fik pisze: ↑29 paź 2025, 18:07
Yelonker pisze: ↑29 paź 2025, 12:15
Widać już w rozkładach, że 225 zatrzyma się w ZP "Rondo Granzowa" trzy razy. Nie ma żadnego planu reorganizacji przystanków po północnej stronie torów?
Zaryzykuję tezę, że biorąc pod uwagę zagospodarowanie terenu w tym rejonie, reorganizacja powinna polegać na likwidacji.
Całkowita likwidacja przystanków poza wiaduktem nie przejdzie, bo jak W Niedalekiej Przyszłości™ powstanie tam przystanek kolejowy, to jakby jakąś linię poprowadzono prosto Strażacką, to w ogóle nie miałaby przy nim przystanku. Natomiast oczywiście powinno być tam po jednym przystanku na każdym wylocie ronda, bo wokół jest zupełne nic.
Przypuszczam że układ z parą na Chełmżyńskiej i na Strażackiej powstał również z myślą o linii prosto Strażacką i uniknięcia przechodzenia przez przejazd kolejowy w celu przesiadki na linie na Chełmżyńskiej, ale nawet nie doczekał, a pasażerów 225 czeka potrójne wietrzenie autobusu na stałym przystanku pośrodku niczego (no dobra, może podwójne, bo na wiadukcie jeszcze ludzie mogą wsiadać z południowej strony torów).