Zmiany obsługowe - luty 2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36667
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Wciąż myśli się o połączeniu z 503. Mnie zresztą ten pomysł zbytnio nie przekonuje...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A mnie przekonałBastian pisze:Wciąż myśli się o połączeniu z 503. Mnie zresztą ten pomysł zbytnio nie przekonuje...
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja widzę jednak inne plusy takiego połączenia:Flash8222 pisze:Są plusy i minusy takiej linii:ŁUKASZ_1 pisze: A mnie przekonał![]()
"+" - Woronicza zagości na Nowodworach, Connex zagości na Ursynowie
"-" - Powstanie kolejna ultra mega długa linia
- możliwy do skrócenia czas przejazdu dla połączonych linii 503 oraz 518
- możliwe do wycięcia duża ilość przystanków (np. Ekspresowa, Płochocińska, Dyrekcja FSO, Park Traugutta...)
- lepsza częstotliwość nowej połączonej linii 503 oraz 518
- możliwa kasacja linii 403 lub skierowanie na inną trasę.
To teraz moje plusy i minusy jeszcze:
- "będzie kiedy będzie" długa trasa, korki
nietrzymanie się rozkładu
- większa pokusa dodania nowych przystanków: "to super że 503+518 ma dłuższą trasę. Teraz można by było na spacer do Łazienek dojechać. Gdyby tylko w tej okolicy był przystanek. Dodajcie przystanek." (503 na obecnej trasie osłania 195 i 166).
- skoro ZTM usuwa 189 z Jelonek bo tramwaje dubluje, oraz zastanawia się nad skracaniem 500 z tego samego powodu, to tym bardziej powinien się zastanowić nad skróceniem 510. Jest tylko jeden problem: połączenie Tarchomina z DC. Idealnym rozwiązaniem by było skierowanie 518 w zastępstwie. Z NŚ w Jerozolimskie odciążając przy okazji 175. A tak? D. zbita, 510 pewnie na wieczność.
+Lepsze połączenie Białołęki z Mokotowem i Wilanowem. Nawet jeśli to tylko przystanek Dolna. Dogodna przesiadka.
+Ograniczenie wozów na Trakcie.
- "będzie kiedy będzie" długa trasa, korki
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
- większa pokusa dodania nowych przystanków: "to super że 503+518 ma dłuższą trasę. Teraz można by było na spacer do Łazienek dojechać. Gdyby tylko w tej okolicy był przystanek. Dodajcie przystanek." (503 na obecnej trasie osłania 195 i 166).
- skoro ZTM usuwa 189 z Jelonek bo tramwaje dubluje, oraz zastanawia się nad skracaniem 500 z tego samego powodu, to tym bardziej powinien się zastanowić nad skróceniem 510. Jest tylko jeden problem: połączenie Tarchomina z DC. Idealnym rozwiązaniem by było skierowanie 518 w zastępstwie. Z NŚ w Jerozolimskie odciążając przy okazji 175. A tak? D. zbita, 510 pewnie na wieczność.
+Lepsze połączenie Białołęki z Mokotowem i Wilanowem. Nawet jeśli to tylko przystanek Dolna. Dogodna przesiadka.
+Ograniczenie wozów na Trakcie.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Proszę moderatorów o połączenie tego tematu ze zmianami od 1.02 lub pozostawieniem bez zmian.
Jakie zmiany obsługowe szykują się w komunikacji od 12.02.2007 ??
Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301
Brawo dla inteligentnych inaczej
za takie decyzje)
Poza tym więcej Kleszczowej na 105 i 189 a trochę mniej na 128 i zejście R11 z 503.
Jakie zmiany obsługowe szykują się w komunikacji od 12.02.2007 ??
Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Poza tym więcej Kleszczowej na 105 i 189 a trochę mniej na 128 i zejście R11 z 503.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Ciekaw jestem, czy ten który takie decyzje podejmuje, musi się komuś z tego tłumaczyć, czy jego decyzje są w pełni akceptowane i nie podważalne?dzidek pisze:Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301 Brawo dla inteligentnych inaczej za takie decyzje
A patrzyłeś na które brygady? Bo są takie Kleszcze, które mają dojazdówki na Wiatraka. Wtedy to może mieć jakiś sens.dzidek pisze:Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301Brawo dla inteligentnych inaczej
za takie decyzje)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Owszem może mieć to jakiś sens ale tylko dla ZTMu bo te brygady są wpisane w rozkład od przystanku Hynka tak więc zmieniając obsługę ZTM pozbawia mieszkańców 2 porannych kursów od przystanku Hynkapawcio pisze:A patrzyłeś na które brygady? Bo są takie Kleszcze, które mają dojazdówki na Wiatraka. Wtedy to może mieć jakiś sens.dzidek pisze:Nie wiem czy miłośnicy R7 wiedzą, że (naszczęśćie w bardzo ograniczonych ilościach) Woronicza wejdzie na 301 (i tu kolejna głupota ... podczas gdy R11 obsługiwać będzie 416 to Woronicza szaleć będzie na 301Brawo dla inteligentnych inaczej
za takie decyzje)
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)