Dyskusja o 521

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2007, 14:50

djmc100 pisze: No to tak jak wcześniej się upierałem zamiana 150/521 na odcinku Szczęśliwice - Pl. Narutowicza to jest 150 przez Bitwy a 521 przez Halę Kopińską.
Jeśli będą jakieś skargi że zabrano im połączenie 521 ze szczęśliwic jako podjazd do hali banacha, bo wiem, że jeżdżą ludzie, to przecież zyskają autobus 150, który jednocześnie połączy 'Kino Ochota' z BUWem.
Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Krzysiek_S
Posty: 5133
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 08 lut 2007, 14:52

Fikander pisze:
djmc100 pisze: No to tak jak wcześniej się upierałem zamiana 150/521 na odcinku Szczęśliwice - Pl. Narutowicza to jest 150 przez Bitwy a 521 przez Halę Kopińską.
Jeśli będą jakieś skargi że zabrano im połączenie 521 ze szczęśliwic jako podjazd do hali banacha, bo wiem, że jeżdżą ludzie, to przecież zyskają autobus 150, który jednocześnie połączy 'Kino Ochota' z BUWem.
Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.
Którą linia masz na myśli? :-k

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2007, 14:53

Krzysiek pisze:Którą linia masz na myśli? :-k
521. Większego dubla szyny w tym mieście nie ma ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 08 lut 2007, 15:42

Ale 521 dubluje aż dwa rodzaje szyny (600V i 3000V) ;p

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 lut 2007, 17:17

Fikander pisze:Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.
Ok zgadzam się, poproszę o tramwaj co minutę i szyny na Szczęśliwicę.
Jest to prośba moja i tych co jeżdżą 521 na trasie Szczęśliwice - Bitwy Warszawskiej i dalej, a jest ich nawet sporo.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 08 lut 2007, 18:07

Fikander pisze:
Krzysiek pisze:Którą linia masz na myśli? :-k
521. Większego dubla szyny w tym mieście nie ma ;)
No, ja dzisiaj po raz pierwszy wyprobowałem "szynę" i zamiast 521 pojechałem sobie z PKP Anin do Śródmieścia KM.
Więcej tego błędu nie popełnię, kibel straszny, klaustrofobiczny, śmierdzący denaturatem i w dodatku wlecze się toto po prostu straszliwie. Do wypróbowania pociągu zachęciło mnie SKM którym rzeczywiście do Wesołej jedzie się szybko, przyjemnie i w normalnych warunkach ale niestety kible to nie jest to i na trasie z Wawra następnym razem z pewnością wybiorę 521.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2007, 18:18

O ile będziesz miał okazję.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 08 lut 2007, 22:12

Fikander pisze:O ile będziesz miał okazję.
Jak nie 521 to wybiorę Minibusa lub samochód. Jeśli poprawa komunikacji miałaby polegać na ograniczaniu możliwości wyboru to ja dziękuję za taka poprawę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2007, 22:16

Rosa pisze:Jak nie 521 to wybiorę Minibusa lub samochód. Jeśli poprawa komunikacji miałaby polegać na ograniczaniu możliwości wyboru to ja dziękuję za taka poprawę.
Na pewno poprawa komunikacji nie ma polegać na dublowaniu wydajnej szyny kopcącymi ikaszrotami.

BTW, jeżeli kibel jadący 60 kph się wlecze, to jak nazwać 521, które jadąc od Falenicy maks 30 kph ląduje na Szczęśliwicach 7 minut przed czasem?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 08 lut 2007, 22:40

Fikander pisze:
BTW, jeżeli kibel jadący 60 kph się wlecze, to jak nazwać 521, które jadąc od Falenicy maks 30 kph ląduje na Szczęśliwicach 7 minut przed czasem?
To już jest zwykłe naginanie faktów bo zarówno 521 jeździ szybciej niż 30 km/h jak i kible jeżdżą wolniej niż 60.
Trzeba poprawić rozklad 521 i MOŻNA to zrobić natomiast przyspieszyć kibla w okolicach Olszynki raczej na razie się nie da. Tak jak pisałem dzisiaj po raz pierwszy jechałem okolo godziny 15 do Centrum i zauważylem że tym pociągiem jeżdżą głównie ludzie w okolice Wschodniego (bo tam dojazd kiblem rzeczywiście jest szybszy niż autobusem) Na Wschodnim większośc ludzi wysiadła. No i gdyby to jeszcze były pociągi po modernizacji na miarę SKMki a nie toto starocie pamiętające króla Ćwieczka.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2007, 22:58

Rosa pisze:To już jest zwykłe naginanie faktów
Udowodnij, albo przeproś.
Rosa pisze:to zrobić natomiast przyspieszyć kibla w okolicach Olszynki raczej na razie się nie da.
Szkoda tylko, że właśnie kończony jest remont szlaku Wschodnia - Gocławek - i kto tu nagina fakty? #-o
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8825
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 lut 2007, 23:04

No jeszcze pobijcie się, Panowie.
Fikander pisze:Szkoda tylko, że właśnie kończony jest remont szlaku Wschodnia - Gocławek - i kto tu nagina fakty?
Dlaczego zakłądasz, że wszyscy muszą o tym remoncie wiedzieć, o jego terminie zakończenia? I czy przyspieszone czasy przejazdy będa od razu, czy w grudniu, z okazji nowego rozkładu jazdy? Czy już w tym są planowe spóźnienia?

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 08 lut 2007, 23:04

Fikander pisze:
Rosa pisze:To już jest zwykłe naginanie faktów
Udowodnij, albo przeproś.
Rosa pisze:to zrobić natomiast przyspieszyć kibla w okolicach Olszynki raczej na razie się nie da.
Szkoda tylko, że właśnie kończony jest remont szlaku Wschodnia - Gocławek - i kto tu nagina fakty? #-o
To chyba jakiś żart. Mam Ci zdjęcie przesłać prędkościomierza 521 który jedzie szybciej niż 30?
Czy wolisz sobie zmierzyć predkość kibla między Olszynka a Wschodnim. ](*,) ](*,)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 lut 2007, 23:08

geograf pisze: Dlaczego zakłądasz, że wszyscy muszą o tym remoncie wiedzieć, o jego terminie zakończenia?
Nie. Zakładam, że skoro ktoś nie ma informacji, to nie pisze 'nie ma szans na coś tam'.
Rosa pisze:To chyba jakiś żart.
Oczywiście, że nie. Zdecydowana większość pozaszczytowych kursów 521 wygląda tak, jak opisałem.
Czy wolisz sobie zmierzyć predkość kibla między Olszynka a Wschodnim.
Po co, skoro mam wykaz prędkości szlakowych? Zachodnia - Wschodnia 60, Wschodnia - Gocławek 40 (po remoncie będzie 100 bodaj), Gocławek - Otwock 80.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 08 lut 2007, 23:23

Czasy przejazdu według rozkładów
Warszawa Międzylesie- Centrum (Śródmieście)
PKP 30 min
Minibus 30 min
521 27-40 min
Minimalna przewaga czasowa PKP nad 521 niwelowana jest przez mniejszą liczbe przystanków w Wawrze (co za tym idzie dłuższy czas dojścia) i gorsze umiejscowienie Śródmieścia w stosunku do przystanku Centrum (dalej zarówno do metra jak i do tramwajów)

ODPOWIEDZ