A kiedy? Tak jak już kiedyś wspomniałeś, że jesienią tego roku?Krzysztof Sokołowski pisze: A na odcinku Nowo-Bora-Kadetów-wąbrzeska-Lucerny będą i tak dwie linie tylko jeszcze nie wiem do końca jakie, więc nic nie mówiłem.
Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
Gocławska linia mikrobusowa:
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A ja mysle, ze sie gleboko mylisz. No, ale tak to jest, kiedy sie wypowiada osoba nie znajaca lokalnych uwarunkowan. Zreszta podobny projekt juz byl kiedys omawiany i zyskal dosc pozytywne recenzje.zaciszanin pisze:Wtedy samotne na Marsa i al. Komandosów 514 musiało by raz - kursować częściej ze względu na Nowy Rembertów, dwa - przystawać na przystankach Rekrucka, Marsa-Las i na Pocisku W mojej opinii jest to posunięcie mało opłacalne.
pzdr
zadzior
[ Dodano: 2006-02-02, 00:02 ]
Rozumiem, ze kolega chce, aby Nowy Rembertow stracil ostatnia w miare luzna linie? Juz wystarczy zapcahne 514. A 137 i 173 niech sobie zostana bez zmian.patryk148 pisze:raczej 183 wyciagnac do starej milosnej po trasie 137. 137 do likwidacji z wyciagnieciem 173 do dw.wschodni lubelska.
pzdr
zadzior
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
tak myslisz Zadzior?? by zostawić 137/173
mnie boli jedynie to, że 137 przyjeżdza ciagle 2 minuty wczesniej niż powinno a 173 wiadomo, ciagle od 2 do 15 minut po
wskutek czego zamiast koordynacji co 15 minut w realu wychodzi tak, że jest 2-28-6-24-11-19- itd.
pozatym nie wiem czemu namiętnie na 137 Ostrobramska daje Su15 a nawet ostatnio przeguby (min. #5401) a na 173 na niskiej jest w 90% znowu gniot a także na 3 brygadzie jest drugi gniot
i okazuje sie, że suna podwoziem po asfalcie - często psuja się w trakcie pracy a 137 od Zielonej jedzie na puasto bądź 2 - 4 osoby
mnie boli jedynie to, że 137 przyjeżdza ciagle 2 minuty wczesniej niż powinno a 173 wiadomo, ciagle od 2 do 15 minut po
wskutek czego zamiast koordynacji co 15 minut w realu wychodzi tak, że jest 2-28-6-24-11-19- itd.
pozatym nie wiem czemu namiętnie na 137 Ostrobramska daje Su15 a nawet ostatnio przeguby (min. #5401) a na 173 na niskiej jest w 90% znowu gniot a także na 3 brygadzie jest drugi gniot
i okazuje sie, że suna podwoziem po asfalcie - często psuja się w trakcie pracy a 137 od Zielonej jedzie na puasto bądź 2 - 4 osoby
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
A propo's czego Skonkretyzuj.zadzior pisze:A ja mysle, ze sie gleboko mylisz.
Z tego co się orientuję, 183 cieszy się niezłym powodzeniem, przynajmniej do al. Komandosów, dlatego zabranie jej stamtąd musiałoby się wiązać z pewną rekompensatą.No, ale tak to jest, kiedy sie wypowiada osoba nie znajaca lokalnych uwarunkowan.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Trasy autobusów są dobre i nie trzeba ich zmieniać.Robert 514 pisze:tak myslisz Zadzior?? by zostawić 137/173
mnie boli jedynie to, że 137 przyjeżdza ciagle 2 minuty wczesniej niż powinno a 173 wiadomo, ciagle od 2 do 15 minut po
wskutek czego zamiast koordynacji co 15 minut w realu wychodzi tak, że jest 2-28-6-24-11-19- itd.
pozatym nie wiem czemu namiętnie na 137 Ostrobramska daje Su15 a nawet ostatnio przeguby (min. #5401) a na 173 na niskiej jest w 90% znowu gniot a także na 3 brygadzie jest drugi gniot
i okazuje sie, że suna podwoziem po asfalcie - często psuja się w trakcie pracy a 137 od Zielonej jedzie na puasto bądź 2 - 4 osoby
Przyczyną tego stanu rzeczy jest zaniechanie bądź odwlekanie rozbudowy pętli Stara Miłosna. Wynika z tego brak postoju 173, który jest potrzebny.
W Starej Miłośnie 3 linie dzienne tłoczą się na jednym stanowisku! Dodatkowo przedłużona zostanie zapewne w przyszłości linia 147.
Poza tym ZTM koordynuje 137 i 173, które w Wesołej trasy mają nierówne pod względem długości i oblężenia. Stąd uciążliwe problemy ze spóźnieniami 173 i wcześniejszymi przyjazdami 137.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Czyli tak, jak pierwotnie myślałemRobert 514 pisze:tu nei chodzi o zmianę i trase przez Marysin tu chodzi o wydłużenie jej z Marysina
Może i nie znam realiów Zielonej i Rembertowa bywając tam co kilka tygodni, ale wydaje mi się, że mało kto w drodze do Instytutu będzie chciał zwiedzać podwórka Nowego Rembertowa. O wiele szybciej jedzie się 115 relatywnie krótszą trasą - przez Okularową.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jak myślicie czy wartałoby przedłużyć 119 na trasie Młynów.......Beethovena-Trasa Siekierkowska-NowoBora-Kadetów-Wąbrzeska-Lucerny tylko gdzie dalej.
Tylko na jaką pętle,jaka częstotliwość.
A może połączyć ją z 359 na owej wyżej podanej trasie do Międzylesia,przy podniesieniu częstotliwości 147.
Może wycofać 119 z Młynowa i dać coś w zamian np. proponowane 102.?
Jakie jest wasze zdanie.?
Tylko na jaką pętle,jaka częstotliwość.
A może połączyć ją z 359 na owej wyżej podanej trasie do Międzylesia,przy podniesieniu częstotliwości 147.
Może wycofać 119 z Młynowa i dać coś w zamian np. proponowane 102.?
Jakie jest wasze zdanie.?
Wawerskie linie generalnie co ok. 30 minut. Rzadziej nie ma sensu, częsniej - nie ma brygad.
Tutaj istotne jest uproszczenie 147 i stworzenie połączeń Radości z Międzylesiem innymi liniami po obu stronach torów. Ponadt Zbójna Góra dostaje linie do Centrum. Międzylesie jeździć 359 nie potrzebuje (ma lepsza 525) a Zbójna Góra tym nie pogardzi.
Na zmianie 161 zyskuje kawał Wawra, bo to dojazd do Urzędu oraz 125/525.
a propos:
To projekt dennisa, nie mój, ja tylko wkleiłem.
Tutaj istotne jest uproszczenie 147 i stworzenie połączeń Radości z Międzylesiem innymi liniami po obu stronach torów. Ponadt Zbójna Góra dostaje linie do Centrum. Międzylesie jeździć 359 nie potrzebuje (ma lepsza 525) a Zbójna Góra tym nie pogardzi.
Na zmianie 161 zyskuje kawał Wawra, bo to dojazd do Urzędu oraz 125/525.
a propos:
To projekt dennisa, nie mój, ja tylko wkleiłem.
Przecież 359 nie obsługuje tylko Międzylesia. Jest jeszcze osiedle Zerzeń i osiedle Las. A stamtąd ludzie potrzebują mieć sprawniejszy dojazd do Centrum niż kluczące po Kierbiedzia 119. Niby jest 147 + coś z ronda Waszyngtona - tylko co z tego skoro jeździ co 30 minut...Jarek pisze:Międzylesie jeździć 359 nie potrzebuje
Gdyby wycofać 147 z Radości to przy obecnych 5 brygadach możnaby zwiększyć częstotliwość do 20 minut przy 9 minutowych postojach wyrównawczych na obu pętlach...