Powiedziałbym raczej, że jej celem jest napędzanie pasażerów .Sindbad pisze:Reklama jasno wyjaśnia sposób dojazdu do Marymontu
Stacja A-19 Marymont
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Warszawa
STACJA MARYMONT Otwarcie ruchomej galerii
Sztuka z metra
Prawie 36 m szerokości i 3,5 m wysokości - tak olbrzymie murale będą powstawały na stacji metra Marymont. Pasażerowie kolejki już mogą oglądać pierwszą pracę, a oficjalne otwarcie całej podziemnej galerii zaplanowano na dziś.
Inauguracja projektu Publicznej Przestrzeni dla Sztuki, nawiązującego do realizowanego od lat w podziemiach metra programu "Pociąg do sztuki", odbędzie się o godz. 19. Na antresoli stacji z warszawiakami spotka się m.in. projektant wystroju jej wnętrza prof. Mirosław Duchowski oraz autor pierwszego muralu - "Warszawa" - Karol Radziszewski.
- Moja praca to impresja na temat miasta, w którym współczesność łączy się z wciąż żywą historią, np. wspomnieniem powstania warszawskiego - opowiada artysta z Białegostoku.
Jak podkreśla koordynator projektu Jowita Kiepas, galeria ma służyć głównie prezentacji młodej sztuki. Dlatego jeszcze na początku lutego rozpisany zostanie konkurs, w którym wyłonieni zostaną kolejni autorzy nietypowych prac. Każdy mural będzie eksponowany maksymalnie trzy miesiące.
aba
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Jakaś paranoja 2 ludzi a w zasadzie 2 emerytów z informacji ZTM kręci się bez celu po całej stacji przy pociągu, który jedzie na Marymont. Komunikat o odjeździe pociągu na Marymont jest podawany co 10 sek. a tłum ludzi jadący do centrum stoi i patrzy na pusty rosyjski skład oczekujący odjazdu w przeciwnym kierunku.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
cóż, niski upadek spowodowany jest postawą ludzi, którzy nadal nie potrafią czytać i prawidłowo korzystać z połączenia, widać - dobrze, że zależy na tym, żeby było jak najmniej pomyłek.jacek pisze:Znaczy tyle,że jest to paranoją, aby w telewizji były nadawane tego typu reklamy( jak ktoś wspomniał i słusznie ujął "instrukcja korzystania z Metra").MeWa pisze:tzn?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
A co gdyby zmienić tryb dojazdu Wilsona - Marymont w taki sposób, aby każdy pociąg z Marymontu jechał na Kabaty, a przesiadka na Wilsona byłaby konieczna tylko w stronę Marymontu.
A tak miałoby to wyglądać:
pociąg z Marymontu dojeżdża do Placu Wilsona i dalej na Kabaty
następnie pociąg z torów odstawczych wjeżdża na tor Marymont Kabaty
pociąg ten jedzie do stacji Marymont
następne 1 lub 2 (trzeba by wyliczyć jak szybko pociąg pokonuje trasę Wilsona - Marymont - Wilsona z wymianą pasażerską) pociągi jadą Wilsona Kabaty
wjeżdża pociąg z Marymontu i dalej na Kabaty
Minusem tego rozwiązania może być dezorientacja dla pasażerów, gdyż w tym momencie nie będzie dodatkowego oznaczenia pociągu Wilsona Marymont. No i ten system wymusza dosiadkę drugiego maszynisty na Wilsona na trasę do Marymontu, po czym po powrocie na Wilsona musi on wysiąść i poczekać na następny pociąg do Marymontu.
A tak miałoby to wyglądać:
pociąg z Marymontu dojeżdża do Placu Wilsona i dalej na Kabaty
następnie pociąg z torów odstawczych wjeżdża na tor Marymont Kabaty
pociąg ten jedzie do stacji Marymont
następne 1 lub 2 (trzeba by wyliczyć jak szybko pociąg pokonuje trasę Wilsona - Marymont - Wilsona z wymianą pasażerską) pociągi jadą Wilsona Kabaty
wjeżdża pociąg z Marymontu i dalej na Kabaty
Minusem tego rozwiązania może być dezorientacja dla pasażerów, gdyż w tym momencie nie będzie dodatkowego oznaczenia pociągu Wilsona Marymont. No i ten system wymusza dosiadkę drugiego maszynisty na Wilsona na trasę do Marymontu, po czym po powrocie na Wilsona musi on wysiąść i poczekać na następny pociąg do Marymontu.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Ja na Metro patrzę trochę z innego punktu widzenia, aniżeli pasażerowie, miłośnicy lub pracownicy( do żadnej z wymienionych grup się nie zaliczam), raczę twierdzić z własnych doświadczeń że jest to firma nie potrąfiąca zadbać o własne interesy( pieniążki).MeWa pisze:cóż, niski upadek spowodowany jest postawą ludzi, którzy nadal nie potrafią czytać i prawidłowo korzystać z połączenia, widać - dobrze, że zależy na tym, żeby było jak najmniej pomyłek.jacek pisze: Znaczy tyle,że jest to paranoją, aby w telewizji były nadawane tego typu reklamy( jak ktoś wspomniał i słusznie ujął "instrukcja korzystania z Metra").
Dlatego tez już kiedys pozwoliłem sobie nazwać ową instytucje taką, w której się czas zatrzymał i taką w której nadal panuje komuna
No nie za bardzo. W Twoim pomyśle, taki pociąg musiały być co drugi w szczycie bo ten odcinek z wymianą pasażerską zajmuje 2 do 3 minut.Nazgul pisze:A co gdyby zmienić tryb dojazdu Wilsona - Marymont w taki sposób, aby każdy pociąg z Marymontu jechał na Kabaty, a przesiadka na Wilsona byłaby konieczna tylko w stronę Marymontu.
A tak miałoby to wyglądać:
pociąg z Marymontu dojeżdża do Placu Wilsona i dalej na Kabaty
następnie pociąg z torów odstawczych wjeżdża na tor Marymont Kabaty
pociąg ten jedzie do stacji Marymont
następne 1 lub 2 (trzeba by wyliczyć jak szybko pociąg pokonuje trasę Wilsona - Marymont - Wilsona z wymianą pasażerską) pociągi jadą Wilsona Kabaty
wjeżdża pociąg z Marymontu i dalej na Kabaty
Minusem tego rozwiązania może być dezorientacja dla pasażerów, gdyż w tym momencie nie będzie dodatkowego oznaczenia pociągu Wilsona Marymont. No i ten system wymusza dosiadkę drugiego maszynisty na Wilsona na trasę do Marymontu, po czym po powrocie na Wilsona musi on wysiąść i poczekać na następny pociąg do Marymontu.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
BEZ SENSU. Na Placu Wilsona powstałby wielki kocioł skutkujący zerwaniem jakiejkolwiek regulacji kursowania pociągów. W momencie, gdy na stację wjeżdżałby pociągz Kabat, któy zawracałby jako pociąg do Marymontu, powstałaby dziura w częstości kursowania pociągów do Kabat. Kto by to wszystko koordynował, sterował tym?Nazgul pisze:A co gdyby zmienić tryb dojazdu Wilsona - Marymont w taki sposób, aby każdy pociąg z Marymontu jechał na Kabaty, a przesiadka na Wilsona byłaby konieczna tylko w stronę Marymontu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Nie rozumiem, jeśli by mógł być co drugi to jeszcze lepiej, choć to nie wyklucza też możliwości, że mógłby być co 3 odjeżdżający z Wilsona Kabatysolaris8315 pisze: No nie za bardzo. W Twoim pomyśle, taki pociąg musiały być co drugi w szczycie bo ten odcinek z wymianą pasażerską zajmuje 2 do 3 minut.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
hmm ciekawe masz teorie, zwłaszcza, iż sama spółka "Metro Warszawskie" w obecnej postaci nie jest z PRL-u, a na pewno kierownictwo z metrem w PRL-u wiele wspólnego nie miało. Nie wiem, jaką styczność masz z Metrem (podejrzewam, że poprzez wynajmowanie/pracowanie w punkcie handlowym na stacji Ratusz), jednak świadczy to tylko o małej znajomości funkcjonowania tejże firmy, co już zresztą wielokrotnie udowodniłęś niemożnością wytłumaczenia swojego stanowiska. Ale o tym, nie w tym temacie.jacek pisze: Dlatego tez już kiedys pozwoliłem sobie nazwać ową instytucje taką, w której się czas zatrzymał i taką w której nadal panuje komuna
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
zbyt duże komplikacje ruchowe względem korzyściNazgul pisze:Nie rozumiem, jeśli by mógł być co drugi to jeszcze lepiej, choć to nie wyklucza też możliwości, że mógłby być co 3 odjeżdżający z Wilsona Kabatysolaris8315 pisze: No nie za bardzo. W Twoim pomyśle, taki pociąg musiały być co drugi w szczycie bo ten odcinek z wymianą pasażerską zajmuje 2 do 3 minut.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Jaka dziura? Sytuacja byłaby taka sama jak obecnie, gdyż obecnie po odjeździe pociągu z Wilsona na Kabaty wjeżdża wahadło a po nim następny pociąg Wilsona Kabaty. W nowym układzie po odjeżdzie pociągu z Wilsona (który dojechał z Marymontu) Kabaty wjeżdża nie wahadło, a pociąg z torów odstawczych, który odjeżdża na Marymont, a po nim wjeżdża pociąg Wilsona Kabaty. Więc układ czasowy jest ten sam co obecnie. Co do chaosu, to są wyświetlacze LCD i komunikaty dźwiękowe.MeWa pisze:W momencie, gdy na stację wjeżdżałby pociągz Kabat, któy zawracałby jako pociąg do Marymontu, powstałaby dziura w częstości kursowania pociągów do Kabat. Kto by to wszystko koordynował, sterował tym?