Nie wiem, czy nie jest tam za wąsko.
Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36113
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Jedno to szerokość i w szczególności zachodzenie na skręcie w burtę tramwaju w drugą stronę, drugie to sygnalizator dla takiego autobusu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Kiedyś się dałoEmyl pisze:A Ratuszową nie można by było po torowisku walić i w prawo dać w fazie dla 20?
Można też przez Pl.Hallera jeździć, już pewnie byłoby szybciej niż na skręcie.
Albo dopuścić skręt w lewo dla autobusów za Pl.Wileńskim.
W sobotę po 18 w krótkim odstępie przyjechało 509 na -34, drugie na -20 a zaraz za nimi zbliżało się jedno na -5 i nie miało zamiaru stać na lewym pasie.
ŁK
-
adamrozbicki
- Posty: 202
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
W sobotę z Gocławia do Targowej -34? To gdzie on tam stoi w korku?Łukasz pisze: ↑13 mar 2025, 19:51Kiedyś się dałoEmyl pisze:A Ratuszową nie można by było po torowisku walić i w prawo dać w fazie dla 20?![]()
Można też przez Pl.Hallera jeździć, już pewnie byłoby szybciej niż na skręcie.
Albo dopuścić skręt w lewo dla autobusów za Pl.Wileńskim.
W sobotę po 18 w krótkim odstępie przyjechało 509 na -34, drugie na -20 a zaraz za nimi zbliżało się jedno na -5 i nie miało zamiaru stać na lewym pasie.
Może to kumulacja z poprzednich kółek. Chyba już wszyscy stracili nadzieję, że ta linia wróci w takcie co 10 min...
Poza samym lewoskrętem przy Wileńskim może dojść kwestia stylu jazdy podczas całej trasy - kto jeździ ambitnie złapie -5, a kto nie to -20. Jeśli ktoś nieambitny jeździ za ambitnym to zgarnia tłumy z dwóch kursów i wymiana pasażerska trwa wieki. Do tego dochodzą wątpliwej jakości przerwy, które trzeba sztucznie wydłużać, by zrobić piętnastki.adamrozbicki pisze: ↑14 mar 2025, 0:39W sobotę z Gocławia do Targowej -34? To gdzie on tam stoi w korku?Łukasz pisze: ↑13 mar 2025, 19:51
Kiedyś się dało![]()
Można też przez Pl.Hallera jeździć, już pewnie byłoby szybciej niż na skręcie.
Albo dopuścić skręt w lewo dla autobusów za Pl.Wileńskim.
W sobotę po 18 w krótkim odstępie przyjechało 509 na -34, drugie na -20 a zaraz za nimi zbliżało się jedno na -5 i nie miało zamiaru stać na lewym pasie.
Nie wiem, jaka była przyczyna. Wymiany to jasne, Wileński czy Rondo Starzyńskiego zwłaszcza m. Przy Żeraniu już byli odwrotnie. Dochodzą jeszcze przystanki na żądanie.
ŁK
Eee tam nic nowego. Ta linia jest w miarę punktualnie pomiędzy 04:50 a 06:00. Potem jest loteria. W niedzielę bywa że jeździ planowo. To wtedy jest cud. Najgorzej z 509 jest po południu. Korki w kierunku Gocławia, korki w kierunku Winnicy i rozkład idzie w ....Łukasz pisze: ↑13 mar 2025, 19:51Kiedyś się dałoEmyl pisze:A Ratuszową nie można by było po torowisku walić i w prawo dać w fazie dla 20?![]()
Można też przez Pl.Hallera jeździć, już pewnie byłoby szybciej niż na skręcie.
Albo dopuścić skręt w lewo dla autobusów za Pl.Wileńskim.
W sobotę po 18 w krótkim odstępie przyjechało 509 na -34, drugie na -20 a zaraz za nimi zbliżało się jedno na -5 i nie miało zamiaru stać na lewym pasie.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę 
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Mamy 2025 rok, a na skrzyżowaniu z 4 pasami ruchu na wlocie i wydzielonym torowiskiem tramwajowym jedynym sposobem przyspieszenia transportu zbiorowego jest łamanie przepisów przez kierowcę.
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4472
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Sposobów na przyspieszenie autobusów jest ogólnie naprawdę mnóstwo, tylko po prostu w Warszawie po prostu nikomu na tym nie zależy. Co jest o tyle zabawne że autobusy często pełnią rolę magistralą jak w przypadku 509 właśnie, a nie niemal wyłącznie dowozową.
Jak się te linie magistralna zrobi co 15 minut, to nawet nie będęla tak bardzo parami jeździć.Autobus Czerwon pisze:Sposobów na przyspieszenie autobusów jest ogólnie naprawdę mnóstwo, tylko po prostu w Warszawie po prostu nikomu na tym nie zależy. Co jest o tyle zabawne że autobusy często pełnią rolę magistralą jak w przypadku 509 właśnie, a nie niemal wyłącznie dowozową.
ŁK
W tym cały problem, że autobusy nie mają swojego gospodarza. Dobrze, że w TW komuś zależy bo byłoby to samo.
Nie wiem jak tam aktywność operatorów autobusowych ale to im powinno zależeć najbardziej.
O, rok po moim wpisie na forum temat przeniósł się do gazety
Autobusy dalej tkwią w korku, miesiące mijają i nie ma pomysłu na poprawę sytuacji.
Ja mam w sumiePiotrekP pisze:O, rok po moim wpisie na forum temat przeniósł się do gazetyAutobusy dalej tkwią w korku, miesiące mijają i nie ma pomysłu na poprawę sytuacji.
ŁK