Zmiany obsługowe - luty 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 21 sty 2007, 19:59

Na 185 dobrze jest tak jak jest teraz. Ostrobramska wysyła swoje SU15, czasami też i SU18 i jest dobrze. Woronicza wysyła Ikarusy na dodatki. Według mnie tam nie trzeba nic zmieniać.
RELOBUS A38 ESTRADY

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 21 sty 2007, 23:24

Dęboszczak pisze:mam na myśli 518
Erm, coś mi się zdaje, że tu się grubsze zmiany szykują niż tylko zmiana obsługi... :-#

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 sty 2007, 23:38

istvanek pisze:
Dęboszczak pisze:mam na myśli 518
Erm, coś mi się zdaje, że tu się grubsze zmiany szykują niż tylko zmiana obsługi... :-#
:grin:

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5303
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 21 sty 2007, 23:56

Lukasz436 pisze:
istvanek pisze: Erm, coś mi się zdaje, że tu się grubsze zmiany szykują niż tylko zmiana obsługi... :-#
:grin:
:evil: :?:
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36667
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 sty 2007, 0:01

Wciąż myśli się o połączeniu z 503. Mnie zresztą ten pomysł zbytnio nie przekonuje...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 24 sty 2007, 0:05

Bastian pisze:Wciąż myśli się o połączeniu z 503. Mnie zresztą ten pomysł zbytnio nie przekonuje...
A mnie przekonał ;)

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 24 sty 2007, 5:47

ŁUKASZ_1 pisze:
Bastian pisze:Wciąż myśli się o połączeniu z 503. Mnie zresztą ten pomysł zbytnio nie przekonuje...
A mnie przekonał ;)
Są plusy i minusy takiej linii:
"+" - Woronicza zagości na Nowodworach, Connex zagości na Ursynowie :]
"-" - Powstanie kolejna ultra mega długa linia :-?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 24 sty 2007, 9:13

Flash8222 pisze:
ŁUKASZ_1 pisze: A mnie przekonał ;)
Są plusy i minusy takiej linii:
"+" - Woronicza zagości na Nowodworach, Connex zagości na Ursynowie :]
"-" - Powstanie kolejna ultra mega długa linia :-?
Ja widzę jednak inne plusy takiego połączenia:
- możliwy do skrócenia czas przejazdu dla połączonych linii 503 oraz 518
- możliwe do wycięcia duża ilość przystanków (np. Ekspresowa, Płochocińska, Dyrekcja FSO, Park Traugutta...)
- lepsza częstotliwość nowej połączonej linii 503 oraz 518
- możliwa kasacja linii 403 lub skierowanie na inną trasę.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5303
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 24 sty 2007, 9:43

To teraz moje plusy i minusy jeszcze:
- "będzie kiedy będzie" długa trasa, korki -> nietrzymanie się rozkładu
- większa pokusa dodania nowych przystanków: "to super że 503+518 ma dłuższą trasę. Teraz można by było na spacer do Łazienek dojechać. Gdyby tylko w tej okolicy był przystanek. Dodajcie przystanek." (503 na obecnej trasie osłania 195 i 166).
- skoro ZTM usuwa 189 z Jelonek bo tramwaje dubluje, oraz zastanawia się nad skracaniem 500 z tego samego powodu, to tym bardziej powinien się zastanowić nad skróceniem 510. Jest tylko jeden problem: połączenie Tarchomina z DC. Idealnym rozwiązaniem by było skierowanie 518 w zastępstwie. Z NŚ w Jerozolimskie odciążając przy okazji 175. A tak? D. zbita, 510 pewnie na wieczność.

+Lepsze połączenie Białołęki z Mokotowem i Wilanowem. Nawet jeśli to tylko przystanek Dolna. Dogodna przesiadka.
+Ograniczenie wozów na Trakcie.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 24 sty 2007, 11:41

Czy może wiecie jakie będą zmiany obsługowe w związku z wyłączeniem ruchu tramwajowego na linii do Huty? I przy okazji ile (i jakie) brygady pójdą na linie zastępczą?
Pzdr

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 sty 2007, 18:14

Proszę moderatorów o połączenie tego tematu ze zmianami od 1.02 lub pozostawieniem bez zmian.
Jakie zmiany obsługowe szykują się w komunikacji od 12.02.2007 ??

Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301 ](*,) Brawo dla inteligentnych inaczej =D> za takie decyzje)
Poza tym więcej Kleszczowej na 105 i 189 a trochę mniej na 128 i zejście R11 z 503.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 25 sty 2007, 18:22

dzidek pisze:Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301 Brawo dla inteligentnych inaczej za takie decyzje
Ciekaw jestem, czy ten który takie decyzje podejmuje, musi się komuś z tego tłumaczyć, czy jego decyzje są w pełni akceptowane i nie podważalne?

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 sty 2007, 21:39

dzidek pisze:a trochę mniej na 128
Na korzysc Woronicza czy Redutowej?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2007, 23:21

dzidek pisze:Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301 ](*,) Brawo dla inteligentnych inaczej =D> za takie decyzje)
A patrzyłeś na które brygady? Bo są takie Kleszcze, które mają dojazdówki na Wiatraka. Wtedy to może mieć jakiś sens.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 sty 2007, 23:47

pawcio pisze:
dzidek pisze:Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301 ](*,) Brawo dla inteligentnych inaczej =D> za takie decyzje)
A patrzyłeś na które brygady? Bo są takie Kleszcze, które mają dojazdówki na Wiatraka. Wtedy to może mieć jakiś sens.
Owszem może mieć to jakiś sens ale tylko dla ZTMu bo te brygady są wpisane w rozkład od przystanku Hynka tak więc zmieniając obsługę ZTM pozbawia mieszkańców 2 porannych kursów od przystanku Hynka :-?

Zablokowany