![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
DziwadĹa - 2006
Moderator: vernalisadonis
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5311
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
Jesteś pewien że władza ZTM sięga tak daleko że decydują o ustawianiu wozów na zajezdniach ?Colony pisze:Nic, idiotyczna polityka ustawiania wozów przez ZTM
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
No właśnie. To wina dyrekcji MZA, że takie wozy stoją na poszczególnych zakładach. Przed zmianami nie słyszałem żeby były takie problemy jak były ostatnio na R13...Poza tym dochodzi jeszcze jeden wątek - z R13 są zwalniani normalni mechanicy, a zatrudniani ci do serwisu MANa. Poza tym jest za mała ilość mechaników w stosunku do liczby zepsutych wozów...dzidek pisze:ZTM ustala jakiej wielkości ma jeździć wóz na danej brygadzie na każdej linii i tyle.pk45 pisze: Jesteś pewien że władza ZTM sięga tak daleko że decydują o ustawianiu wozów na zajezdniach ?
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Mała nieścisłość - mechanicy aktualnie pracujący na "Stalowej" są szkoleni w zakładach MANa, odchodzą ci, którzy doczekali się wieku emerytalnego (na ich miejsce wkraczają nowi), a zwalniani są tylko ci, którzy mają na swoim koncie jakieś przewinienia. MZA nie mogłoby sobie pozwolić na absurd, o jakim Ty piszesz, bo kto by naprawiał prawie połowę taboru, jaką stanowią inne niż MAN, markiProboszcz pisze:Poza tym dochodzi jeszcze jeden wątek - z R13 są zwalniani normalni mechanicy, a zatrudniani ci do serwisu MANa.
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
To fakt. Sporo kierowców się skarży, że często muszą wyjeżdżać zepsutymi pojazdami - prosto z hali napraw, ponieważ nie ma się kto zająć tymi wozami po awarii.Poza tym jest za mała ilość mechaników w stosunku do liczby zepsutych wozów...
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
To w takim razie czemu w rozmowie mechanicy twierdzą, że na ich miejsce przyjdą nowi ludzie tylko do serwisu MANazaciszanin pisze:Mała nieścisłość - mechanicy aktualnie pracujący na "Stalowej" są szkoleni w zakładach MANa, odchodzą ci, którzy doczekali się wieku emerytalnego (na ich miejsce wkraczają nowi), a zwalniani są tylko ci, którzy mają na swoim koncie jakieś przewinienia. MZA nie mogłoby sobie pozwolić na absurd, o jakim Ty piszesz, bo kto by naprawiał prawie połowę taboru, jaką stanowią inne niż MAN, markiProboszcz pisze:Poza tym dochodzi jeszcze jeden wątek - z R13 są zwalniani normalni mechanicy, a zatrudniani ci do serwisu MANa.![]()
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Być może część mechaników jest szkolona, a część przenoszona na inne zajezdnie. Ale nie chce mi się wierzyć w to, by MZA zapomniało o tak znacznej części taboru R-13 i zwalniało pracowników odpowiedzialnych za jej utrzymanie. To by było działanie krótkowzroczneProboszcz pisze:To w takim razie czemu w rozmowie mechanicy twierdzą, że na ich miejsce przyjdą nowi ludzie tylko do serwisu MANaJest na R13 mechanik-kierowca od którego usłyszałem, że będzie źle, bo wziął kredyt, a teraz straci pracę mechanika i będzie musiał jeździć
Przecież skoro by były szkolenia to by o tym wiedział...
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Związki Zawodowe MZA prostestują gdyż w najbliższym czasie ma zostać zwolnionych bardzo wielu pracowników zaplecza technicznego i administracyjnego. Wg dyrekcji MZA ma to spowodować oszczędności. W tej chwili jedyna pewna praca w MZA to praca kierowcy dlatego wielu pracowników chce się przekwalfikować.
Sensacja w kategorii linia nocna: 4590
3/611
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
A może ktoś wie co to za zabawy brygadowe na linii 718. Stalowa już od pewnego czasu lubiła robić w DS. na linii 718 przy Dw. Wschodnim podmiany brygad innymi autobusami, mimo iż brygada podmieniana była sprawna Podobnie było na 169.
A dzisiaj zobaczyłem inną ciekawostkę kiedy to z zajezdni R13 wyjechała brygada, pojechała bez tablic na pętlę w Markach, tam założyła tablice boczne odebrane od stojącego tam autobusu, który zjechał jako PT do zajezdni, a w zamian ruszył 5736.
Co ciekawe nie jest to pierwszy taki przypadek, kiedy to na w/w linii od tak sobie autobusy na pętlach przekazują sobie tablice i dokonywana jest zamiana autobusów na brygadzie.
A żeby było śmiesznie, to zawsze podmieniamy jest sprawny autobus innym który co dopiero wyjechał z zajezdni. Co to za zabawy na R13
Komuś się nudzi ![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
A dzisiaj zobaczyłem inną ciekawostkę kiedy to z zajezdni R13 wyjechała brygada, pojechała bez tablic na pętlę w Markach, tam założyła tablice boczne odebrane od stojącego tam autobusu, który zjechał jako PT do zajezdni, a w zamian ruszył 5736.
Co ciekawe nie jest to pierwszy taki przypadek, kiedy to na w/w linii od tak sobie autobusy na pętlach przekazują sobie tablice i dokonywana jest zamiana autobusów na brygadzie.
A żeby było śmiesznie, to zawsze podmieniamy jest sprawny autobus innym który co dopiero wyjechał z zajezdni. Co to za zabawy na R13
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą