Komunikacja cmentarna

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2808
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 03 lis 2025, 12:01

Tutaj chodzi pewnie, żeby było luźno w pojeździe.
A od strony dw. Gdańskiego mimo wszystko trochę osób jedzie.

Ja sobie też kiedyś zastosuję taki dojazd z tym metrem i tramwajem od drugiej strony.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lis 2025, 12:22

vernalisadonis pisze:
03 lis 2025, 12:01
Ja sobie też kiedyś zastosuję taki dojazd z tym metrem i tramwajem od drugiej strony.
Relatywnie sporo osób już tak się przesiadło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lis 2025, 16:21

Wieczorem większość linii nawet jak w ciągu dnia łapało opóźnienia to wracało już do swojego rozkładu. Wyjątkiem było 114, które nawet o 20 miało 41 minut opóźnienia. Poza krótkimi postojami (13 i 16 minut) trasa Pułkowa i Wójcickiego stoi w korkach. Czy nie warto skrócić autobusu na dwa dni do pętli M. Młociny?

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lis 2025, 17:54

Żubrowa i Dzierżoniowska to pustkowie nie jest....

BrdzJkb
Posty: 389
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 03 lis 2025, 18:16

Podzielić na dwie części i po sprawie.

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lis 2025, 18:33

BrdzJkb pisze:
03 lis 2025, 18:16
Podzielić na dwie części i po sprawie.
Też o tym myślałem.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 1451
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 03 lis 2025, 18:39

Tylko trzeba jeszcze autobusy mieć. 114 na krótszej trasie z usunięciem jednej brygady też średnio by ciągnęło za sprawą zatorów na Broniewskiego, w okolicach Chodeckiej i wiecznie loteryjnej S8. A na 114f bez co najmniej trzech brygad bym nie zaczynał.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lis 2025, 19:54

Akurat w tym roku to były dwa dni i można wyrzeźbić jakieś Z14 Metro Młociny >UKSW >M.Młociny co pół godziny. Tylko czy to ma głębszy sens? Pominąć kwestię wpychania dwóch linii na terminal.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1737
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 03 lis 2025, 20:25

Koledzy dobrze wyczuli intencje komunikacyjne starszego Pana. Zwłaszcza, że podróżuje z małżonką. Gniecenie się w tramwajach czy autobusach to nie wchodzi w grę przy naszym stanie zdrowia. Ważnym punktem w podróży jest stacją metra Bródno z niezwykle zadbanym kibelkiem.... Za darmo!
Idiokracja nas otacza

Georg
Posty: 6201
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lis 2025, 20:45

Paweł D. pisze:
03 lis 2025, 19:54
Akurat w tym roku to były dwa dni i można wyrzeźbić jakieś Z14 Metro Młociny >UKSW >M.Młociny co pół godziny. Tylko czy to ma głębszy sens? Pominąć kwestię wpychania dwóch linii na terminal.
Też myślę, że nie ma. Przecież punktualność takiej linii byłaby nieosiągalna. Szybciej jest dojść do Pułkowej albo do zajezdni Żoliborz.

ODPOWIEDZ