Super argument
Absurdy rozkładowe
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Jak zwykle z czapy.
Ciekawe, czy są jeszcze Twoje posty sprzed lat na ten temat, bo o ile pamiętam miałeś dużo do powiedzenia o tym, że kierowcy Michalczewskiego nie wytracali kółek, tylko robili jak najwięcej kilometrów płatnych. Oczywiście moc silnika także pomagała w miwelowaniu opóźnień.
W porównaniu z takimi wozami jak A2xx, to elektryki drzwi zamykają pół godziny, a ruszają z miejsca jak pociąg towarowy.fraktal pisze: ↑17 mar 2025, 15:15Ciekawe, czy są jeszcze Twoje posty sprzed lat na ten temat, bo o ile pamiętam miałeś dużo do powiedzenia o tym, że kierowcy Michalczewskiego nie wytracali kółek, tylko robili jak najwięcej kilometrów płatnych. Oczywiście moc silnika także pomagała w miwelowaniu opóźnień.
Do tego był mniejszy bałagan na Trakcie Królewskim, mniej objazdów przez Centrum i nikt nie rozkopał całej Sobieskiego żeby budować tramwaj. Samo ładowanie tych wozów nie zajmuje dużo czasu. 10min jest wystarczające, a ładowanie na jednej z pętli można całkiem olać, bo na kółko wystarcza z dużym zapasem.
Ale był remont Krakowskiego Przedmieścia no i prawdziwe zimy ze śniegiem na ulicach. No i mamifestacje na TK. Zawsze jakieś utrudnienia się znalazły.konri pisze: ↑17 mar 2025, 23:06W porównaniu z takimi wozami jak A2xx, to elektryki drzwi zamykają pół godziny, a ruszają z miejsca jak pociąg towarowy.fraktal pisze: ↑17 mar 2025, 15:15
Ciekawe, czy są jeszcze Twoje posty sprzed lat na ten temat, bo o ile pamiętam miałeś dużo do powiedzenia o tym, że kierowcy Michalczewskiego nie wytracali kółek, tylko robili jak najwięcej kilometrów płatnych. Oczywiście moc silnika także pomagała w miwelowaniu opóźnień.
Do tego był mniejszy bałagan na Trakcie Królewskim, mniej objazdów przez Centrum i nikt nie rozkopał całej Sobieskiego żeby budować tramwaj. Samo ładowanie tych wozów nie zajmuje dużo czasu. 10min jest wystarczające, a ładowanie na jednej z pętli można całkiem olać, bo na kółko wystarcza z dużym zapasem.
-
michael112
- Posty: 3143
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4469
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jak widać są 2 szkoły: jedne miasta budują tramwaj na swoim deptaku, inne wycinają autobusy przez większość roku.
Na 136 wrzucono elektryki bez zmiany rozkładów w DS dzięki czemu na Ostroroga gdzie nie ma ładowarki dla 136 są postoje po 24 minuty, a na Natolinie po 16 minut. Dodatkowo, ładowarki są przy słupku Natolin płn 06, a rozkład i naklejka wciąż na 08 
- ZielonyJamnik
- Posty: 1497
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Dodajmy jeszcze, że ładowarka działa w trybie 200kW, a nie 400kW jak na Szczęśliwicach
Mkną po koleinach zielone jamniki... 
O zmianie rozkładu dla mówi się już dawno, może wreszcie zrobią to kompleksowo
ŁK
-
Stary Pingwin
- Posty: 5990
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mam pytanie do zorientowanych. Dwie brygady 189, jadące na ostatniego z Osiedla Górczewska, kończą na Metro Służew. Dalej do zajezdni czy przejście na nocne?
miłośnik 13N
Do zajezdni Woronicza, na 189 nic nie ma łączonego z nocnymi.Stary Pingwin pisze: ↑07 maja 2025, 9:26Mam pytanie do zorientowanych. Dwie brygady 189, jadące na ostatniego z Osiedla Górczewska, kończą na Metro Służew. Dalej do zajezdni czy przejście na nocne?
-
Stary Pingwin
- Posty: 5990
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dziękuję za info, tak mnie zainteresowało na Osiedlu Górczewska, a nie zdążyłem zapytać kierowcy.
miłośnik 13N
Wcześniej były do Ronda Unii Europejskiej ale wydłużyli do Metra Służew.Stary Pingwin pisze: ↑07 maja 2025, 9:26Mam pytanie do zorientowanych. Dwie brygady 189, jadące na ostatniego z Osiedla Górczewska, kończą na Metro Służew. Dalej do zajezdni czy przejście na nocne?
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1