Kiedy ja wszystko opisałem - zmniejszenie wariantów tras, wyeliminowanie linii teoretycznie stałych, które nie kursują wieczorami, weekendami i zawieszane są przy każdej możliwej okazji.Kiedyś na tut. forum obowiązywała zasada, że projekty należy uzasadniać i opisywać, co ma przynieść proponowana zmiana. To była niezła polityka, ale w sumie najbardziej brakuje mi etapu jeszcze wcześniejszego: definicji problemu do rozwiązania.
4 zastępuje 15/35, które przekierowane są na nowe mokotowskie odcinki.
5 (po poprawce z Młocin dla zapewnienia dojazdu z Żoliborza do Szpitala Bielańskiego) do Wilanowskiej to zastępstwo na Puławskiej jako jedna z dwóch podstawowych tam linii na całej długości.
7 główną linią al. Zielenieckiej - zachowanie relacji Dworca Wschodniego i Pragi przez most Poniatowskiego do Centrum. Dalej to trasa obecnego 22.
8 nowa linia obsługująca trasę przez Pole Mokotowskie. Zastępstwo za 13 na Woli (w tym dojazd do metro) i wspomożenie 33 na Wołoskiej (czego nie ma teraz)
9 to brak wariantów i stała wysoka częstotliwość.
11 trasa na Stegny jako zadośćuczynienie za pozbycie się pięćsetek
14 nowa trasą przez Pole Mokotowskie do Dworca Zachodniego
15 połączenie Wilanowa z Centrum i najbliższa pętla na północy (Potok)
17 podzielenie taśmociąga, a resztę przejmuje 33
20 to co pisałem - stałe, ciągłe połączenie Wschodniego z trasą WZ, a nie tak jak teraz nie ma jej po dwudziestej, w święta, zastępowana w wakacje.
21 to tramwajowa wersja 509, która pozwoli na przyspieszenie autobusu
23 zastępstwo za 4 na Żeraniu Wschodnim (podstawowa linia na północ od Annopolu bez wariantów 1)
25 podstawowa linia dla Włoch i Ochoty
28 przejęcie Grochowskiego odcinka po 6
35 Sielce w zastępstwie za 11 dostają linię do Centrum
48 zmiana oznaczenia z 31
Od tego jest forum, by móc przekazać swoje propozycje. Oczywiście są to tylko moje przelane myśli, ale jak tak bardzo krytycznie odpowiadacie, to szkoda cokolwiek pisać. Pozostaje dalej patrzeć na dodawane przystanki 509, jeżdżące stadami 112, 190 etc...


