Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 17 mar 2025, 12:36

fraktal pisze:
17 mar 2025, 11:01
Kierowcy Michalczewskiego jeździli z minimalnymi przerwami i nie bylo żadnego wytrącania kółek.
Super argument 👍
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 mar 2025, 12:54

Jak zwykle z czapy.

fraktal
Posty: 5433
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 17 mar 2025, 15:15

Flash8222 pisze:
17 mar 2025, 12:54
Jak zwykle z czapy.
Ciekawe, czy są jeszcze Twoje posty sprzed lat na ten temat, bo o ile pamiętam miałeś dużo do powiedzenia o tym, że kierowcy Michalczewskiego nie wytracali kółek, tylko robili jak najwięcej kilometrów płatnych. Oczywiście moc silnika także pomagała w miwelowaniu opóźnień.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 1150
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 17 mar 2025, 23:06

fraktal pisze:
17 mar 2025, 15:15
Flash8222 pisze:
17 mar 2025, 12:54
Jak zwykle z czapy.
Ciekawe, czy są jeszcze Twoje posty sprzed lat na ten temat, bo o ile pamiętam miałeś dużo do powiedzenia o tym, że kierowcy Michalczewskiego nie wytracali kółek, tylko robili jak najwięcej kilometrów płatnych. Oczywiście moc silnika także pomagała w miwelowaniu opóźnień.
W porównaniu z takimi wozami jak A2xx, to elektryki drzwi zamykają pół godziny, a ruszają z miejsca jak pociąg towarowy.
Do tego był mniejszy bałagan na Trakcie Królewskim, mniej objazdów przez Centrum i nikt nie rozkopał całej Sobieskiego żeby budować tramwaj. Samo ładowanie tych wozów nie zajmuje dużo czasu. 10min jest wystarczające, a ładowanie na jednej z pętli można całkiem olać, bo na kółko wystarcza z dużym zapasem.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7059
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 mar 2025, 12:09

Dawne ITSy to otwierały i zamykały drzwi w locie w ogóle ;)

fraktal
Posty: 5433
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 18 mar 2025, 12:15

konri pisze:
17 mar 2025, 23:06
fraktal pisze:
17 mar 2025, 15:15

Ciekawe, czy są jeszcze Twoje posty sprzed lat na ten temat, bo o ile pamiętam miałeś dużo do powiedzenia o tym, że kierowcy Michalczewskiego nie wytracali kółek, tylko robili jak najwięcej kilometrów płatnych. Oczywiście moc silnika także pomagała w miwelowaniu opóźnień.
W porównaniu z takimi wozami jak A2xx, to elektryki drzwi zamykają pół godziny, a ruszają z miejsca jak pociąg towarowy.
Do tego był mniejszy bałagan na Trakcie Królewskim, mniej objazdów przez Centrum i nikt nie rozkopał całej Sobieskiego żeby budować tramwaj. Samo ładowanie tych wozów nie zajmuje dużo czasu. 10min jest wystarczające, a ładowanie na jednej z pętli można całkiem olać, bo na kółko wystarcza z dużym zapasem.
Ale był remont Krakowskiego Przedmieścia no i prawdziwe zimy ze śniegiem na ulicach. No i mamifestacje na TK. Zawsze jakieś utrudnienia się znalazły. :)

michael112
Posty: 3143
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 18 mar 2025, 13:28

konri pisze:
17 mar 2025, 23:06
mniej objazdów przez Centrum
Te niekończące się, a trwające od 20 lat weekendowe wyłączenia TK są absurdem. Cieszę się że w tej chwili mamy spokój, ale to są tylko 3 miesiące spokoju w roku, zaraz znowu się zacznie.

Autobus Czerwon
Posty: 4469
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 mar 2025, 13:38

Jak widać są 2 szkoły: jedne miasta budują tramwaj na swoim deptaku, inne wycinają autobusy przez większość roku.

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 maja 2025, 10:25

Na 136 wrzucono elektryki bez zmiany rozkładów w DS dzięki czemu na Ostroroga gdzie nie ma ładowarki dla 136 są postoje po 24 minuty, a na Natolinie po 16 minut. Dodatkowo, ładowarki są przy słupku Natolin płn 06, a rozkład i naklejka wciąż na 08 😂

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 02 maja 2025, 14:47

Dodajmy jeszcze, że ładowarka działa w trybie 200kW, a nie 400kW jak na Szczęśliwicach
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 maja 2025, 16:40

O zmianie rozkładu dla mówi się już dawno, może wreszcie zrobią to kompleksowo
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 maja 2025, 9:26

Mam pytanie do zorientowanych. Dwie brygady 189, jadące na ostatniego z Osiedla Górczewska, kończą na Metro Służew. Dalej do zajezdni czy przejście na nocne?
miłośnik 13N

mb112
Posty: 1383
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 07 maja 2025, 9:32

Stary Pingwin pisze:
07 maja 2025, 9:26
Mam pytanie do zorientowanych. Dwie brygady 189, jadące na ostatniego z Osiedla Górczewska, kończą na Metro Służew. Dalej do zajezdni czy przejście na nocne?
Do zajezdni Woronicza, na 189 nic nie ma łączonego z nocnymi.

Stary Pingwin
Posty: 5990
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 maja 2025, 9:45

Dziękuję za info, tak mnie zainteresowało na Osiedlu Górczewska, a nie zdążyłem zapytać kierowcy.
miłośnik 13N

Walas
Posty: 6763
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 07 maja 2025, 16:18

Stary Pingwin pisze:
07 maja 2025, 9:26
Mam pytanie do zorientowanych. Dwie brygady 189, jadące na ostatniego z Osiedla Górczewska, kończą na Metro Służew. Dalej do zajezdni czy przejście na nocne?
Wcześniej były do Ronda Unii Europejskiej ale wydłużyli do Metra Służew.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ