Rezerwa 8566.R-9 Chełmska pisze: ↑11 lut 2025, 7:507329 9/523 zdefektował przy Pomniku Lotnika. Zjeżdża na sztywnym holu na R3
Wypadki i awarie - 2025
Moderator: vernalisadonis
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
A co się stało? Kolizja, awaria?Michalk001 pisze: ↑11 lut 2025, 10:23Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
-
- Posty: 776
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Zerwanie sieci trakcyjnej na skrzyżowaniu Grójecka/Banacha/Bitwy Warszawskiej 1920 r.Georg pisze: ↑11 lut 2025, 11:49A co się stało? Kolizja, awaria?Michalk001 pisze: ↑11 lut 2025, 10:23Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
Wszystkie linie jeżdżące przez to skrzyżowanie skrócono do Naruciaka.
W miarę szybko ogarnęli linie Za TramwajMichalk001 pisze: ↑11 lut 2025, 10:23Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Szkoda że kosztem innych pasażerów, zdejmując wozy z innych linii (wnioskuję oczywiście podpierając się twoimi wypisówkami w odpowiednim temacieWalas pisze: ↑11 lut 2025, 13:15W miarę szybko ogarnęli linie Za TramwajMichalk001 pisze: ↑11 lut 2025, 10:23Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.

Przecież od x lat tak jest że wozy na "za metro" czy "za tramwaj" zdejmuję się z innych linii(pętli) w pobliżu, więc nie wiem o co Tobie chodzi.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
1926
07(A)/135 Ok godz. 7:00 zabrany na dyszlu z Pl. Hallera przez pogotowie #300. To już drugie holowanie tego wozu.

W jaki sposób?
-
- Posty: 4456
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W niektórych miastach wystawia się np. kilka rezerw czynnych, zawsze powinni być też rezerwowi kierowcy na zajezdni. W niektórych przypadkach można też zaproponować kierowcom kończącym pracę (domyślnie - dodatek), czy nie chcą popracować chwilę dłużej.
Można też posiłkować się też liniami autobusowymi w inny sposób. Np. jeżeli metro jeździ w pętli Kabaty - Słodowiec, to naprawdę nie ma potrzeby żeby dowozówki do M1 kończyły trasę na Młocinach - z automatu powinny jeździć aż na Słodowiec.
Oczywiście - abyśmy się źle nie zrozumieli - w tym konkretnym przypadku nie postuluję wydłużania 733 z Okęcia na Plac Narutowicza w ramach organizacji komunikacji zastępczej. Ale gdyby np. zakręcało na Hynka zamiast na Okęciu, to myślę że już byłoby dla pasażerów ogromne ułatwienie dzięki możliwości przesiadki na ciąg poprzeczny.
Metro w Warszawie jeździ już 30 lat, o tramwajach lepiej nie mówić. Czemu wciąż w temacie doraźnej komunikacji zastępczej nadal panuje tak ogromna prowizorka, żeby nie napisać dosadniej - pierdolnik? Przecież liczba możliwości wyłączonych odcinków to nie jest x+1, jest to zasób ograniczony i powtarzalny. Dla każdej opcji można przecież przygotować wewnętrzny scenariusz postępowania, zamiast kilka razy w miesiącu lub nawet tygodniu łamać sobie głowę i szukać wody na pustyni. W Pradze każda brygada autobusowa ma wykaz ewentualnych linii zastępczych obsługujących każdy jeden poszczególny wyłączony odcinek. Przygotowane są wirtualne rozkłady jazdy, dzięki czemu każda hipotetyczna linia zastępcza ma z góry przygotowane zapowiedzi, SIL czy nawet nawigację dla kierowcy. Wszystkie przystanki zametra i zatramwajów są adekwatnie oznaczone w terenie, pasażerowie mają do dyspozycji nawet drogowskazy. Przecież to nie jest żadne Sci-Fi, to nawet prawie nic oprócz dobrej woli nie kosztuje
Można też posiłkować się też liniami autobusowymi w inny sposób. Np. jeżeli metro jeździ w pętli Kabaty - Słodowiec, to naprawdę nie ma potrzeby żeby dowozówki do M1 kończyły trasę na Młocinach - z automatu powinny jeździć aż na Słodowiec.
Oczywiście - abyśmy się źle nie zrozumieli - w tym konkretnym przypadku nie postuluję wydłużania 733 z Okęcia na Plac Narutowicza w ramach organizacji komunikacji zastępczej. Ale gdyby np. zakręcało na Hynka zamiast na Okęciu, to myślę że już byłoby dla pasażerów ogromne ułatwienie dzięki możliwości przesiadki na ciąg poprzeczny.
Metro w Warszawie jeździ już 30 lat, o tramwajach lepiej nie mówić. Czemu wciąż w temacie doraźnej komunikacji zastępczej nadal panuje tak ogromna prowizorka, żeby nie napisać dosadniej - pierdolnik? Przecież liczba możliwości wyłączonych odcinków to nie jest x+1, jest to zasób ograniczony i powtarzalny. Dla każdej opcji można przecież przygotować wewnętrzny scenariusz postępowania, zamiast kilka razy w miesiącu lub nawet tygodniu łamać sobie głowę i szukać wody na pustyni. W Pradze każda brygada autobusowa ma wykaz ewentualnych linii zastępczych obsługujących każdy jeden poszczególny wyłączony odcinek. Przygotowane są wirtualne rozkłady jazdy, dzięki czemu każda hipotetyczna linia zastępcza ma z góry przygotowane zapowiedzi, SIL czy nawet nawigację dla kierowcy. Wszystkie przystanki zametra i zatramwajów są adekwatnie oznaczone w terenie, pasażerowie mają do dyspozycji nawet drogowskazy. Przecież to nie jest żadne Sci-Fi, to nawet prawie nic oprócz dobrej woli nie kosztuje
Kosztem przerwy kierowcy jak mniemam?Autobus Czerwon pisze: ↑11 lut 2025, 20:52Można też posiłkować się też liniami autobusowymi w inny sposób. Np. jeżeli metro jeździ w pętli Kabaty - Słodowiec, to naprawdę nie ma potrzeby żeby dowozówki do M1 kończyły trasę na Młocinach - z automatu powinny jeździć aż na Słodowiec.

A jakby Cię ściągnęli ze 157 z Gwiaździstej na Metro Młociny, to miałbyś rozkładową przerwę? Tak samo nie plus jeszcze musiałbyś na Młociny dojechać.reserved pisze: ↑12 lut 2025, 2:05Kosztem przerwy kierowcy jak mniemam?Autobus Czerwon pisze: ↑11 lut 2025, 20:52Można też posiłkować się też liniami autobusowymi w inny sposób. Np. jeżeli metro jeździ w pętli Kabaty - Słodowiec, to naprawdę nie ma potrzeby żeby dowozówki do M1 kończyły trasę na Młocinach - z automatu powinny jeździć aż na Słodowiec.![]()
Najlepsze jest to że on nawet półkursu nie zrobił tylko wyjechał z zajezdni i nawalił. Rezerwa 4409 włączyła się z opóźnieniem 15min. od Szwedzkiej

A kierowcy są tacy chętni żeby pracować dłużej że nie wiem. Większość Ci odmówi.Autobus Czerwon pisze: ↑11 lut 2025, 20:52W niektórych przypadkach można też zaproponować kierowcom kończącym pracę (domyślnie - dodatek), czy nie chcą popracować chwilę dłużej.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1