Komunikacja miejska we Włochach

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6480
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 lut 2025, 11:28

Glonojad pisze:
13 lut 2025, 13:50
Niebezpieczne jest takie przedłużenie, jeszcze się komuś spodoba :P
Prorok Glonojad?

rudy
Posty: 1824
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 14 lut 2025, 12:12

wincenty pisze:
14 lut 2025, 11:23
Bardzo podoba mi się tymczasowe wydłużenie 127 do pętli Ursus-Ratusz, dzięki czemu zyskuje się sensowny dojazd od strony miasta do stacji Ursus Północny, Outletu i ratusza dzielnicy - nie mogłoby zostać to tak na stałe?
Ale chodzi Ci o dojazd z centrum Warszawy akurat do Ursusa Północnego, Factory i ratusza ursuskiego? Przecież dużo szybciej jest KM i SKM (do Ursusa). A z Chrościckiego w te miejsca jeździ 194.
Pozdrawiam

wincenty
Posty: 1668
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 14 lut 2025, 15:27

rudy pisze:
14 lut 2025, 12:12
wincenty pisze:
14 lut 2025, 11:23
Bardzo podoba mi się tymczasowe wydłużenie 127 do pętli Ursus-Ratusz, dzięki czemu zyskuje się sensowny dojazd od strony miasta do stacji Ursus Północny, Outletu i ratusza dzielnicy - nie mogłoby zostać to tak na stałe?
Ale chodzi Ci o dojazd z centrum Warszawy akurat do Ursusa Północnego, Factory i ratusza ursuskiego? Przecież dużo szybciej jest KM i SKM (do Ursusa). A z Chrościckiego w te miejsca jeździ 194.
Z Ochoty, Włoch, z miejsc skąd do SKMki jest daleko...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

wojtor
Posty: 680
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 14 lut 2025, 16:51

Wydłużmy 521 do Ursus Ratusz

Gdynianin
Posty: 690
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 14 lut 2025, 17:07

Ze skrajności w skrajność? Przyjmując twoją skrajność to powinniśmy wyrzucić 191, 187, 517 a nawet i samo 127 bo "jadą w okolicy kolei" i cały Ursus i Włochy zastąpić dowozówkami do najbliższej SKMki/WKD.

Co do samego 127:
- Z jednej strony - zakończenie 127 (czy czegokolwiek z Chrościckiego) przy bardziej atrakcyjnym celu (Factory, punkt przesiadkowy na wielkie osiedle) byłoby lepsze niż Nowe Włochy gdzie nawet przesiadki w 177 są niezbyt wygodne.
- Z drugiej - pchanie 127 w zabetonowane skrzyżowanie przy Factory prawdopodobnie rozbiłoby jakąkolwiek regularność tej linii. Więc dopóki wyjazd z Traktorzystów/Szamot będzie zakorkowany (a zanosi się że już zawsze) to nie widzę tego wydłużenia.

Jednak z tyłu głowy trzeba pamiętam, że same Szamoty warto będzie dowozić gdzieś więcej niż do Metra Karolin - i jak już tu padało, naturalnym kierunkiem jest PKP Włochy. Bo oferta na PKP Ursus Północny nie nadąży jeszcze długo za deweloperami

rudy
Posty: 1824
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 17 lut 2025, 8:44

wincenty pisze:
14 lut 2025, 15:27
rudy pisze:
14 lut 2025, 12:12

Ale chodzi Ci o dojazd z centrum Warszawy akurat do Ursusa Północnego, Factory i ratusza ursuskiego? Przecież dużo szybciej jest KM i SKM (do Ursusa). A z Chrościckiego w te miejsca jeździ 194.
Z Ochoty, Włoch, z miejsc skąd do SKMki jest daleko...
Nie wydaje mi się, żeby ursuski ratusz oraz p.o. Ursus Północny były celem dla dużej liczby pasażerów z Ochoty (być może trochę więcej osób z Ochoty odwiedza outlet Factory). Poza tym zauważ, proszę, że 127 Ochotę mija właściwie bokiem i jedzie wzdłuż kolei - nie spełnia zatem warunku lepszej dostępności dla mieszkańców Ochoty, którzy mają daleko do SKM/KM.
Być może dla Starych Włoch takie wydłużenie 127 do Ursus-Ratusz byłoby jakąś wartością dodaną, ale linia jadąca z miasta i wpadająca w korek przy ursuskim ratuszu grzeszyłaby wielką nieregularnością.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27723
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 lut 2025, 10:56

No więc tak, jak ktoś na Ochocie ma daleko do SKMki, to raczej ma też daleko do 127. 127 fajnie byłoby kiedyś wydłużyć, ale gdyby istniało przedłużenie Mikowej do Licencyjnej pod torami LK3, ale to raczej bardzo odległa perspektywa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36943
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 lut 2025, 11:00

fik pisze:
17 lut 2025, 10:56
No więc tak, jak ktoś na Ochocie ma daleko do SKMki, to raczej ma też daleko do 127. 127 fajnie byłoby kiedyś wydłużyć, ale gdyby istniało przedłużenie Mikowej do Licencyjnej pod torami LK3, ale to raczej bardzo odległa perspektywa.
A tam to dla kogo?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27723
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 lut 2025, 11:12

Dla mieszkańców bloków, które tam powstaną w ciągu najbliższych paru lat.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Gdynianin
Posty: 690
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 26 mar 2025, 1:04

Z profilu jednego z radnych:

Obrazek

5556
Posty: 2598
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 26 mar 2025, 1:57

Wiaty przystankowe na Wschodu Słońca już stoją
185 - najlepsza linia w mieście!

Walas
Posty: 17347
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 mar 2025, 7:01

5556 pisze:
26 mar 2025, 1:57
Wiaty przystankowe na Wschodu Słońca już stoją
Stoją od kilku miesięcy.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

KM
Posty: 197
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 26 mar 2025, 8:08

Jakie jest obecnie wykorzystanie przystanków PKP WKD Al. Jerozolimskie dla 228?

wojtor
Posty: 680
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 26 mar 2025, 10:50

Gdy jadę 208 to na PKP WKD Al. Jerozolimskie 05 widać 1-5 czekających na 228

ConecteM
Posty: 61
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 27 mar 2025, 10:13

Georg pisze:
14 lut 2025, 11:28
Glonojad pisze:
13 lut 2025, 13:50
Niebezpieczne jest takie przedłużenie, jeszcze się komuś spodoba :P
Prorok Glonojad?
I właśnie niedawno stowarzyszenie Bezpieczny i Zielony Ursus stworzyło petycję o utrzymanie tymczasowej trasy 127 :P

ODPOWIEDZ