Prorok Glonojad?
Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Ale chodzi Ci o dojazd z centrum Warszawy akurat do Ursusa Północnego, Factory i ratusza ursuskiego? Przecież dużo szybciej jest KM i SKM (do Ursusa). A z Chrościckiego w te miejsca jeździ 194.
Pozdrawiam
Z Ochoty, Włoch, z miejsc skąd do SKMki jest daleko...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Wydłużmy 521 do Ursus Ratusz
Ze skrajności w skrajność? Przyjmując twoją skrajność to powinniśmy wyrzucić 191, 187, 517 a nawet i samo 127 bo "jadą w okolicy kolei" i cały Ursus i Włochy zastąpić dowozówkami do najbliższej SKMki/WKD.
Co do samego 127:
- Z jednej strony - zakończenie 127 (czy czegokolwiek z Chrościckiego) przy bardziej atrakcyjnym celu (Factory, punkt przesiadkowy na wielkie osiedle) byłoby lepsze niż Nowe Włochy gdzie nawet przesiadki w 177 są niezbyt wygodne.
- Z drugiej - pchanie 127 w zabetonowane skrzyżowanie przy Factory prawdopodobnie rozbiłoby jakąkolwiek regularność tej linii. Więc dopóki wyjazd z Traktorzystów/Szamot będzie zakorkowany (a zanosi się że już zawsze) to nie widzę tego wydłużenia.
Jednak z tyłu głowy trzeba pamiętam, że same Szamoty warto będzie dowozić gdzieś więcej niż do Metra Karolin - i jak już tu padało, naturalnym kierunkiem jest PKP Włochy. Bo oferta na PKP Ursus Północny nie nadąży jeszcze długo za deweloperami
Co do samego 127:
- Z jednej strony - zakończenie 127 (czy czegokolwiek z Chrościckiego) przy bardziej atrakcyjnym celu (Factory, punkt przesiadkowy na wielkie osiedle) byłoby lepsze niż Nowe Włochy gdzie nawet przesiadki w 177 są niezbyt wygodne.
- Z drugiej - pchanie 127 w zabetonowane skrzyżowanie przy Factory prawdopodobnie rozbiłoby jakąkolwiek regularność tej linii. Więc dopóki wyjazd z Traktorzystów/Szamot będzie zakorkowany (a zanosi się że już zawsze) to nie widzę tego wydłużenia.
Jednak z tyłu głowy trzeba pamiętam, że same Szamoty warto będzie dowozić gdzieś więcej niż do Metra Karolin - i jak już tu padało, naturalnym kierunkiem jest PKP Włochy. Bo oferta na PKP Ursus Północny nie nadąży jeszcze długo za deweloperami
Nie wydaje mi się, żeby ursuski ratusz oraz p.o. Ursus Północny były celem dla dużej liczby pasażerów z Ochoty (być może trochę więcej osób z Ochoty odwiedza outlet Factory). Poza tym zauważ, proszę, że 127 Ochotę mija właściwie bokiem i jedzie wzdłuż kolei - nie spełnia zatem warunku lepszej dostępności dla mieszkańców Ochoty, którzy mają daleko do SKM/KM.
Być może dla Starych Włoch takie wydłużenie 127 do Ursus-Ratusz byłoby jakąś wartością dodaną, ale linia jadąca z miasta i wpadająca w korek przy ursuskim ratuszu grzeszyłaby wielką nieregularnością.
Pozdrawiam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27723
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No więc tak, jak ktoś na Ochocie ma daleko do SKMki, to raczej ma też daleko do 127. 127 fajnie byłoby kiedyś wydłużyć, ale gdyby istniało przedłużenie Mikowej do Licencyjnej pod torami LK3, ale to raczej bardzo odległa perspektywa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36943
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A tam to dla kogo?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Z profilu jednego z radnych:


Wiaty przystankowe na Wschodu Słońca już stoją
185 - najlepsza linia w mieście!
Jakie jest obecnie wykorzystanie przystanków PKP WKD Al. Jerozolimskie dla 228?
Gdy jadę 208 to na PKP WKD Al. Jerozolimskie 05 widać 1-5 czekających na 228
I właśnie niedawno stowarzyszenie Bezpieczny i Zielony Ursus stworzyło petycję o utrzymanie tymczasowej trasy 127
