Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Bankowym zrobi to samo, co teraz 32 robi na Kercelaku... tyle, że na Kercelaku na tory do skrętu miejsce jest (czy coś tam powinno w ogóle skręcać, to zupełnie inna sprawa).
Ja bym zrobił tak:
32 zamiast 43 przez Aleje
23 co 5 minut (a właściwie co 4-6, razem z 13 co 4-3-3).
Chociaż, gdy zostanie wydzielone torowisko na WZ, może byłby sens połączyć 32 z 20ką.
Ja bym zrobił tak:
32 zamiast 43 przez Aleje
23 co 5 minut (a właściwie co 4-6, razem z 13 co 4-3-3).
Chociaż, gdy zostanie wydzielone torowisko na WZ, może byłby sens połączyć 32 z 20ką.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie sądzę, by przyspieszenie ruchu trmawajów na MŚ-D spowodowało odpływ pasażerów z 25. Pojawienie się silnej 1 do Metra Dw. Gdański też tego nie spowodowało, więc nie liczyłbym no to i teraz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tyle, że przesiadki z trasy WZ są "lekko" ciekawsze niż z jedynki, no i docelów jest więcej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zobaczymy. Na tej zasadzie,to przecież nawet M2 nie odciąży 25...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z tym znacznie to bym nie przesadzał, zależy jeszcze, dokąd się jedzie...
Niemniej i tak musiałbym zobaczyć jakieś wyniki modelowe czy ankietowe, gdzie te źródła i cele podróży leżą.
Niemniej i tak musiałbym zobaczyć jakieś wyniki modelowe czy ankietowe, gdzie te źródła i cele podróży leżą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Proponuję jeszcze raz tę animację przejrzeć - wyłączają się zaraz za przystankiem Plac Zamkowy, w wydzielonej, (chyba) wzbudzanej podfazie świateł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Troska o Wolę i Bemowo jest zaiste godna pochwały Ale ja rozwiązanie widzę jedno: stopniowe wydzielanie buspasów (ewentualnie tram-bus pasów tam, gdzie dotąd torowiska nie są wydzielone) na zdecydowanej większości ciągów komunikacyjnych w Warszawie. Przynajmniej tych głównych. Np. na Świerczewskiego możnaby takowy wydzielić już od Młynarskiej, co wydaje się sensowne szczególnie, gdy się zauważy, iż Kercelak jest przekrojem, przez który przejeżdża w drodze do/z centrum pewnie z 50% wszystkich podróżujących z terenów Woli i Bemowa i jest naprawdę moco obciążony, w wielu relacjach.pawcio pisze:A mnie zastanawia jedno. Czy to nie spowoduje przesunięcia się korka z Most na Al. Solidarności i zamiast stać od tunelu do miśków będzie się stać od Kercelaka do Bankowego. W efekcie wszystkie teoretyczne zyski czasowe autobusów będzie można o kant dupy potłuc. Podobne zjawisko wystąpiło na Moście Poniatwoskiego po itworzeniu buspasa. Jedzie się mniej więcej tyle samo, ale stoi się od R. Waszyngtona do Wisłostrady, a nie od Kruczkowskiego do R. de Gaulle'a.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Po co sie od razu tak rzucać Świerczewski tak samo zapisał się na kartach historii naszego kraju jak Piłsudski czy Dmowski. I nic, ani nikt mu tego nie zabierze...Rosa pisze:SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.Dennis pisze:. na Świerczewskiego
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel