Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 24 sty 2006, 18:41

A może z 305 tak zrobić:

Wiatraczna-Grochowska-Płowiecka-Trakt Lubelski[ z powrotem:Floriana-Błękitna-
Widoczna-Płowiecka]-Zwoleńska-Żegańska-Pożaryńskiego-Kajki[może podjazd pod IK]
Kościuszkowców i albo Korkową-Potockich-Skrzyneckiego-Łysakowska-Korkowa lub Korkowa -Łysakowska-Skrzyneckiego-Potockich-Czecha-Powszechna-Skrzyneckiego albo jeszcze inaczej.Z pętlą w Marysinie lub na Strusia.

Linia 305 posłużyła by jako wzmocnienie okresowe całodzienne- kursujące w dniach powszednich- dla linii 142 i 115 na najbardziej obciązonych odcinkach.
Marysin-Międzylesie na 115 była wtyczka i 142 Zerzeń-Wiatraczna.
Wtedy zmiana rozkładów 142,702 i 115.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 25 sty 2006, 10:36

142 jest bardzo nieregularne jeśli chodzi o rozkład, niestabilne jeśli chodzi o frekwencję i obsługa wozami wielkopojemnymi też jakby przypadkowa.

Trzeba tę linię ustabilizować :) bez ciągnięcia 305 na Wiatrak, bo to wiele za dużo.
142 - częstotliwość: 20/30/30 - równe odstępy czasowe, uniezależnienie od niepewnego 702,
obsługa - tylko solówki.
Przeguby niech przejdą na 502, bo ponoć i tak 502 ma być tylko wielkopojemne ze względu na nieobliczalne potoki TŁ.
305 zaś można połączyć ze 161 w jedną linię ogólnowawerską.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 25 sty 2006, 10:44

Andrzej pisze:142 jest bardzo nieregularne jeśli chodzi o rozkład, niestabilne jeśli chodzi o frekwencję i obsługa wozami wielkopojemnymi też jakby przypadkowa.

Trzeba tę linię ustabilizować :) bez ciągnięcia 305 na Wiatrak, bo to wiele za dużo.
142 - częstotliwość: 20/30/30 - równe odstępy czasowe, uniezależnienie od niepewnego 702,
obsługa - tylko solówki.
Przeguby niech przejdą na 502, bo ponoć i tak 502 ma być tylko wielkopojemne ze względu na nieobliczalne potoki TŁ.
305 zaś można połączyć ze 161 w jedną linię ogólnowawerską.
A może wogóle 702 zakrańcować w Falenicy :-k Wtedy dowozimy Otwock do wzmocnionego i skoordynowanego 142 oraz do, również skoordynowanej, SKMki. Tylko trzebaby się zastanowić jak go skierować w Falenicy. Proponuję bezpostojowo przez Olecką, jak 146 (z podjazdem na pętlę przed wjechaniem wgłąb Falenicy, w Olecką).

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 25 sty 2006, 12:14

pawcio pisze:Potworek straszny, ale w tym szaleństwie jest metoda. W DP jest do dyspozycji aż 6 całek, a więc bardzo dużo. Gorzej w DŚ, gdzie zostają tylko dwie całki ze 161.
Najlepsza byłaby trasa uproszczona, w obie strony przez Marysin.
Z Falenicy tak jak teraz nie byłoby podjazdu pod samą przychodnię.
W drugą stronę byłby jednokierunkowy podjazd, ale od drugiej strony: (...), Kościuszkowców, Korkowa, Łysakowska, Skrzyneckiego, Potockich, Czecha, zjazd z wiaduktu i dalej swoją trasą.
Trasa w takim wariancie to 80 minut w jedną stronę i 77 minut w drugą stronę.
Czas przejazdu można jednak ściąć spokojnie z 5 minut (mniej więcej tyle wcześniej przyjeżdża 305), przerobiając wszystkie przystanki na żądanie poza: Błota, Bysławska, Kosodrzewiny, Olecka, Falenica, PKP Falenica, PKP Miedzeszyn, Mozaikowa, PKP Radość, Pomologiczna, PKP Międzylesie, Zwoleńska, Trakt Lubelski, Skrzyneckiego, Strusia,
Trawiasta, Łysakowska, Potockich, Sezam, Marysin, Instytut Kardiologii,
Pożaryskiego, Zbójna Góra

Jakie częstotliwości udałoby się "wyciągnąć" przy 6 wozach w dzień powszedni i 2 w weekend..?

[ Dodano: 2006-01-25, 12:18 ]
dennis pisze:
Andrzej pisze:142 jest bardzo nieregularne jeśli chodzi o rozkład, niestabilne jeśli chodzi o frekwencję i obsługa wozami wielkopojemnymi też jakby przypadkowa.

Trzeba tę linię ustabilizować :) bez ciągnięcia 305 na Wiatrak, bo to wiele za dużo.
142 - częstotliwość: 20/30/30 - równe odstępy czasowe, uniezależnienie od niepewnego 702,
obsługa - tylko solówki.
Przeguby niech przejdą na 502, bo ponoć i tak 502 ma być tylko wielkopojemne ze względu na nieobliczalne potoki TŁ.
305 zaś można połączyć ze 161 w jedną linię ogólnowawerską.
A może wogóle 702 zakrańcować w Falenicy :-k Wtedy dowozimy Otwock do wzmocnionego i skoordynowanego 142 oraz do, również skoordynowanej, SKMki. Tylko trzebaby się zastanowić jak go skierować w Falenicy. Proponuję bezpostojowo przez Olecką, jak 146 (z podjazdem na pętlę przed wjechaniem wgłąb Falenicy, w Olecką).
Otwock i Józefów chcą chyba mieć bus bezpośrednio na Grochów, do Wiatracznej. Warszawie też może zależy żeby warszawiacy mogli dojeżdżać do szpitali w Otwocku z jakiegoś dobrego punktu przesiadkowego w Wawie.
Jakaś zmiana trasy albo kasacja pewnie w końcu nastąpi, ale póki co Otwock woli przedłużać umowę i walczyć o jeden dodatkowy kurs po południu..
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 25 sty 2006, 14:57

Andrzej pisze:142 jest bardzo nieregularne jeśli chodzi o rozkład, niestabilne jeśli chodzi o frekwencję i obsługa wozami wielkopojemnymi też jakby przypadkowa.

Trzeba tę linię ustabilizować :) bez ciągnięcia 305 na Wiatrak, bo to wiele za dużo.
142 - częstotliwość: 20/30/30 - równe odstępy czasowe, uniezależnienie od niepewnego 702,
obsługa - tylko solówki.
Przeguby niech przejdą na 502, bo ponoć i tak 502 ma być tylko wielkopojemne ze względu na nieobliczalne potoki TŁ.
305 zaś można połączyć ze 161 w jedną linię ogólnowawerską.
Cieszy te 502 ,wzrasta atrakcyjność puntu przesiadkowego przy Trakcie Lubelskim i myśle że ludzie się przekonują, bo troche ludzi przechodzi z 305 do linii 125.....,a jakby to była stała linia to jeszcze bardziej by się przekonali-zmienili nawyki,chociaż zdaje sobie sprawe że 161 to troche potworek w takiej formie jak proponujecie,chociaż są tego plusy wzmocnienie linii 115 i 142.
A jaką częstotliwość proponujecie dla 161?może taką 20/30/20/40/30,tak samo 142/20/30/40/20/30.I jakby jeszcze 115 tak samo to byłoby super ,chociaż brygad by zbrakło 8-[ .A i 147 wywalenie z Radości.A więc 161 2 brygady,305 3,147 jedna,115 jest 5+1 wtyczka poranna,142-6.

[ Dodano: 2006-01-25, 20:09 ]

www.zdm.waw.pl/?view=09020900&przetarg=551
Chodzi tutaj o ulice Lucerny ,a więc plotki okazały się prawdą. =D>
A więc można typować jaką linie tam puścić.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 01 lut 2006, 0:48

zastanawiam się bo w zasadzie to byłby dobry pomysł gdyby trasę linii 183 wydłużyć

183 WIATRACZNA :arrow: ... Zielona - Korkowa - Kościuszkowców - Kajki :arrow: INSTYTUT KARDIOLOGII

zmiana ta
:arrow: nie powoduje w dni świąteczne dodatkowych brygad - postoje na Wiatracznej są około 30 minutowe sama trasa na Marysin 27-31 minut trwa
w dni robocze chyba potrzebny byłby jeszcze jeden dodatek a poza godzinami szczytu ograniczyc czasowo postoje na pętli Wiatraczna
:arrow: z powodu protestów mieszkańców ulicy Brata Alberta a z drugiej strony starszych osób linię 183 skierowano na Marysin i jak wiadomo w tygodniu wozi powietrze a w soboty i niedziele do 3 - 5 osób
:arrow: wydłużając ja do Instytutu Kardiologii starsi mieszkańcy Marysina Wesołej i nawet Sulejówka zyskają dowozówkę do waznej istytucji, z której korzystają w masowej ilości (sprawdzone)
:arrow: młodsi bo uczniowie anińskiego LO zyskaja połączenie z/do domu (Wesoła, Marysin a nawet kilku z Sulejówka)

wtedy 115 można dac na trasę
115 ... - Łukowska - Ostrobramska - Płowiecka - Czecha - Kajki ...
bo i tak na odcinku Ostrobramska - przez Marysin naokoło - Kajki wozi powietrze

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 01 lut 2006, 2:09

Wtedy samotne na Marsa i al. Komandosów 514 musiało by raz - kursować częściej ze względu na Nowy Rembertów, dwa - przystawać na przystankach Rekrucka, Marsa-Las i na Pocisku :-k W mojej opinii jest to posunięcie mało opłacalne.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 01 lut 2006, 2:11

zaciszanin pisze:Wtedy samotne na Marsa i al. Komandosów 514 musiało by raz - kursować częściej ze względu na Nowy Rembertów, dwa - przystawać na przystankach Rekrucka, Marsa-Las i na Pocisku :-k W mojej opinii jest to posunięcie mało opłacalne.
nie nie nie
nie tak
może poprawei , że przez Nowy Rembertów i Marysin do Instytutu - zwykłe wydłużenie

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 01 lut 2006, 2:24

Robert 514 pisze:przez Nowy Rembertów i Marysin do Instytutu - zwykłe wydłużenie
Taka trasa nie zyska uznania wśród pasażerów. A linia stanie się kolejnym po 305, potworkiem w tym rejonie.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 01 lut 2006, 2:31

zaciszanin pisze:
Robert 514 pisze:przez Nowy Rembertów i Marysin do Instytutu - zwykłe wydłużenie
Taka trasa nie zyska uznania wśród pasażerów. A linia stanie się kolejnym po 305, potworkiem w tym rejonie.
no nie wiem czy dobrze piszesz
jak narazie to sie przesiadają na Marysinie w 115 i potem ida na piechotę dysząc
a co do 305 to też z przychodmni odsyłaja nas wszystkich na Strusia ale tam juznei wymagajmy nic
ale 183 myslę, że się sprawdzi tymbardziej, że nei zmieni to liczby obsady

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 01 lut 2006, 9:48

Jeśli mogę się pokusić o ocenę to przyznaję, że podoba mi się i tym pomysłem powinno się zainteresować Instytut w porozumieniu z odpowiednimi władzami terenowymi. Co prawda z Wiatracznej do Instytutu trasa byłaby nie prosta ale mamy wiele przykładów linii "pokręconych" (np.152).
Ponadto podoba mi się pomysł linii, który masz w podpisie (407 albo 402) z modyfikacją aby była to linia typu 1xx docierająca do Zielonej na ul.Brata Alberta.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 01 lut 2006, 10:39

Robert 514 pisze:zastanawiam się bo w zasadzie to byłby dobry pomysł gdyby trasę linii 183 wydłużyć

183 WIATRACZNA :arrow: ... Zielona - Korkowa - Kościuszkowców - Kajki :arrow: INSTYTUT KARDIOLOGII
(...)
Hmn... były już pomysły wydłużania 183 na różne sposoby do Wawra, ale...
-> jak teraz te "masy ludzi", których nie zauważyłem, radzi sobie jeżdżąc z Rembertowa, Wesołej i Sulejówka do IK?
-> 183 jeździ pustawe na przedłużonym odcinku, ale w Wawie jest tyle muchowozowych tras, że ten w niczym nie odstaje od nich.
-> czy wydłużenie ul. Brata Alberta jest już na pewno nierealne?
-> i najważniejsze - na Alpejską nie wjedzie przegub, co najwyżej ITS, a linia do IK powinna jeździć Czecha i Płowiecką.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 01 lut 2006, 16:26

Generalnie pomysł nienajgorszy, ale obawiam się, ze większosc ludzi korzystająca ze 115 na odcinku Kajki-Kościuszkowców chce dotrzec w głąb Anina i Międzylesia, a nie tylko do Instytutu. Wiem, że jest przesiadka, ale niemniej. Z drugiej strony samo Kościuszkowców traci w miarę normalne połączenie z Wiatrakiem i Marsa. Chociaż znowu pojawia się argument przesiadek.

Najlepiej najpierw skonsultowac z Insytutem czy jest tym zainteresowany. I czy jest możliwosc zrobienia tam pętli. Chociaż ulicznej.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

patryk148
Posty: 547
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 01 lut 2006, 18:16

raczej 183 wyciagnac do starej milosnej po trasie 137. 137 do likwidacji z wyciagnieciem 173 do dw.wschodni lubelska.

a 305 ucalodziennic, ale od pkp rembertow - przez zielona marysin potockich strusia trakt patriotow lucerny wabrzeska kadetow do goclawia

sama trasa ucalodziennego 305 nie jest doskonala ale nalezaloby mysle w ten sposob pokkombinowac. brygady z likwidowanego 137

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 01 lut 2006, 19:33

A może 151 o zmniejszonej częstotliwości 15/25/15/30.
Na trasie:

Emili Plater............-Bora-Komorowskiego-Nowo-Bora jak kto woli-Kadetów-Wąbrzeska-Lucerny-Widoczna-Błękitna-Floriana-Trakt Lubelski -Płowiecka-wiadukt-Sejmikowa-Wydawnicza-tu różne warianty do uzgodnienia-Korkowa-Zielona-Nowy Rembertów-Pkp Rembertów.

183 wydłużamy do Starej Miłosnej,173 nieco zwiększamy częstotliwość,137 -Kościuszkowców,Kajki do IK lub likwidacja.
410 zmiana trasy ,połączenie z 507,poprawa częstotliwości.
305 likwidacja linii.
Tylko ciekawe co na to frakcja Gocławska i Wesoła. :twisted: :wink:
A na odcinku Nowo-Bora-Kadetów-wąbrzeska-Lucerny będą i tak dwie linie tylko jeszcze nie wiem do końca jakie, więc nic nie mówiłem. 8-[

Zablokowany