Modernizacja Linii Średnicowej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 17 lis 2025, 20:03

Bywalec pisze:
17 lis 2025, 19:39
Nie ma żadnej wyliczanki kogo nie dotyczy.
W takim razie natychmiast autobusy do wycofania
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lis 2025, 20:03

ZielonyJamnik pisze:
17 lis 2025, 19:11
Paweł D. pisze:
17 lis 2025, 19:03

Swoją drogą ciekawe czy ZTM ma plan awaryjny gdyby ten wiadukt jednak odmówił definitywnie współpracy.
Jakoś wątpię...
Zresztą, co tu wymyśleć. Tylko nakładka od strony Towarowej i jakaś linia dwukierunkowa typu 74 i pasażerowie by się musieli przejść


Ciekawe ile zajęła by odbudowa wiaduktu w 24h trybie pracy. Może wtedy by dało radę w miarę to ogarnąć.
Tu nie będzie prostej odbudowy bo stary wiadukt nie zgrywa się z nowymi torami na dole. Trzeba zaprojektować coś kompletnie innego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 lis 2025, 20:35

Bywalec pisze:
17 lis 2025, 18:41
Bywalec pisze:
08 wrz 2025, 11:37


Dzisiejsza Wyborcza donosi, ze stan wiaduktu na Towarowej znacząco się pogorszył i urzędnicy stwierdzili, ze nie można juz dłużej czekać na przeciągający sie remont średnicy. Nie mniej dalej brak jakichkolwiek wiążących deklaracji.
Na wiadukcie pojawiły się znaki zakazu wjazdu dla pojazdów cięższych niż 3,5t. Jak to się ma do tramwajów kursujących tym wiaduktem? Autobusy - wprawdzie nocne, ale też tam się pojawiają. Jeszcze zaraz okaże się, że przekaż informacji między miejskimi spotkamy jest tak dobry, że ZTM nawet nie wie, że coś należałoby zrobić z tym fantem.
Co następne? Zwężenie z trzech pasów do jednego w każdą stronę by wiadukt wytrzymał do przebudowy średnicy? 🙂 Strop wiaduktu pod Emilką też już coraz bardziej pęka.

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 lis 2025, 21:45

Coby nie mówić, to ten wiadukt jest tak śmierdzącym jajem, że wszystkiego się można spodziewać. Jak i reszta średnicy której wszyscy się boją ruszyć.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 17 lis 2025, 22:12

A tam jeszcze jakiś podpór tymczasowych się nie da założyć?
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 lis 2025, 22:44

Już są. Podpory działają punktowo. Jak się zacznie cała konstrukcja sypać, to żadne popieranie nie pomoże. Ciekawe czy jest jakaś rzetelna ekspertyza stanu konstrukcji? Znaczy odważny który się pod zgodą na dalszą eksploatację podpisał.

Autobus Czerwon
Posty: 4469
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lis 2025, 23:30

Potem się skończy jak estakada nad rynkiem w Chorzowie xd

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 lis 2025, 7:23

Albo wiadukt w Jerozolimskich.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 18 lis 2025, 8:43

Albo most na Siennickiej lub Toruńskiej w Gdańsku.

mb112
Posty: 1383
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 18 lis 2025, 10:21

ZielonyJamnik pisze:
17 lis 2025, 20:03
Bywalec pisze:
17 lis 2025, 19:39
Nie ma żadnej wyliczanki kogo nie dotyczy.
W takim razie natychmiast autobusy do wycofania
Mówisz - masz:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/11/1 ... linii-n91/

Tylko co to zmienia w praktyce, przecież nie przez jedno N91 co godzinę w nocy ten wiadukt się rozsypuje, tylko przez setki tramwajów i tysiące samochodów przez cały dzień.

Łukasz
Posty: 11592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lis 2025, 10:26

Zmiana organizacji ruchu, hm.
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 3701
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 18 lis 2025, 10:46

mb112 pisze:
18 lis 2025, 10:21
ZielonyJamnik pisze:
17 lis 2025, 20:03


W takim razie natychmiast autobusy do wycofania
Mówisz - masz:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2025/11/1 ... linii-n91/

Tylko co to zmienia w praktyce, przecież nie przez jedno N91 co godzinę w nocy ten wiadukt się rozsypuje, tylko przez setki tramwajów i tysiące samochodów przez cały dzień.
Komunikat zamieszczony dziś (zgodnie z datą publikacji) o zmianie obowiązującej od wczoraj :lol:
Obrazek

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 lis 2025, 16:27

Obrazek Obrazek
Jakby kogoś interesowało jak to wygląda. Zdjęcia zrobione z narażeniem wolności ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24712
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lis 2025, 16:52

"Zrobiłem to dla Was, abyście Wy nie musieli."
Swoją drogą, mam wrażenie, że podpory w czasie wyłączenia Centralnej wymieniono na nowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5649
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 lis 2025, 17:15

Masz na myśli to metalowe? Oj chyba nie. Kolor ten sam, i widać ślady złuszczonej farby. Przyjrzyj się górze tej 2 i 3. No i tłuczeń nie ruszony (wiem, pod Dęblinem też nie był). Ale rąk uciąć sobie nie dam.

ODPOWIEDZ