Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
Hm. Ciekawe jak szybko ludzie zaczną kupować bilet miesięczny tylko do Salomei, jak dużo ich będzie i o ile spadną wpływy z biletów okresowych...
Niestety tego się pewnie nigdy nie dowiemy.
Jadąc z Pruszkowa na normalnym bilecie będzie się oszczędzać 30 złotych, a to całkiem sporo...
[ Dodano: 2007-01-03, 22:56 ]
Niestety tego się pewnie nigdy nie dowiemy.
Jadąc z Pruszkowa na normalnym bilecie będzie się oszczędzać 30 złotych, a to całkiem sporo...
[ Dodano: 2007-01-03, 22:56 ]
Zdaje się, że umowa była z Kolejami Mazowieckimi, a nie PKP PR/IC...jasiu pisze:- WKM jest ważna w pospiesznych, TLK i Exach między Wschodnim a Zachodnim?
ale te honorują bilety KM na średnicygeograf pisze:Zdaje się, że umowa była z Kolejami Mazowieckimi, a nie PKP PR/IC...
znajduje się na obszarze ograniczonym podanymi stacjamijasiu pisze:- co z odcinkiem W. Wschodnia - W. Praga:P
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
bo w ZTM-ie nie wiedzą, że taka linia istnieje - przynajmniej w dziale, w którym owa mapka powstaje i ponoć nie sposób ich przekonać...jasiu pisze:Ale na mapce już tego odcinka nie maTm pisze: znajduje się na obszarze ograniczonym podanymi stacjami
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,3827803.html
960 tys. rocznie, prawie 1mln. hmm...Stołek pisze: Wspólny bilet także w pociągach WKD
śmik
2007-01-03, ostatnia aktualizacja 2007-01-03 23:46
Od 15 stycznia w pociągach WKD na terenie Warszawy będzie można podróżować z kartą miejską.
Wczoraj szef Zarząd Transportu Miejskiego Leszek Ruta porozumiał się w tej sprawie z prezesem Warszawskiej Kolei Dojazdowej Grzegorzem Dymeckim. Z biletem 30- lub 90-dniowym ZTM zakodowanym na karcie miejskiej będzie można jeździć na odcinku od Śródmieścia do przystanku Salomea na pograniczu Warszawy z Michałowicami. Za taką możliwość miasto zapłaci miesięcznie spółce WKD ok. 80 tys. zł. Kartę miejską będzie można też doładować w kasach WKD na stacjach: Śródmieście, Ochota i Zachodnia.
Od połowy stycznia wspólny bilet obejmie więc niemal wszystkie linie kolejowe w Warszawie. Od początku roku z kartą miejską można już jeździć w stolicy bez żadnych dopłat pociągami Kolei Mazowieckich. Porozumienie z kolejarzami nie obowiązuje jedynie na linii w kierunku Tłuszcza, bo po wyruszeniu z Dworca Wileńskiego pociągi zatrzymują się już poza Warszawą - w Ząbkach. W kolejnym etapie (według zapowiedzi Hanny Gronkiewicz-Waltz w połowie roku) wspólny bilet ma jednak objąć całą aglomerację.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Akurat jak pisałem nie było info o WKD a dalej ciekawi mnie kwestia tego aglomeracyjnego, kto za niego zapłaci, bo tu chyba nie będzie tak tanio.MeWa pisze:Ceny były już podawane - proponuję przegląd wątku. Wspólny bilet to ułatwienie dla wielu osób i bardzo dobrze, że miasto w to inwestuje... Nie rozumiem w tym momencie, czemu należy wartościować na zasadzie nowe tramwaje a wspólny bilet...
Ależ bardzo się cieszę z tego wspólnego biletu (bo tak jak piszesz to ogromne udogodnienie), ale też chciałbym by pomyśleć o szeroko rozumianej infrastrukturze.
A wartościowanie, zawsze coś za coś, dlatego napisałem, iż mam nadzieję, że miasto przeznaczy w budżecie więcej środków na komunikację miejską by właśnie uniknąć zabierania środków z jednego na drugie.
Pzdr
Skoro jest się przy infrastrukturze, to wspólny bilet pozwala wykorzystać do celów lokalnych gęstą sieć kolejową, włączając niezbyt dużym kosztem sporą długość infrastruktury kolejowej.Kra pisze:ale też chciałbym by pomyśleć o szeroko rozumianej infrastrukturze.
Bilet aglomeracyjny pozwoli natomiast uzyskać większe wpływy ze sprzedaży biletów sieciowych, bo obejmie miejscowości, do których nie dojeżdża KM (np. Ząbki, Zielonka, Wołomin)... Więc przy teoretycznym popycie zainwestowane pieniądze się zwrócą
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Tak tylko wtedy spadną przychody Kolei Mazowieckich i zgodnie z rachunkiem ekonomicznym powinny zażądać większej dopłaty, która pokryje te ubytki finansowe więc tak naprawdę dopóki nie poznamy kwot trudno wyrokować ile co będzie kosztować. Poza tym uważam, że gminy ościenne powinny znacznie dołożyć się do biletu aglomeracyjnego tak jak dopłacają do SKM i autobusów podmiejskich.Busmann pisze:Bilet aglomeracyjny pozwoli natomiast uzyskać większe wpływy ze sprzedaży biletów sieciowych, bo obejmie miejscowości, do których nie dojeżdża KM (np. Ząbki, Zielonka, Wołomin)... Więc przy teoretycznym popycie zainwestowane pieniądze się zwrócą