Jedna niewiele, ale od 14 grudnia ma być 8 par i z czasem przejazdu jak EIP (bez trasy okrężnej przez Zawiercie), co więcej pociągi będą kończyły na Płaszowie.Łukasz pisze: ↑15 wrz 2025, 9:16Pewnie jakaś drobnaashir pisze:https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/ ... kowem.html
Czyżby pierwsza reakcja na wejście RegioJet na trasę Warszawa - Kraków?Co może zdziałać jedną para pociągów o losowej godzinie? Nic
![]()
O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
A nawet trzy promocje, bo jeszcze będą bilety po 1 zł dla seniorów na przejazdy 20 października dowolnym pociągiem z siatki PKP Intercity.ashir pisze: ↑12 wrz 2025, 17:40PKP Intercity szykuje na październik dwie promocje, pierwsza będzie skierowana dla uczniów, studentów, doktorantów i nauczycieli, w ramach której zaoferuje bilety za 1 zł na dowolne połączenie w dniu 14 października na pociągi TLK, IC, EIC, EIP, a druga to promocyjny kurs Pendolino 18 października na trasie: Warszawa - Zakopane - Warszawa i bilety za 1 zł dla każdego na przejazd w 2 klasie EIP z Warszawy/Krakowa do Nowego Targu/Zakopanego lub w drugą stronę. Akcja promocyjne Pendo za złotówkę jest związana z tym, że w nowym rozkładzie będzie tam docierała jedna para EIP, podobne wydłużenie tylko sezonowe będzie również do Ustki.![]()
Nie widzę tego pendolino do Zakopanego w rozkładach
Już chyba powinni go umieścić 
ŁK
To samo co kiedyś z monopolem telekomuny zrobił NOM: pokazać, że można taniej.
Mnie tylko brakuje odpowiedniej kampanii medialnej z odlatującym pałacem kultury w żółtych barwach RegioJeta
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
No właśnie, za 2 dni start połączeń, a zapełnienie tragiczne. Dużo lepsze ma LeoExpress na kursy startujące od marca, na kurs inauguracyjny już od dawna zostały ostatnie miejsca, później na kwiecień, maj też jest przyzwoicie. Może to kwestia biletów za 8 zł do Krakowa i za 48 zł do Pragi, ale na pewno też zaproszenia mediów na promocyjny kurs, które same już zadbały o reklamę firmy. Na portalach społecznościowych też wrzucił posty LeoExpress. A RegioJet jakby nie zależało na reklamowaniu swoich usług. Sprzedaż biletów rozpoczęli raptem tydzień przed pierwszym kursem i bez jakiegoś rozgłosu. Zwykły Kowalski raczej się nie dowie o nowym przewoźniku. Liczą na pocztę pantoflową? Trochę mi to przypomina strategię FlixBusa, który również po dziś w dużym stopniu (ale jest już trochę lepiej) nie potrafi się chwalić nowymi połączeniami, promocjami itd., co PolskiBus miał opanowane do perfekcji i przynosiło to zakładane rezultaty.
Dzięki
ŁK
Regiojet chyba mam założenie, że przez pierwszy okres się nie wychyla, bo wie że będzie dużo wtop. W sumie rozsądnie. Intercity mocno chwali nowe połączenia (jak połączenia Praga-Gdańsk) a później najmniejsza wpadka czy opóźnienie są rozdmuchiwane. Może to najmądrzejsza strategia? Zobaczymy.ashir pisze: ↑16 wrz 2025, 11:33No właśnie, za 2 dni start połączeń, a zapełnienie tragiczne. Dużo lepsze ma LeoExpress na kursy startujące od marca, na kurs inauguracyjny już od dawna zostały ostatnie miejsca, później na kwiecień, maj też jest przyzwoicie. Może to kwestia biletów za 8 zł do Krakowa i za 48 zł do Pragi, ale na pewno też zaproszenia mediów na promocyjny kurs, które same już zadbały o reklamę firmy. Na portalach społecznościowych też wrzucił posty LeoExpress. A RegioJet jakby nie zależało na reklamowaniu swoich usług. Sprzedaż biletów rozpoczęli raptem tydzień przed pierwszym kursem i bez jakiegoś rozgłosu. Zwykły Kowalski raczej się nie dowie o nowym przewoźniku. Liczą na pocztę pantoflową? Trochę mi to przypomina strategię FlixBusa, który również po dziś w dużym stopniu (ale jest już trochę lepiej) nie potrafi się chwalić nowymi połączeniami, promocjami itd., co PolskiBus miał opanowane do perfekcji i przynosiło to zakładane rezultaty.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Chyba największą wpadkę jaką mogą zaliczyć to defekt taboru, bo raczej będzie problem z zorganizowaniem zastępczego transportu. 
Taksówkę dla tych 2 osób to jakoś ogarnąashir pisze:Chyba największą wpadkę jaką mogą zaliczyć to defekt taboru, bo raczej będzie problem z zorganizowaniem zastępczego transportu.
ŁK
No nie wiem. Pytanie czy mają już wystarczająco ludzi? Czy jak maszynista zaśpi to jest zastępstwo itd.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Do 1 pary Warszawa - Kraków miałoby im brakować ludzi? Od 14 grudnia ma być 8xKraków, 6xPoznań, 3xGdynia, 1xPraga/Wiedeń to rzeczywiście wtedy może być wyzwanie, ale teraz? W ogóle, gdzie będzie miał zaplecze RegioJet w Polsce?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36106
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Moim zdaniem łatwiej o zastępstwo przy większej liczbie kursów.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Na pewno, bo koszty rezerwy rozłożą się na więcej połączeń a tu dla bezpieczeństwa należałoby de facto mieć pod telefonem drugie tyle ludzi co w taborze (ew. może założoną obsadę podwójną, która w razie czego zredukuje się sama).
A jak właściwie wygląda od strony prawnej dorywcza praca maszynisty? Pracodawcy nie zabraniają okazjonalnie pracować w innej firmie? Można jechać nowym typem pociągu/lokomotywy po prowizorycznym szkoleniu czy musi być jakieś długie i z pokwitowaniem?
A jak właściwie wygląda od strony prawnej dorywcza praca maszynisty? Pracodawcy nie zabraniają okazjonalnie pracować w innej firmie? Można jechać nowym typem pociągu/lokomotywy po prowizorycznym szkoleniu czy musi być jakieś długie i z pokwitowaniem?