pisze: ↑23 sty 2025, 14:15
Na Kleszczowej postawiono tymczasowo dwie ładowarki mobilne do ładowania 5853. Lada moment mają ruszyć szkolenia, a sam wóz już w lutym ma zacząć jeździć na 136.
No i dobrze, choć nie wiem co na to rozkład tej linii, który póki co czasu na ładowania nie przewiduje...
Tylko ciekawe, gdzie będą jeździć elektryczne solówki, bo dla 106 zabraknie ładowarki.

-
wincenty
- Posty: 1680
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 23 sty 2025, 20:48
fraktal pisze: ↑23 sty 2025, 20:05
wincenty pisze: ↑23 sty 2025, 16:46
No i dobrze, choć nie wiem co na to rozkład tej linii, który póki co czasu na ładowania nie przewiduje...
Tylko ciekawe, gdzie będą jeździć elektryczne solówki, bo dla 106 zabraknie ładowarki.
Ale przecież na Ostroroga są 2 ładowarki.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.