No ciuchcia= pociągTm pisze:hę? ciuchci?
Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
taki mały OT związany z tym pociągiem...
gdzieś około 1970 r. mama jechała tym pociągiem do Gdańska i nie dojechała. Parowóz w środku zimy, w szczerym polu, gdzieś między Lublinem a Łukowem....zepsuł się. Około 1970 r. oznaczało to praktycznie rezygnację z dalszej jazdy-środek zimy, brak łączności z najbliższą stacją...masakra normalnie
gdzieś około 1970 r. mama jechała tym pociągiem do Gdańska i nie dojechała. Parowóz w środku zimy, w szczerym polu, gdzieś między Lublinem a Łukowem....zepsuł się. Około 1970 r. oznaczało to praktycznie rezygnację z dalszej jazdy-środek zimy, brak łączności z najbliższą stacją...masakra normalnie
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Ile kosztuje ułożenie kmb toru na nawierzchni na której leżał tor i został zdemontowany? (chodzi mi raczej o skalę)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
http://pl.wikipedia.org/wiki/SN61-tutaj pisza ,że w połowie lat 90.JacekM pisze:Kiedy wycofano z ruchu osobowego ostatnie SN61?
I to by się zgadzało,z moimi obserwacjami. Jakoś mi w tym terminie znikneły z oczu z jednoczesnym ,,odchudzaniem'' cegły.
Ale niestety dokładnego roku CI nie podam
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Nie pamiętam który to był rok, z pewnością ponad 20 lat temu, dzieciątkiem będąc jeździłem (z rodzicami) po trasie Rewal - Warszawa. Jazda była taka: Rewal - Trzebiatów Wąsk. - przesiadka do pociągu. Pociąg był relacji Trzebiatów - Gdynia - Warszawa - Lublin - Rzeszów i na Wschodnim zmieniał czoło.R-11 Kleszczowa pisze:To znowu ja
Dobrzy ludzi poszukuję wszelakich informacji n/t ciuchci jadącej z Lublina przez Olsztyn i Trójmiasto do Trzebiatowa. Kursowało to tak gdzieś za czasów Towarzysza Gierka
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Ciekawe jak to wyglądało bo z Trzebiatowa do Kołobrzegu nie ma sieci trakcyjnej, tylko jadą spalinówki Musieli zmieniać później w Kołobrzegu lokomotywę
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Fikander pisze:sieci karwa trakcyjnejR-11 Kleszczowa pisze:nie ma trakcji, tylko jadą spalinówki
(a tak w ogóle, to najbliższy Kołobrzegu drut wtedy był w Goleniowie, Poznaniu bądź Wejherowie. I komu to przeszkadzało?)
Poprawione
A Koszalin też nie miał
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Przesada. Elbląg-Olsztyn zelektryfikowano już w III RP i to chyba ostatni duży odcinek, który zelektryfikowano
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Nie pamiętam tego tak dobrze, ale chyba lokomotywa była zmieniana dopiero w Gdyni Chyloni (albo Głównej?)R-11 Kleszczowa pisze:Musieli zmieniać później w Kołobrzegu lokomotywę
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Żeby kible mogły jeździćFikander pisze:Siłą rozpędu i nie wiadomo po co.Karol pisze:Przesada. Elbląg-Olsztyn zelektryfikowano już w III RP
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27449
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W 1993 roku jeździły tam:Karol pisze:Żeby kible mogły jeździć
3 pary pociągów osobowych relacji Olsztyn Główny - Elbląg
1 para pociągów osobowych relacji Olsztyn Główny - Gdynia Główna
2 pary pociągów osobowych relacji Olsztyn Główny - Morąg
1 para pociągów pospiesznych relacji Grodno - Gdynia Główna
i 1 para pociągów pospiesznych relacji Białystok - Szczecin Główny
ciężko to nazwać wykorzystaniem uzasadniającym elektryfikację.
zresztą ciągnięcie druta ( ) wszędzie, gdzie się dało, to jakaś paranoja była. Te wszystkie Korsze, Mordy, Jasła, Krzeniowy, Kamienie Pomorskie, Ustki, Krotoszyny... po co to wszystko? Chyba tylko po to, żeby mieć gdzie wykorzystać nadprodukowane kible...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories