Modernizacja trasy Warszawa - Łódź

Moderator: JacekM

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 gru 2006, 19:07

piotram pisze:Tory są zrobione od Rogowa do Koszulek - tam pociąg już osiąga maksymalną prędkość.
Maksymalną dla lokomotywy EU/EP07 :P Bo na wyremontowanym odcinku szlakowa wynosi/będzie wynosić 160km/h.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 30 gru 2006, 19:12

Flash8222 pisze:Maksymalną dla lokomotywy EU/EP07 :P Bo na wyremontowanym odcinku szlakowa wynosi/będzie wynosić 160km/h.
No wiadomo... chyba że jakimś cudem ósemka się trafi (ale to też nie 160)...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 30 gru 2006, 19:14

hmm... no za parę miesięcy pojawią się pierwsze ED74 :>
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 01 sty 2007, 18:39

Flash8222 pisze:wynosi/będzie wynosić
Na pewnoe nie tak szybko...
Podnoszą szlakową, jak już wszystko na konkretnym odcinku jest gotowe, tak więc zarówno tory, sieć trakcyjna, jak i wszystkie przejazdy (niestrzeżone musza być zlikwidowane, bądź przerobione na przejazdy kat. B conajmniej), SRK (w tym SBL czterostawna) ew. po zakończeniu całości Asdek gdzieś wsadzą czy też urządzenia odstraszające zwierzęta. Dopiero potem podnoszą szlakową... To się może zejść.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 03 sty 2007, 14:00

Z dniem 6/1 zostanie przywrócony podstawowy rozkłada jazdy pociągów.
http://www.pr.pkp.pl/img_in//regiony/lo ... dz6_01.pdf
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 03 sty 2007, 22:27

Znikają też te 2 pary pociągów Skierniewica-Warszawa, o których pisałeś w innym wątku?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 04 sty 2007, 0:28

Tak, w tymże tylko, że wyżej. Przywracają godzinny takt do Łodzi ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 04 sty 2007, 17:32

PKP PR pisze:Od poniedziałku 15 stycznia br., pociągi łączące Łódź i Warszawę będą kursować co godzinę. Na trasę powróci też „Łodzianin”. Jak poinformował zleceniodawca prac modernizacyjnych - „PKP Polskie Linie Kolejowe” – prace remontowe przedłużyły się, dlatego zmiany te nie zostaną wprowadzone już od 6 stycznia br., jak pierwotnie zapowiadano. Za powstałe utrudnienia wszystkich pasażerów uprzejmie przepraszamy.
http://www.pr.pkp.pl/img_in//NEWS/rozkl ... _stycz.pdf
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 sty 2007, 19:32

I weź tu człowieku się ciesz, a oni i tak zepsują ci dobry humor:(

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 13 sty 2007, 9:16

Nie martw się, wg harmonogramu od 1/2 zabierają się za Skierniewice - Plyćwia. Dlugo taktu nie zaznamy ;)
Ale niestety tak będzie do końca remontu, choć w stosunku do Siedleckiej to ten remont idzie jakoś w miarę sprawnie...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 sty 2007, 12:04

Ciekawe czy harmonogram z tej prezentacji (18 strona) nadal obowiązuje...
http://www.spot.gov.pl/includes/serwis_ ... 2006_r.pdf
(oczywiście jeśli chodzi o przyszłe prace, a nie styczniową obsuwę;-)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 13 sty 2007, 12:11

geograf pisze:(oczywiście jeśli chodzi o przyszłe prace, a nie styczniową obsuwę;-)
"Wykorzystanie dobrych warunków pogodowych" ;)
Ciekawe czy harmonogram z tej prezentacji (18 strona) nadal obowiązuje...
Generalnie pewnie tak, bo jest to mniej więcej zgodne z harmonogramem zamknięcia linii kolejowych PLK. Pytanie tylko czy projekty, przetargi zrobili...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 sty 2007, 15:05

bohun, zauważ, że projekt podzielili na trzy etapy i trzy zamówienia publiczne, jeżeli chodzi o pracebudowlane. Odcinek Skierniewice - Koluszki podlega jednemu przetargowi.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 23 sty 2007, 18:12

Przewozy Regionalne pisze: W dniach 25 - 27 stycznia br. pociąg pospieszny nr 33502/3 KURPIŃSKI relacji Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia (planowy odjazd z Łodzi Fabrycznej o godzinie 7.18) będzie odjeżdżał o 23 minuty wcześniej, tj. o godzinie 6.55. W tym samym terminie pociąg osobowy nr 2213 relacji Skierniewice - Koluszki (planowy odjazd ze stacji Skierniewice o godzinie 9.40) będzie miał odjazd przyspieszony o 11 minut - o godzinie 9.29. Pozostałe pociągi kursujące między Łodzią a Warszawą będą opóźnione od kilku do kilkunastu minut. Za dodatkowe utrudnienia w podróżowaniu przepraszamy.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 sty 2007, 0:18

Kogoś czeka jutro rano niemiła niespodzianka na Fabrycznym... Dosyć późno poinformowali o takiej zmianie:/

ODPOWIEDZ