Trochę ciężko nie wjeżdżać, jak w rozkładzie jest wyznaczony tam przystanek.
Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2025
Moderator: Wiliam
Ciekawe czy 511 będzie zatrzymywać się przy Świderskiej, aby umożliwić przesiadkę na tramwaje do centrum. Zdecydowanie powinno... (skoro nie pojedzie na Marymont)Łukasz pisze: ↑08 lis 2025, 15:342 wygląda że będzie, a to 61 to ma nawet co 10 minut jeździć w międzyszcxycie a nie co 12person pisze: A jednak obie zastępcze tramwajowe przejadą przez Wisłę. Czy 2 będzie w ogóle kursować?
Pojawiły się też mapki dla każdej z okolic wyłączonych/affected stacji metra:https://www.wtp.waw.pl/newsy/2025/11/07/metro-202511/
Nowy design, IMHO dobry krok w stronę odświeżenia grafik.
czkolwiek ten żółty jest strasznie dominujący i z niewiadomych przyczyn nie zaznaczono przystanków tramwajowych (autobusowe mają kropki) - dlaczego?
Na Młociny jedzie się nie tylko do GalMłoku, nie tylko do metra (choć, nie oszukujmy się, głównie w tym celu), ale też by przesiąść się w stronę Bielan/Bemowa/Woli... Propozycja by w drodze z Tarchodworów na Bemowo przesiadać się w 6 przy cmentarzu, a później zrobić to ponownie pod hutą jest... interesująca.
(szczególnie w ustach kogoś, kto onegdaj narzekał, że windy w M1 są niekiedy tylko z jednej strony i korzystający z nich muszą nakładać drogi... niemniej i tak nie wiem, czy 2 co 8' to nie za często, ale jakiś standard częstotliwości mimo wszystko powinien być w tym mieście...)
To zawsze można zmienić, poprzedni jest 100 m wcześniej
ŁK
Za bardzo szufladkujesz ludzi i ich cele podróży tylko po to by udowodnić, że na 61 jest za mało niskiej podłogi bo być moze skorzystasz z tej linii.
Poza tym w tym dniu w szczycie 2 nie będzie kursować częściej niż 61 a w skali całego dnia nawet rzadziej.
Gratuluję zachowania powagi. Przy takim pomyślę mi się cisną troche brzydsze słowa
Masz w ogole jakiś racjonalny powód dla którego wg Ciebie powinno byc łączenie 17 z 76 (którego nie będzie)?

Przecież 2 nie będzie jeździła częściej niż 61, skąd taki wniosek?
Chyba musiałby jeździć po Mokotowie (ale to w sumie dodatkowa linia), bo odcinek Goworka - Mehoffera ma wspólny z 76, które w 100% jest niskopodłogowe. Zdecydowanie sztuczny problem.
To że jakaś linia na podobnej trasie jest w stu procentach niskopodłogowa mie znaczy, że druga może być w 90 procentach wysokopodłogowa, gdy raczej obie powietrza nie będą wozić, hdy zastępują metro o częstotliwości zazwyczaj około 2:30 przy dłuższych niż tramwaj składach. Aha - mie wiedziałem, że nadrobienie jednego przystanku, by dotrzeć z Tarchodworów na M Młociny przesiadając się w 6, jest takie straszne, zwłaszcza że podróż do centrum tramwajem czy autobusem będzie niestety dużo dłuższa niż metrem na co dzień, ale to narzekania jakoś nie powoduje w toku dyskusji.
Ode mnie to tyle w temacie.
Ode mnie to tyle w temacie.
Ale wiesz, że oni to zamykają na 3 dni a nie na pół roku?
ŁK
1. Przecież to nie jest kwestia jednego przystanku, tylko trzech, plus przejście między przystankami, plus czekanie na tramwaj powrotny.fraktal pisze: ↑10 lis 2025, 2:37Aha - mie wiedziałem, że nadrobienie jednego przystanku, by dotrzeć z Tarchodworów na M Młociny przesiadając się w 6, jest takie straszne, zwłaszcza że podróż do centrum tramwajem czy autobusem będzie niestety dużo dłuższa niż metrem na co dzień, ale to narzekania jakoś nie powoduje w toku dyskusji.
Ode mnie to tyle w temacie.
2. Mieszasz dojazd do centrum z dojazdem w inne rejony miasta - wskazano, że jeśli ktoś wtedy będzie jechał na Młociny, to prędzej, by dojechać na Bielany, Bemowo i Wolę, a nie do metra jako takiego.
2a. Jeśli dojazd tramwajem będzie dłuższy, to o czym tu dyskutować, na co narzekać? Inaczej się nie da przecież. Nota bene dojazd z Winnicy do Centrum wg RJ będzie trwał 42 minuty, czyli całe 10 minut dłużej niż z użyciem metra…
3. "Nie wiedziałem, że nadrobienie jednego przystanku" - ja też nie wiedziałem, że przejście z jednej głowicy stacji na drugą głowicę w celu dotarcia do windy bywa tak ciężkie.
4. Tak, to prawda - trochę bijemy się o pietruszkę, bo ten stan będzie trqwał całe 3 dni, z czego 8-minutowa dwójka będzie tylko przez jeden.
Nikt nie zauważył w rozkładach grubych objazdów na najbliższy weekend?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czemu skracają Pralkę do Narutowicza (podłączanie BW1920?) i wyłączają Wilanów (16 na Sielce, zawieszone 11 i 14)? Puławska pewnie wyłączona przez podłączanie Rakowieckiej?
BTW - śmieszne to słabe 31 przy braku 18...
[EDIT]Oh my, Wilanów wyłączony, ale od środka - 16 na Sielce, mokry sen wielu ludzi spełni się!
BTW - śmieszne to słabe 31 przy braku 18...
[EDIT]Oh my, Wilanów wyłączony, ale od środka - 16 na Sielce, mokry sen wielu ludzi spełni się!
-
Krzysiek_S
- Posty: 4672
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A za tydzień etap II,czyli podłączenia Rakowieckiej tym razem do Alei Niepodległości ?. Chyba teraz podłączają Banacha, a Bitwy jeszcze nie ?.
8 brygad bez dostępu do świata? Czy więcej?person pisze:Czymu skracają Pralkę do Narutowicza (podłączanie BW1920?) i wyłączają Wilanów (16 na Sielce, zawieszone 11 i 14)? Puławska pewnie wyłączona przez podłączanie Rakowieckiej?
BTW - śmieszne to słabe 31 przy braku 18...
[EDIT]Oh my, Wilanów wyłączony, ale od środka - 16 na Sielce, mokry sen wielu ludzi spełni się!
I 19 coraz bliżej Rakowieckiej (Kielecka)
ŁK
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
9 brygad w pętli.Łukasz pisze: ↑19 lis 2025, 15:458 brygad bez dostępu do świata? Czy więcej?person pisze:Czymu skracają Pralkę do Narutowicza (podłączanie BW1920?) i wyłączają Wilanów (16 na Sielce, zawieszone 11 i 14)? Puławska pewnie wyłączona przez podłączanie Rakowieckiej?
BTW - śmieszne to słabe 31 przy braku 18...
[EDIT]Oh my, Wilanów wyłączony, ale od środka - 16 na Sielce, mokry sen wielu ludzi spełni się!
I 19 coraz bliżej Rakowieckiej (Kielecka)
Muszę przyznać, że śmiesznie wyglądają te warianty dojazdowe z dopiskiem _FIK(cyjny), nawet mając wiedzę dlaczego tak to zrobiono, a nie inaczej. W ramach wiedzy bezużytecznej odległość między R-3 a Sielcami/Miasteczkiem Wilanów to 10 m
Mówisz, że busman nie obsługuje braku zajezdni?AdamKlocusky pisze:9 brygad w pętli.
Muszę przyznać, że śmiesznie wyglądają te warianty dojazdowe z dopiskiem _FIK(cyjny), nawet mając wiedzę dlaczego tak to zrobiono, a nie inaczej. W ramach wiedzy bezużytecznej odległość między R-3 a Sielcami/Miasteczkiem Wilanów to 10 m
Może to Fik_ander
Jeszcze jedno, 31 za nie potrzeba silniejszej chyba, w weekend 31 zwykle i tak nie jeździ, poza tym czwórka będzie
ŁK
