Wypadki i awarie - 2025

Moderator: vernalisadonis

ODPOWIEDZ
Walas
Posty: 17354
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 11 lut 2025, 8:04

R-9 Chełmska pisze:
11 lut 2025, 7:50
7329 9/523 zdefektował przy Pomniku Lotnika. Zjeżdża na sztywnym holu na R3
Rezerwa 8566.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Michalk001
Posty: 1233
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 11 lut 2025, 10:23

Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.

Georg
Posty: 6489
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 lut 2025, 11:49

Michalk001 pisze:
11 lut 2025, 10:23
Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
A co się stało? Kolizja, awaria?

Mateusz950
Posty: 776
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 11 lut 2025, 12:15

Georg pisze:
11 lut 2025, 11:49
Michalk001 pisze:
11 lut 2025, 10:23
Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
A co się stało? Kolizja, awaria?
Zerwanie sieci trakcyjnej na skrzyżowaniu Grójecka/Banacha/Bitwy Warszawskiej 1920 r.
Wszystkie linie jeżdżące przez to skrzyżowanie skrócono do Naruciaka.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Walas
Posty: 17354
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 11 lut 2025, 13:15

Michalk001 pisze:
11 lut 2025, 10:23
Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
W miarę szybko ogarnęli linie Za Tramwaj
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Jurand
Posty: 1483
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 11 lut 2025, 13:17

Walas pisze:
11 lut 2025, 13:15
Michalk001 pisze:
11 lut 2025, 10:23
Pół Ochoty pozbawione komunikacji przez zatrzymanie tramwajów. Brawo debilne pomysły ZTM o likwidacji wszystkich autobusów z okolic Bitwy Warszawskiej.
W miarę szybko ogarnęli linie Za Tramwaj
Szkoda że kosztem innych pasażerów, zdejmując wozy z innych linii (wnioskuję oczywiście podpierając się twoimi wypisówkami w odpowiednim temacie :brawo: ).

Walas
Posty: 17354
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 11 lut 2025, 14:34

Jurand pisze:
11 lut 2025, 13:17
Walas pisze:
11 lut 2025, 13:15

W miarę szybko ogarnęli linie Za Tramwaj
Szkoda że kosztem innych pasażerów, zdejmując wozy z innych linii (wnioskuję oczywiście podpierając się twoimi wypisówkami w odpowiednim temacie :brawo: ).
Przecież od x lat tak jest że wozy na "za metro" czy "za tramwaj" zdejmuję się z innych linii(pętli) w pobliżu, więc nie wiem o co Tobie chodzi.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Georg
Posty: 6489
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 lut 2025, 14:52

Walas pisze:
11 lut 2025, 14:34
Jurand pisze:
11 lut 2025, 13:17

Szkoda że kosztem innych pasażerów, zdejmując wozy z innych linii (wnioskuję oczywiście podpierając się twoimi wypisówkami w odpowiednim temacie :brawo: ).
Przecież od x lat tak jest że wozy na "za metro" czy "za tramwaj" zdejmuję się z innych linii(pętli) w pobliżu, więc nie wiem o co Tobie chodzi.
Też nie wiem. Sztuczne bicie piany.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2140
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 11 lut 2025, 16:42

1926 :arrow: 07(A)/135 Ok godz. 7:00 zabrany na dyszlu z Pl. Hallera przez pogotowie #300. To już drugie holowanie tego wozu.

alojz
Posty: 2759
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 11 lut 2025, 18:25

Walas pisze:
11 lut 2025, 14:34
Przecież od x lat tak jest że wozy na "za metro" czy "za tramwaj" zdejmuję się z innych linii(pętli) w pobliżu, więc nie wiem o co Tobie chodzi.
Może pora w końcu to choćby częściowo zmienić...

Georg
Posty: 6489
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 lut 2025, 18:48

W jaki sposób?

Autobus Czerwon
Posty: 4456
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 lut 2025, 20:52

W niektórych miastach wystawia się np. kilka rezerw czynnych, zawsze powinni być też rezerwowi kierowcy na zajezdni. W niektórych przypadkach można też zaproponować kierowcom kończącym pracę (domyślnie - dodatek), czy nie chcą popracować chwilę dłużej.

Można też posiłkować się też liniami autobusowymi w inny sposób. Np. jeżeli metro jeździ w pętli Kabaty - Słodowiec, to naprawdę nie ma potrzeby żeby dowozówki do M1 kończyły trasę na Młocinach - z automatu powinny jeździć aż na Słodowiec.

Oczywiście - abyśmy się źle nie zrozumieli - w tym konkretnym przypadku nie postuluję wydłużania 733 z Okęcia na Plac Narutowicza w ramach organizacji komunikacji zastępczej. Ale gdyby np. zakręcało na Hynka zamiast na Okęciu, to myślę że już byłoby dla pasażerów ogromne ułatwienie dzięki możliwości przesiadki na ciąg poprzeczny.

Metro w Warszawie jeździ już 30 lat, o tramwajach lepiej nie mówić. Czemu wciąż w temacie doraźnej komunikacji zastępczej nadal panuje tak ogromna prowizorka, żeby nie napisać dosadniej - pierdolnik? Przecież liczba możliwości wyłączonych odcinków to nie jest x+1, jest to zasób ograniczony i powtarzalny. Dla każdej opcji można przecież przygotować wewnętrzny scenariusz postępowania, zamiast kilka razy w miesiącu lub nawet tygodniu łamać sobie głowę i szukać wody na pustyni. W Pradze każda brygada autobusowa ma wykaz ewentualnych linii zastępczych obsługujących każdy jeden poszczególny wyłączony odcinek. Przygotowane są wirtualne rozkłady jazdy, dzięki czemu każda hipotetyczna linia zastępcza ma z góry przygotowane zapowiedzi, SIL czy nawet nawigację dla kierowcy. Wszystkie przystanki zametra i zatramwajów są adekwatnie oznaczone w terenie, pasażerowie mają do dyspozycji nawet drogowskazy. Przecież to nie jest żadne Sci-Fi, to nawet prawie nic oprócz dobrej woli nie kosztuje

reserved
Posty: 14837
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lut 2025, 2:05

Autobus Czerwon pisze:
11 lut 2025, 20:52
Można też posiłkować się też liniami autobusowymi w inny sposób. Np. jeżeli metro jeździ w pętli Kabaty - Słodowiec, to naprawdę nie ma potrzeby żeby dowozówki do M1 kończyły trasę na Młocinach - z automatu powinny jeździć aż na Słodowiec.
Kosztem przerwy kierowcy jak mniemam? :shock:

fraktal
Posty: 5811
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 lut 2025, 2:18

reserved pisze:
12 lut 2025, 2:05
Autobus Czerwon pisze:
11 lut 2025, 20:52
Można też posiłkować się też liniami autobusowymi w inny sposób. Np. jeżeli metro jeździ w pętli Kabaty - Słodowiec, to naprawdę nie ma potrzeby żeby dowozówki do M1 kończyły trasę na Młocinach - z automatu powinny jeździć aż na Słodowiec.
Kosztem przerwy kierowcy jak mniemam? :shock:
A jakby Cię ściągnęli ze 157 z Gwiaździstej na Metro Młociny, to miałbyś rozkładową przerwę? Tak samo nie plus jeszcze musiałbyś na Młociny dojechać.

Walas
Posty: 17354
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 12 lut 2025, 3:17

konri pisze:
11 lut 2025, 16:42
1926 :arrow: 07(A)/135 Ok godz. 7:00 zabrany na dyszlu z Pl. Hallera przez pogotowie #300. To już drugie holowanie tego wozu.
Najlepsze jest to że on nawet półkursu nie zrobił tylko wyjechał z zajezdni i nawalił. Rezerwa 4409 włączyła się z opóźnieniem 15min. od Szwedzkiej -> PKP Olszynka Grochowska
Autobus Czerwon pisze:
11 lut 2025, 20:52
W niektórych przypadkach można też zaproponować kierowcom kończącym pracę (domyślnie - dodatek), czy nie chcą popracować chwilę dłużej.
A kierowcy są tacy chętni żeby pracować dłużej że nie wiem. Większość Ci odmówi.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ