Quo vadis, MZA?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Wszyscy wiemy jak to się skończy 
W przypadku Chełmskiej to mijasz się z prawdą, tam teren został oddany siostrom.Autobus Czerwon pisze: ↑13 sty 2025, 12:56Akurat likwidację Chełmskiej czy Inflanckiej dosyć łatwo uzasadnić: atrakcyjne grunty w centrum (lub prawie centrum) szkoda marnować na zajezdnie. Ale czemu Stalowa będąca jakby nie patrzeć też niemal w funkcjonalnym centrum powstała tak stosunkowo późno i jeszcze do tego zaorano położoną w lepszym do tego celu miejacu Pożarową, która w dodatku w momencie likwidacji miała ledwie 23 lata - to jest dla mnie naprawdę zagadka.
Jakim znowu siostrom?

Cytat za Wikipedią: „22 listopada 2006 roku odbyła się licytacja, która rozpoczęła się od kwoty 95 mln zł. Wygrał ją hiszpański deweloper Sando Inmobiliaria, przebijając ING Real Estate, licytując 371 mln 450 tys. zł - czyli około 7,2 tys. zł za m² gruntu. Była to rekordowa cena gruntu w Warszawie.”
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27023
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kościół w deweloperkę to na zajezdni Piaseczno się bawił OIDP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4446
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jeżeli prawidłowo identyfikuję działkę po R-12 to nadal stoi pusta (podobnie zresztą jak po R-9).
Jakem jechał w zeszłym miesiącu 131 Czerniakowską, to już się jakąś budowlą betoną zapełniało. Ale nie pamiętam, czy fragment, czy cała działka.
W każdym razie głównym powodem wcześniejszego zakończenia kontraktu w Warszawie podawanym przez Michalczewską były kłopoty z pozyskaniem paliwa gazowego przez wojnę na Ukrainie. I to by się rzeczywiście potwierdzało. Dziwnym trafem gdy MZA przejęło zajezdnię wraz z instalacją, problem zniknął, bo gaz przestał być rosyjski. To dziwna zbieżność.
Najlepiej zesrać się i na kota zwalić.fraktal pisze: ↑14 sty 2025, 9:31W każdym razie głównym powodem wcześniejszego zakończenia kontraktu w Warszawie podawanym przez Michalczewską były kłopoty z pozyskaniem paliwa gazowego przez wojnę na Ukrainie. I to by się rzeczywiście potwierdzało. Dziwnym trafem gdy MZA przejęło zajezdnię wraz z instalacją, problem zniknął, bo gaz przestał być rosyjski. To dziwna zbieżność.
Gaz był, tylko cena wysoka i trzeba było płacić.
Raczej bliżej początku przetargu kierowcy jeździli na Prądzyńskiego tankować, bo taniej było kierowcą nadgodziny zapłacić, niż u siebie wozy tankować
Widzę w aplikacji, że dziś zajezdnia R-1 się odważyła i wystawiła dwa elektryczne solarisy na 251. Czy tylko ja myślę, że jest coś nie tak, gdy jedna zajezdnia wystawia 18-letnie wozy na miasto, a druga trzyma pod płotem 7- letnie wozy, bo nie ma pomysłu na ich wykorzystanie? I co najgorsze, Woronicza ma dostać jeszcze więcej elektryków, żeby grzały ławę. Najwyżej niech przejeżdżają chociaż jedną zmianę, skoro innego pomysłu nie ma.
Ale Stalowa też nie ma pomysłu co zrobić ze swoimi najnowszymi elektrykami, w weekendy wystawia je tylko na 106. Na 12 wozów tylko 4 pojazdy w ruchu, bo na jednej z brygad przegubowy diesel. Minimalnie lepiej będzie od przyszłego weekendu, gdy wróci częstotliwość co 15 minut, ale nadal połowa elektryków będzie stała w zajezdni...
To te 12-metrowe elektryki nie miały przejeżdżać całych zmian?
Wystarczyło dać Ostrobramskiej nowy tabor, 946 na R3 cisnął całodniowe brygady po długie kilometry....
Żart oczywiście, ale lepiej nie będzie. Czasem mam wrażenie, że UE na siłę wciska elektryki, żeby zniszczyć transport publiczny
Żart oczywiście, ale lepiej nie będzie. Czasem mam wrażenie, że UE na siłę wciska elektryki, żeby zniszczyć transport publiczny

Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ktoś wspominał o przejęciu 178 przez R13 i wysłanie tam elektryczek solowych, czyżby plan rozszedł się po kościachashir pisze: ↑16 lut 2025, 12:55Ale Stalowa też nie ma pomysłu co zrobić ze swoimi najnowszymi elektrykami, w weekendy wystawia je tylko na 106. Na 12 wozów tylko 4 pojazdy w ruchu, bo na jednej z brygad przegubowy diesel. Minimalnie lepiej będzie od przyszłego weekendu, gdy wróci częstotliwość co 15 minut, ale nadal połowa elektryków będzie stała w zajezdni...
